Actim3l, daj mi nazwę ich to je poszukam ; )
O2 szarpie czy to pompowtryskiwacz
Zwiń
X
-
O2 szarpie czy to pompowtryskiwacz
Witam, pojawił się problem z szarpaniem auta , zapala sie kontrolka żółta silnika oraz po dłuzszej chwili zaczyna migać kontrolka świec żarowych ( chyba tryb awaryjny). Mechanik twierdzi ze moze to byc wina instalacji elektrycznej do 4 pompowtryskiwacza...
czy ktos z kolegów miał podobny problem i czy może to byc wina samageo pompowtryskiwacza jesli tak to gdzie kupic tanio?
-
-
Panowie, niestety auta nie naprawiam sam a robi to mechanik. twierdzi ze po podpięciu do VAG-a pojawia się komunikat związany w pompo wtryskiwaczem nr 4 - dokładnego komunikatu nie znam... wczoraj usterka pojawiła sie rano (praca silnika w trybie awaryjnym) a wieczorem jak auto postało wszytko sie naprawiło... moze zaczać od wymiany przewodów?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robik5moze zaczać
zapytaj mechaniora co dokladnie wyświetla VAG i wrzuc na forum- na pewno ktos podpowie jakies rozwiazanieprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Została wymieniona wiązka do pompo wtryskiwaczy- swoją drogą jest strasznie droga - jednak problem pozostał (ufałem mechanikowi z wie co robi, ale w ten sposób poniosłem tylko niepotrzebne koszty)...
Nie wiem czy mam rację, ale z mojego punktu widzenia wygląda to tak:
sygnał do pompo wtryskiwaczy wychodzi z komputera, przechodzi przewodami do złącza w silniku a dalej wiązka (już wymieniona) i same wtryski...
w takim razie przyczyny mogą być następujące:
komputer , przewody komputer-silnik lub wtryskiwacz...
czy jest możliwe stwierdzenie po numerze błędu (ze sterownika) w którym z tych elementów jest problem?
Komentarz
-
-
robik5, Takiego mechanika to powinieneś od razu omijać szerokim łukiem. Dlaczego robi tajemnicę z tego co VAG wyświetla?
Zamieszczone przez robik5czy jest możliwe stwierdzenie po numerze błędu (ze sterownika) w którym z tych elementów jest problem?
Tylko, że tak naprawdę nie wiesz, czy to elektryczny problem. Może wcale nie. Dowiedz się jaki numer błędu wyrzuca VAG.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Błąd dotyczy cały czas 4 cylindra - niestety mechanik nic więcej mi nie powiedział, poza tym iz jest to typowa usterka i zazwyczaj wymienia się ową wiązkę elektryczną w silniku- jak juz wiem niestety diagnoza była nie trafiona...
Pytalem mechankia czy ten błąd może wskazywać na pompowtryskiwacz, odpowiedz była przecząca, co sugerowałoby ze kod błędu był raczej precyzyjny i sugerował problemy elektryczne...
Komentarz
-
-
a dziś totalna klęska- samochód zapalił przejechał 300m i zgasł na dobre...
info na temat odczytu kodów z komputera silnika:
4142 -geber fuer motordrhzhal - G28 kein Signal (soradic error)
4650 - signal hoehengeber/ ladedrucksensorunplausibles verhealtnis (error not stored)
proszę o wskazówki i przetłumaczenie w/w bledów
Komentarz
-
-
robik5, nie znalazlem tych kodow w katalogu tylko tlumacze co sam napisales, w dodatku z bledami (Geber für Motordrehzahl, sporadic error) , Signal Höhengeber, Ladedrucksensor unplausibles Verhältnis. Mieszanka niemiecko- angielska. O czujniku masz tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10068 .PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robik5...czy ktos ma pomysl co moze generowac tyle roznych problemów z czujnikami ?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
komputer był już wymieniony wiec pozostają chyba tylko przewody - to co ja zauważyłem to lekkie otarcie wiązki do komputera w okolicach przejścia przy ramionach wycieraczek ( nie wiem kto to projektował, ale wygląda tak jakby wiązką cały czas dotykała ruchomej części mechanizmu od wycieraczek)- mechanik to zaizolował ale nic to nie zmieniło...
w sumie wszystkie problemy pojawiały sie w chaotycznej kolejności wiec może to być kwestia kabelków,pytanie tylko jak to sprawdzić i czy jest możliwa wymiana wiązek do komputera?
Komentarz
-
-
Witam, proszę o pomoc w odczytaniu błędów silnika (Full Commander 1.4):
1). 450E -Ventil fuer pumpe/duese Zylinder 4-N243 regelgrenze ueberschritten
2). 4130 -Zyl 4 Verbrennungsassetzer erkannt
3). 45B8 -Ventil fuer abgasrueckfuehrung-N18 Unterbrechung
Jak usunąć usterkę?
[ Dodano: Sob 02 Sty, 10 16:28 ]
dodatkow w układzie ASR pojawiła sie informacja:
029C Bordspannung Klemme 30
sporadic error,
ktoś wie o co chodzi?
Komentarz
-
-
1- zawor pompy/dyszy 4go cylindra, przekroczona dawka graniczna,
2- rozpoznano wypadanie zaplonu (pisze sie: Verbrennungsaussetzer),
3-przerywana praca zaworu powrotnego spalin,
Bs Klemme 30 to plus Twojego akum., niestabilne napiecie.
Spadek napiecia na samym akumulatorze lub dalszym okablowaniu/zlaczach (slaby kontakt, zwarcia) powoduje zaklocenia w pracy ASR (pompy, zaworow), tak sobie wyobrazam z doslownego tlumaczenia bo opisu bledow nie szukalem.PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Bardzo dziękuję za tłumaczenia...
Co do pompowtryskiwacza to jaka moze być przyczyna takich komunikatów? ( wiązka wtryskiwaczy została juz wymieniona).
Czy wszystkie błędy z komputera dotyczące wtryskiwacza 4 mogą być spowodowane jego uszkodzeniem? czy również może być spowodowne uszkodzeniem komputera?
Komentarz
-
Komentarz