czyli najlepszy czas na 1/4 mili osiągnę zmieniając bieg przy 4600 - 4700 obr? to trochę trudne do uwierzenia. Wspominam o 1/4 mili bo byłem w ten weekend z ciekawości i wyszło mi ET+RT 17,06 s i niewiem czy to dobry czy zły wynik
lusterko od kierowcy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez hivision5bryła lodu z tira utrąciła mi lusterko szkło i obudowa są całe czy idzie coś z tym zrobić czy trzeba całość nowe lub z rozbitków i gdzie najlepiej sie o to pytać okolice DĘBICY nz podkarpaciu
Jeśli sam stelaż, a trójkąt masz cały to możesz szukać z rozbitków. Sam stelaż lusterka pasuje do Octavii również od takich aut:
- VW Golf 4 / Bora / Passat / Lupo (z dużym lustrem)
- Seat Leon (przed liftem) / Toledo II
Inne są jedynie trójkąty mocujące w drzwi (zarówno czarny plastik jak i metal pod nim).
Gdzie szukać w Twoich okolicach nie pomogę, ale popatrz na allegro..
A masz elektryczne czy ręczne?
Jeśli elektryczne to tu masz przykładowo lusterko elektryczne od Golfa 4 za 49zł: http://www.allegro.pl/item851826177_...v_wroclaw.html
Teraz kwestia naprawy w przypadku uszkodzenia samego stelaża..
Jeśli dorwiesz lusterko od Octavii to zmieniasz jeden za jeden całość.
Jeśli natomiast od któregoś z w/w aut to musisz odczepić stelaż od trójkąta (na sprężynie widocznej na fotkach we wrzuconej aukcji) i przełożyć stelaż do swojego trójkąta mocującego. Wrzucasz sprężynę i zawleczkę i składasz resztę.
Naprawa w przypadku uszkodzenia trójkąta mocującego - wymiana całego lusterka, ewentualnie szukanie samego trójkąta od Octavii.
P.S. Szukając całego lusterka od Octavii zwracaj uwagę na to czy nie jest z angola.
Wersje GB są mocowane pod innym kątem w stosunku do drzwi, a co za tym idzie nie będziesz mógł go dobrze wyregulować.
Wersja EU jest prawie pod kątem prostym względem drzwi, a wersja GB jest jak u nas pasażerskie, tj. pod mniejszym kątem.
Komentarz
-
Komentarz