Kolego "Gregorianin" zmianiłem na vagu tak jak kazałeś z 32768 na 32690 i jest lepiej ale to jescze nie to...tzn.rano przy pierwszym dotknieciu kluczyka czuc jak zaskakuje ale i tak zapala dopiero po 3 sekundach.
Przyspieszenie [O1]
Zwiń
X
-
Przyspieszenie [O1]
Witam, mam pytanie odnośnie działania turbo i waszych spostrzeżeń z nim związanych. Odnoszę wrażenie, że auto przyspiesza raz lepiej a raz trochę gorzej, co jest odczuwalne szczególnie na biegu 3 i w górę. Po prostu czasem przyciśnie do fotela na 3 czasem nie, tak jakby się wolniej zbierało. Nie wiem czy to tylko wrażenie, czy tak naprawdę jest. Jak jest z tym u Was?
-
-
Zależy to od kilku czynnikow ktore maja delikatny wpływ:
1) czy silnik jest dobrze rozgrzany czy nie
2) czy temp zew. to mroz czy upał 30 C
3) z jakich obrotów wrzucasz ta 3-ke
no i jeszcze trzeba brac usterki pod uwage takie jak jakies pompy paliwa, przeplywki czy wezyki prowadzace do dolotu, oraz stan samej turbiny
Komentarz
-
-
Podejrzewam że logi z 3 i 11 kanału dadzą odpowiedź. Obstawiam problem ze źle działającym zespołem upuszczającym spaliny
ale to tylko przypuszczenia, ogólnie auto za każdym razem powinno płynie i tak samo przyspieszać. Czynniki, które napisał kolega wyżej nie będą miały aż takiego wpływu na przyspieszenie w kwestii którą opisał autor wątkuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Przyspieszam zawsze z każdego biegu z nieco ponad 2k obrotów, żeby mieć pewność, że sprężarka już jest załączona( sprężarka załącza się chyba koło 1900 obr/min?). Dodam, że auto z racji tego, że je nie dawno kupiłem, było podpinane w ASO Skody pod kompa, podczas kontroli przed sprzedażowej i wykazało 0 błędów. Auto jest po chipie na 117 KM, jeżeli to coś zmienia.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Edek89że sprężarka już jest załączona( sprężarka załącza się chyba koło 1900 obr/min?)
Zamieszczone przez Edek89było podpinane w ASO Skody pod kompa, podczas kontroli przed sprzedażowej i wykazało 0 błędówNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaZamieszczone przez Edek89było podpinane w ASO Skody pod kompa, podczas kontroli przed sprzedażowej i wykazało 0 błędów
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Kurcze, wcześniej nie byłem pewny, ale teraz tragedia... dawno nie katowałem jedynki, ale chciałem sprawdzić i nawet nie zakręcił kołami w miejscu przy gazie w podłodze :shock:
Ogólnie przyspiesza, tylko, że słabo. Jak go kupiłem to szedł jak błyskawica a teraz...
Dodam, że słychać świst turbosprężarki. Do ASO teraz nie mam kasy żeby jechać, bo wykosztowałem się na opony zimowe, macie jakieś przypuszczenia? Może jakaś nieszczelność? Bo mam nadzieję, że to nie turbina :cry: bo co jakiś czas jej przechodzi i śmiga jak złoto a potem znowu muł.
Filtrów w sumie nie wymieniałem, może świece itp. to coś da?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Może sztandarowy przepływomierz?
Spalanie nie wzrosło?Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Wymieniałem filtr powietrza i paliwa, ale niestety nic to nie dało.
- Samochód raz ma moc, raz nie, potem znowu ma(podczas jednej jazdy bez gaszenia silnika) i prędkości rzędu 180 km/h osiąga zawsze. Czyli nie przechodzi w tryb awaryjny.
- Turbina zaczęła świszczeć od jakiegoś czasu(wcześniej świszczała jedynie na zimnym silniku), czy może być to związane z niskimi temperaturami na dworze?
Teraz parę spostrzeżeń z jazdy: Samochód lepiej przyspiesza po np. postoju na światłach(tak jakby coś się schłodziło) oraz lepiej przyspiesza przy delikatnym wciskaniu gazu niż jak mu się "depnie do dechy", bo jak go się depnie to go przymula i słabo przyspiesza.
Ma ktoś jakieś pomysły?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Edek89Ogólnie przyspiesza, tylko, że słabo. Jak go kupiłem to szedł jak błyskawica a teraz...
Mam na myśli ON - jakość Oleju Napędowego - spostrzeżenia z ostatnich dni.
Zawsze tankowałem najtańszy ON na samoobsługowej stacji " N**** "
Pożyczyłem ostatnio autko Tacie na dwa dni i byłem w szoku jak po tej krótkiej przerwie moja Skodzinka "wyrywała się do przodu" !! Po prostu NIE TO AUTO !! Miałem wrażenie, że ma więcej mocy.
Okazało się, że Ojciec zatankował najlepsze paliwo na renomowanej stacji.
Niby nic, ale tak jak miałem wrażenie, że mam pozapychane filtry i szykowałem się do ich wymiany - BO BARDZO MULIŁ MI SIĘ przed tą sytuacją - to zacząłem tankować lepsze paliwko.
Nawet nie podejrzewałem, że może mieć to, aż takie znaczenie... Jeździ jak dawniej
Pozdrawiam Wszystkichkonradw9
Komentarz
-
Komentarz