[Inne] Problem z TDI 1.9 AWX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aciu
    Rider
    • 2005
    • 685

    [Inne] Problem z TDI 1.9 AWX

    Zrobilem jak mowiliscie - napisalem im maila ze sprawa jest na policji i jezeli nie oddadza pieniedzy sprawa znajdzie swoj final w sadzie. wlasnie dostalem maila zwrotnego ze przelali mi pieniadze na konto w wysokosci 1300 zl a reszta to ich straty moralne.
    Pytam sie jakie kurna straty moralne?!.
    to jest przeszlo 3 stowki. Nie zostawie tak tego- zlodzieje...
  • herman
    Rider
    • 2005
    • 456

    #2
    [Inne] Problem z TDI 1.9 AWX

    Witam

    Jako ze u nas na forum duzo TDI to postawnowilem podzielic sie problemem mojego kolegi,,

    Otoz jechal on swoim audi 1.9 TDI AWX z predkoscia 100km/ czyli spokojnie i nagle z autem cos sie stalo..(jak to sie tsalo od razu zaczal dymic)
    Pracuje chyba na 3 garach, trzesie sie strasznie, halasuje,kopci czarno-niebiesko..

    Podlaczylismy vaga, na kanale 13 od pompek na 3 cyl pokazuje wartosc stala 2.99 , pompki zamienione miejscami z 3 na 4 cylinder ale nadal na 3 pokazuje taka wartosc..Na 18 kanale sa na same zera na biegu jalowym wiec tak jak byc powinno...

    Zrobilismy log dynamiczny kanalu 11stego i ogromne przeladowanie (podeszlo pod 3000 minus cisnienie atm)i zaraz notlauf(blad bodajze 17965-typowy ze prekroczona gorna granica doladowania)...Zreszta podczas przyspieszania auto ciagnie slabo i zaraz powyzej 2tys obrotow juz przeladowuje..

    Moze ktos cos podpowie, pomoze?? bede wdzieczny
    Pozdrawiam
    --------------

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      oby to nie byla dziura w tloku

      Komentarz

      • herman
        Rider
        • 2005
        • 456

        #4
        wlasnie tez sie boje ze to cos fizycznie z tym cylindrem, bo skoro przekladamy pompki a problem jest tylko z tym 3cim garem,,
        ale czekam moze kto jeszcze cos podpowie
        --------------

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          A cos halasuje w silniku ?? Bo oprocz tloka to moze byc zaworek
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            herman, na pewno nie odpalajcie więcej silnika !!!
            jeśli jest dziura w tłoku to powinien sadzić olejem przez wszystko co się da czyli odmę i bagnet. Pierwsze co to czapka do góry a micha w dół
            Nie chce krakać ale jeśli pękł tłok lub ukruszył się zawór i robiliście jeszcze logi może okazać się że blok przedstawia teraz wartość jedynie dla złomiarza
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • Techno200
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 782
              • Tesla

              #7
              herman,

              kolego nie chce cie martwic, ale identyko objawy mialem u siebie jak mi sie tlok wysral...

              tez kolo 100 mialem, tez niby notlaufa zlapalem, tez dymila, tez trzesla jak cholera. kicha i tyle.
              Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

              Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

              Komentarz

              Pracuję...