tylko Racing 100 oktanow
Przyspieszenie [O1]
Zwiń
X
-
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
-
-
Porobiłem logi statyczne i dynamiczne. Logi dynamiczne były robione na 2 biegu bo nie miałem dobrych warunków na testy. Proszę o Waszą diagnozę.
PS. przypomnę, że auto jest po Chipie na 117 KM.
TUTAJ wrzuciłem paczkę wszystkich logów, czyli dynamiczne + statyczne.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Komentarz
-
-
Fiu, fiu. Program na 1,3 bara na ori turbinie Kto robil? :P
Brakuje grupy 008, bo z tego co dales to nie widac nic niepokojacego oprocz peaku na 1,5bar no ale jest zbijany. Tylko, ze log na 2 bieg trwa 5 sekund. Za krotko.
Btw. jak robiles ten dynamiczny log to kiedy wciskales gaz do oporu? I czy masz katalizator i jaki przebieg ogolnie.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Tylko, że przy tych logach to akurat ładnie się zbierał, muszę zrobić na tym 3 biegu wtedy idzie niezadowalająco. O co chodzi z "peaku na 1,5bar"? bo jestem "świeży" jeśli chodzi o diagnostykę silnika. Noga w podłogę była zaraz po rozpoczęciu logowania. Przebieg 177 tys. km, niestety nie wiem czy jest katalizator.
Komentarz
-
-
To tez wlasnie mowie, ze z tych logow co dales wszystko wyglada dobrze. Jak dasz wyzszy bieg to oceni sie czy turbo wczesnie wstaje (stad pytalem o katalizator bo moze byc troche przytkany wydech).
A peak czyli gorka, skok doladowania.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Niepokoi mnie też to, że turbo nagle zaczęło "gwizdać" i tak już mu zostało do dziś. Wcześniej jak samochód miał moc zawsze i to na każdym biegu to nic nie "gwizdało". A teraz "gwiżdże" cały czas.
Jeszcze mam pewne spostrzeżenie. Kiedyś jak na 3 biegu wciskałem przy 2k obrotów pedał do oporu to wciskało w fotel aż miło. Teraz ledwo się zbiera. Natomiast co ciekawe jak go trochę pod-pompuje gazem tak na około 2300obr-2000obr-2300obr i depnę to jest więcej mocy. Po pod-pompowaniu na każdym biegu lepiej się zbiera.
Komentarz
-
-
Na temat gwizdania mam swoja wlasna teorie, ale nie bede nikogo dyskredytowal
Zrob logi 003,008,011 na 3 a jeszcze lepiej jakby na 4 biegu. I wciskaj gaz do deski od 1500obr bez zadnego pompowania.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
A dalbys rade zlogowac wszystkie 3 grupy jednoczesnie?
Wg tego 2-go to od ok. 2800obr/min jest na granicy ciecia dawki paliwa a od 3800 powyzej to bedzie juz troche odczuwalne. Tylko, ze wg 1 loga jest wszystko ok do 4200obr/min
A co dokladnie jest z tym przyspieszeniem? Faluje, jest mulaste caly czas, muli na poczatku, pod koniec zakresu obrotow? Moze juz "koniow" za malo i czas na kolejne modyfikacje? :szeroki_usmiechVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Jak go kupiłem to na 3 biegu wciskał aż miło. Teraz rozpędza się, ale powoli. Nie ma tego "kopa" co wcześniej. Wcześniej np. na 2 biegu to przy 2k obrotów jak wciskałem pedał gazu do oporu to samochód kołami zaczynał kręcić w miejscu takiego miał kopa. Strasznie wyczuwalny jest teraz brak reakcji na pedał gazu. Wcześniej jak naciskałem gaz do połowy a potem mocniej to było ładnie czuć, że samochód reaguje, a teraz to czy do połowy naciśnie czy do końca to prawie bez różnicy...
Komentarz
-
-
Tzn. w związku z tym, że był to listopad to była to pora już dość, deszczowa. No, ale na suchej przynajmniej przykręcał kołami. Natomiast teraz na 1 biegu nie wiem czy na upartego by przykręcił, nie wspominając już nawet o 2 biegu...
Na 100% coś jest nie tak. Wkurza mnie też ten świst turbo który jest bardzo słyszalny a którego wcześniej nie było. Mam takie pytanie: Biorąc pod uwagę, że Turbina pracuje prawidłowo, bo dostarcza aż nadto potrzebnego ciśnienia co jednak nie przekłada się obecnie na osiągi. Czy jest możliwe, że są jakieś nieszczelności w wężykach podciśnienia itp.?
Czy ciśnienie mierzone przez komputer, jest ciśnieniem wytwarzanym przez turbinę, czy ciśnieniem dostarczanym do silnika?
Komentarz
-
-
Mozesz zlogowac rownoczesnie 10 grupe z 11 i porownac czy cisnienia aktualne sie zgadzaja. Jakbys mial np. nieszczelny intercooler to by zaczelo przykapcac ostro no i swist tez jest. A turbo moze swiszczec np. od tego, ze juz lozyska lub/i lopatki wirnika dostaly po dupie.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Tak jak pisalem w poprzednim poscie przydaloby sie zlogowac wszystkie grupy na raz w jednym pomiarze aby mozna bylo sie do tego jakos odniesc.
Bo wg grupy 003 do 4300obr jest ok, a wg 008 od 3650obr nie jest ok.
W opisie blokow wartosci mierzonych jest jeszcze napisane, ze oprocz zbyt malej ilosci masy powietrza zasysanego powodem dlaczego ostatnia rubryka w 008 jest zbyt mala jest za duza ilosc spalin w ukladzie recyrkulacji. Moze trzeba pozbyc sie EGRa?VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Edek89, moja rada jest taka. I tak, i tak musisz pojechać do tunera żeby wypiepszył Ci tą kupe ze sterownika i zrobił porządną modyfikacje. Podczas takiej wizyty ów tuner sprawdzi co się dzieje z autem , i tyle. Jeśli tego nie zrobisz to na 1000% wysrasz turbinę (która już ma dosyć) a w konsekwencji wysadzisz silnik
seryjne turbo > 4200obr/min i jeszcze 1.25bara :shock:
1700obr/min i zadane 1.3bara :lol:
poza tym strasznie niestabilne doładowanie
itd.
kto to robił?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Edek89Poprzedni właściciel mówił, że to fabryczny chip
Zamieszczone przez Edek89A może przeładowuje bo ma uszkodzoną przepływkę, albo N75, czy na pewno coś z chipem jest nie tak?
Jedyne szybkie i bezbolesne rozwiązanie napisałem wyżej w poście. Umów się do Roberta Rob555 z tune-up daleko nie masz, chwila i będzie po problemieNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Fabryczny chip ... pewnie jeszcze z gwarancja
Na moje przeplywka siada...ta turbina by utrzymac 1.25 bara musi sporo zasysac a tutaj widac ze wartosci sa przycinane.
Tak czy siak przy tych dawkach doladowanie zupelnie bez sensu i za duze. Tyle to sie na turbinie od ASZ ustawia :lol:
Podjerzewam ze paliwa po nastawniku nalali za to
No ale chip z salonu wiec napewno dobry :twisted:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
W moim wypadku co prawda się poprawiło, ale z racji że wykonałem wczoraj logi poproszę o spostrzeżenia.
Robiłem kanały 003, 008 oraz 011 w zakresie od ok 1400 - 4200 RPM,
na biegu 3:
i biegu 4:
Zauważyłem taką rzecz, na jałowym aktualny (vag 003-3) MAF jest znacznie większy niż zadany (vag 003-2), jakieś 480 mg na 270 zadane. Po przygazowaniu wraca do normy na kilka minut i znowu hop. Nie ma tego na logach - zdechła mi bateria - ale coś takigo wystepuje, czy to normalne ?
Proszę o wypowiedzi.
p.s.
Jeżeli ktoś ma wiedzę proszę również o odpowiedź na poniższe tematy:
Pytanie odnośnie aku podtrzymującego zasilanie syreny alarmu fabrycznego:
Pytanie odnośnie modyfikacji komfortu, trybów pracy alarmu i machania wycieraczek:
Dzięki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez otiZauważyłem taką rzecz, na jałowym aktualny (vag 003-3) MAF jest znacznie większy niż zadany (vag 003-2), jakieś 480 mg na 270 zadane. Po przygazowaniu wraca do normy na kilka minut i znowu hop. Nie ma tego na logach - zdechła mi bateria - ale coś takigo wystepuje, czy to normalne ?VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz