Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Turbina czy dwumasa ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Magik35 ,puścili Ci taki tekst abyś kupił u nich turbinę ,zadzwoń do firmy:Regeneracja tubosprężarek i układów wtryskowych w silnikach diesla | Turbo-Tec Polska i śmiało możez u nich naprawiać ,no chyba że masz za dużo kasy to kup nową :wink:

    Komentarz


    • #27
      adamo o to chodzi że własnie nie chce przepłacać.
      Tylko jak dzwoniłem do turbo-tec to mi powiedzieli,że regeneracja od 1500 do 2200, znając życie pewnie bym musiał zapłacić 2200 i teraz pojawia sie pytanie czy lepiej dopłacić 400zł i mieć nową czy zaoszczędzić te 400 zł i mieć regenerowaną.

      Komentarz


      • #28
        Magik35, na Twoim miejscu szybciutko bym zrobił dwumase, a upolował gdzieś większą turbinę od BMN'a.
        Nasze dmuchawy w BKD są poprostu za słabe.
        Daj sobie trochę czasu na znalezienie turbiny od jakiegoś rozbitka z małym przebiegiem... zapłacisz mniej niż za regenerowaną a będziesz miał w gratisie więcej kucy...
        Człowiek wiedzy żyje działając, a nie myśląc o działaniu, ani też myśląc, co pomyśli, kiedy skończy działać.

        Komentarz


        • #29
          wiem, że pytanie wyda się śmieszne ale co znaczy
          "turbinę od BMN'a" i jakie są dodatkowe koszta które trzeba ponieść montując to inną turbinę.

          Komentarz


          • #30
            Quest prośba-zmień swój obrazek bo można dostać "cholery"
            Magik35 czy ty jesteś pewien że ta "nowa"turbina jest nowa czy tylko tak wygląda,gwarantuje Ci że ta z Turbo-teca też będzie wyglądała jak nowa i napewno przeżyje tę "nówkę".
            Jeśli chodzi o cenę z turbo-teca to zależy od stanu Twojej turbiny- jak jest totalny złom i wrak to niestety będzie to ok.2000zł , a tak będzie ok.1500zł :wink:

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Magik35
              jak jest zimny i mocno mu wcisnę w gaz
              piotrek_gdy, jeśli kolega na zimnego "mocno mu wciska" to może jednak czyszczenie nic nie dać :diabelski_usmiech

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez miguello
                jeśli kolega na zimnego "mocno mu wciska" to może jednak czyszczenie nic nie dać
                no niestety tak
                obsługa turbo i kobiety wymaga doswiadczenia i nieco ciepła :diabelski_usmiech
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz


                • #33
                  Panowie tylko mi tu bez podpierduchy :?

                  Oczywiście nie robiłem i nie robie tego nagminnie ale czasem sytuacja wymagała ze i przy nie do końca rozgrzanym gaz trzeba było wcisnąć mocniej. :wink:

                  Co to tej turbiny z moto remo gość mówił ze to nówka, a nie regenerowana.

                  Póki co zamówiłem dwumase i ma byc w środe, więc to robie w pierwszej kolejności.
                  Doskładam troche kaski i wezmę się za turbinę, którą opcje wybiorę? nie wiem. więc pytanie aktualne

                  Komentarz


                  • #34
                    Magik35, Powiem Ci tak, pierwsze co powinieneś zrobic to dobrze sprawdzić ta turbine.

                    Jedź do jakiegoś tunera najlepiej, zróbcie próbę dynamiczną. Możliwe ze jednoznacznie stwierdzi że jest do czyszczenia/wymiany. druga opcja jest taka że to blok zaworów sterujących powoduje notlauf, ja byłem w ASO podpięli nowy blok i dalej nic więc tak go wyeliminowałem. Z drugiej strony jeśli Ci te turbo już pogwizduje to większa szansa że ono jest sprawcą.

                    Komentarz


                    • #35
                      Kolego miguello ,z tym gwizdaniem turbiny to różnie bywa.W nowych Leonach np. turbina pięknie gwizda już w nowym aucie.W AHF-e też gwizda od początku i jest ok :wink:

                      Komentarz


                      • #36
                        adamo64, No dlatego pisze że trzeba sprawdzić ten blok zaworów, ale dopiero jak ktoś kompetentny wykluczy 100% upadanie turbiny :wink:

                        Komentarz


                        • #37
                          Ja mam 2.0 BKD ale bez DSG i u mnie turbo zaczęło gwizdać jak jakaś sowa przy 140tyś km.
                          Auto kupiłem z przebiegiem 138tyś od 1wszego właściciela i po 2tyś km od zakupu musiałem wymieniać turbinę.

                          Diagnozowałem to u Mastersa pod Warszawą, turbo kupiłem w Turbo Service Sadowski w Warszawie na ul.Obozowej. Zapłaciłem za nówkę ~3300zł brutto z fakturą i gwarancją, po wymianie turbo chodzi bez zastrzeżeń,nic nie gwiżdże,nie mam NOT LAUF`ów (a miałem na starym turbo...).

                          Teraz walczę 2 tygodnie z niedziałającym wiatrakiem od chłodnicy, tym dużym...
                          Mam według VAG`a zwarcie na silniku klapy gaszenia (przepustnicy) i to zwarcie nie pozwala odpalić wiatraków.
                          Jeżdże już tak 3 tygodnie , zimno to bez wiatraka autu się nic nie stanie.
                          Mam kontrolkę check engine ale auto jeździ bez zastrzeżen póki co, pierdzi tylko przy gaszeniu.
                          Kupiłem teraz dwie używki przepustnice i będę je wymieniał za 3-4 dni, bo moja po rozebraniu była zalana olejem i pewnie przez to pierdzi bo sie nie domyka przy gaszeniu...
                          GG 5688545

                          Komentarz


                          • #38
                            octanavian, czytaj:
                            Forum - Octavia Club Polska

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez octanavian
                              u mnie turbo zaczęło gwizdać jak jakaś sowa przy 140tyś.
                              puchacza to ja mam od nowości :diabelski_usmiech
                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                Zamieszczone przez octanavian
                                u mnie turbo zaczęło gwizdać jak jakaś sowa przy 140tyś.
                                puchacza to ja mam od nowości :diabelski_usmiech
                                U mnie to się zaczęło dziać jak notlaufy zaczęły występować.
                                Pojechałem do uznanego tunera TDI ,Mastersa i on mi podpiął pod kompa i powiedział żeby jak najszybciej turbo wymienić bo to lada moment wyzionie ducha.
                                U mnie "puchacz" był tak głośny jakbyś odpalił kosiarke w środku auta :>
                                GG 5688545

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez octanavian
                                  U mnie "puchacz" był tak głośny jakbyś odpalił kosiarke w środku auta
                                  to nie puchacz tylko jakiś wyjec
                                  puchacz jak sama nazwa mówi ...... :diabelski_usmiech
                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez miguello
                                    Czytałem,czytałem... u mnie po zdemontowaniu przepustnicy i otwarciu puszki było w środku dobra szklanka oleju... niestety elektronika jest na 99% padnięta i kupiłem uzywkę przepustnicę z allegro (mam 2 szt. używane) i będę podmieniał za 3-4 dni i powiem czy działa.
                                    Mam nadzieję że tak Nie wiem tylko czy jak zadziała to nawiercać otwór w obudowie przepustnicy (w tej blaszce na elektronice) żeby się olej wydostawał jak zacznie się gromadzić...
                                    GG 5688545

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Dzisiaj zrobili mi dwumase. Wrażenia pozytywne.
                                      Dodatkowo miałem do wymiany osłone przegubu która była pęknięta.
                                      No i trafiłem na jakąś akcje serwisową i wgrali mi nowe oprogramowanie radia.
                                      Co do kosztów to :
                                      dwumasa + robocizna
                                      osłona przegubu + robocizna
                                      Łącznie 2890zł
                                      Posprawdzali mi jeszcze kilka rzeczy ogólnie wszystko jest ok, prawdopodobnie w niedługim czasie trzeba będzie wymienić świece żarowe.
                                      Co do turbiny, a właściwie tych spadków mocy to wyszło że jakiś cięgno przy gruszce się blokuje to je przesmarowali i na razie nie ma tego spadku mocy, co jednak nie zmienia postaci rzeczy, że turbina też jest do wymiany ale może nie aż tak szybko jakby się wydawało. Tak czy siak kaske na turbo trzeba zbierać :-(

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Gdzie to Magik35 robiłeś że aż tyle zapłaciłeś?
                                        Rozumiem że dwumasa w komplecie ze sprzęgłem :wink:

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Chyba dwoma sprzeglami w DSG :twisted: To jest cena za robote i czesci w ASO do DSG wiec i tak wzglednie tanio. Spodziewalbym sie sumy zaczynajacej od 4 przy wymianie dwumasy i oslony przegubu bo tego tez nikt za darmo nie robi.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X