Zamieszczone przez Kszok_uk
Moze lusterko z anglika?
Zwiń
X
-
Moze lusterko z anglika?
Cześć wszystkim, niedawno rozwaliłam sobie prawe lusterko w swojej octaviii na swoja szkodę...zachaczylam bramę cofając, to takie śmieszne może być dla kogoś, ale niestety nie czuje jeszcze gabarytów auta pewnie...
Ale to jeszcze nic, słuchajcie mnie niedoświadczeni kierowcy :!: Kupiłam prawe lusterko na allegro, kolor i rozmiary pasowali, dostawa była błyskawiczna, odrazu na drugi dzień miałam u siebie. Oczywiście jak należy pozytyw dałam na allegro. Zamontowali to lusterko i co się okazało, nie widać tylu samochodu, będą problemy przy parkingu i cofaniu bo jak potem wyjaśniłam u mechanika to jest lusterko z anglika hehe, niezłe...
Na razie daje rade z jazda, przyzwyczajam się do nowego lustra w którym nie da się już lepiej wystawić kat...
-
-
Nie wiem czy w angliku jest inne lusterko (chodzi o samo szkło), ale jeśli tak to trzeba by kupić samo szkło i podmienić.obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
Jak pekl tylko plastik, to trzeba przelozyc plastik z angola - jest identyczny oraz szklo, najczesciej jest tam asferyczne (prawe) jak jest zwykle to u nas tez moze byc. Reszta tzn odlew jest inny i bedzie sie zupelnie inaczej patrzec przez takie lusterko (ustawic sie da, ale szklo jest nienaturalnie odgięte).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KajtiiiJa się tak wsypałem z anglikiem i zrobiłem prostą rzecz. Mianowicie ustawiłem lustro tak żeby widzieć bok auta i "zablokowałem" je ładnie wyprofilowanym kawałkiem poxiliny który następnie pomalowałem na czarnoZ daleka nie widać a z bliska nikt się nie przygląda
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LidiaWszystko uległo uszkodzeniu, na kawałki rozbiłam...nie da się nic zamienić, nic naprawić tylko zamienić..
Bo to nie do końca jest tak jak koledzy piszą, że nic nie da się zrobić.
Ale jeden warunek - musisz mieć cały trójkąt mocujący w drzwiach ze swojego - europejskiego lusterka.
Jeśli ten element został Ci nienaruszony to trzeba postąpić następująco:
Rozbierasz na części lusterko z anglika - zdejmujesz obudowę, odczepiasz szkło, zdejmujesz zawleczkę trzymającą sprężynę przy łączeniu mechanizmu/stelażu lusterka z trójkątem mocującym w drzwiach (i nie chodzi mi tylko o czarny plastik osłaniający ale również o metalowy element pod nim).
Jak już rozłożysz lusterko z anglika to robisz to samo ze swoim starym - europejskim.
Następnie na trójkąt montażowy w drzwi ze swojego starego lusterka mocujesz mechanizm/stelaż lusterka z anglika, zakładasz sprężynę, wciskasz zawleczkę i zakładasz pozostałe elementy.
I jest to do zrobienia, bo sam osobiście zmieniałem prawe małe lusterko europejskie na duże z anglika.
Trójkąt mocujący w drzwi z anglika jest ustawiony pod innym kątem względem samochodu, jako, że angole są inni i prowadzą po stronie pasażera :-)
Komentarz
-
-
Witam Wszystkich,
przekopałem się przez tematy lusterek ale odpowiedzi na moje wątpliwości nie znalazłem,więc zadam pytanie na forum Fachowców
Jakiś miły człowiek tudzież kilka osób próbowało sił na moim lewym,złożonym de facto,lusterku i... udało się - pękła część pomiędzy lusterkiem a mocowaniem do drzwi,w efekcie czego lusterko wisiało na kablach.
Regulacja działa, podgrzewanie pewnie też,na razie przymocowałem opaskami zaciskowymi i jeżdżę.
Uszkodzona jest ta część, na której się lusterko obraca,jakiś walec pewnie.
Pytanie: Czy można wymienić tylko tę część, czy muszę kupować całe lusterko? Serwis mowi oczywiscie,ze całe.
Drugie podejście: czy da się przełożyć tę część z zamiennika za 100zł i używać nadal reszty oryginalnej? Co polecacie,żeby koszty były minimalne, ale żeby nie stracić funkcjonalności dotychczasowej, może uda się przełożyć polakierowaną część na zamiennik? Doradźcie coś pls.Octavia Tour 1,6 102KM LPG Landirenzo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keram75Witam Wszystkich,
przekopałem się przez tematy lusterek ale odpowiedzi na moje wątpliwości nie znalazłem,więc zadam pytanie na forum Fachowców
Jakiś miły człowiek tudzież kilka osób próbowało sił na moim lewym,złożonym de facto,lusterku i... udało się - pękła część pomiędzy lusterkiem a mocowaniem do drzwi,w efekcie czego lusterko wisiało na kablach.
Regulacja działa, podgrzewanie pewnie też,na razie przymocowałem opaskami zaciskowymi i jeżdżę.
Uszkodzona jest ta część, na której się lusterko obraca,jakiś walec pewnie.
Pytanie: Czy można wymienić tylko tę część, czy muszę kupować całe lusterko? Serwis mowi oczywiscie,ze całe.
Drugie podejście: czy da się przełożyć tę część z zamiennika za 100zł i używać nadal reszty oryginalnej? Co polecacie,żeby koszty były minimalne, ale żeby nie stracić funkcjonalności dotychczasowej, może uda się przełożyć polakierowaną część na zamiennik? Doradźcie coś pls.Octavia Tour 1,6 102KM LPG Landirenzo
Komentarz
-
-
Załączam dla potomnych foto - porównanie prawego lusterka (pasażera) wersja europejska (po lewej) i angielska (po prawej).
Jak widać problem leży w trójkącie mocowanym do drzwi.
Obudowa lusterka w kolorze, czarny plastik z dołu, silniczek regulacji są takie same, szkło w wersji europejskiej jest gładkie, w angielskiej jest asferyczne ( z kreską ) oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby założyć sobie prawe tez asferyczne :PZałączone plikiJK AUDIO
DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce
Komentarz
-
Komentarz