HHC trzyma 5 sekund z tego co pamietam. Ale tu chodzi o to, ze bez HHC auto nawet z DSG stoczy sie az 2cm, a z NIC. Generalnie co to za problem trzymac lewa noga wtedy hamulec jak nie mozemy sie stoczyc nawet o cm :?
Trochę zakręciłeś i nic nie zrozumiałem . Ja co prawda nie mierzyłem tego z linijką, ale wydaje mi się, że przy DSG nie stoczy się nawet o 1mm, ponieważ u mnie po puszczeniu hamulca na wzniesieniu samochód stoi jakby miał zaciągnięty ręczny. Przy najbliższej okazji sprawdzę jak długo tak będzie stał.
W ostatnich dniach przy temp. ok -10°C, przy jeździe po mieście,(korki, światła) temp silnika ledwo dochodzi do ok. 70°. Czy ma ktoś podobne spostrzeżenia, czy to u mnie jest jakis feler :?:
Ja dzisiaj jechałam po mieście, wolne tempo bo korek i temperatura rosła bardzo powoli. W końcu wskazówka doszła do środka skali ( 90 stopni ) ale to trwało zdecydowanie dłużej niż zawsze
Za to u mnie temperatura rosnie po ok 4-5 km do 90 st . Wyjeżdzałem dzisiaj rano po nocce w pracy ( w nocy było ok - 17 st ) i autko rozgrzało sie w miarę szybko . Tak wiec nie potwierdzam reguły ( w sumie za mało jeźdzę zeby być opiniodawczym )
Pozdrawiam
w trasie bez problemu chwyci temp. natomiast w miescie w korkach jeszcze przy wlączonej dmuchawie to ciężko, dzisiaj zauwazyłem ze stojąc w korku i 90 stopniach przy włączonej dmuchawie temp spadła tak do około 80 ale pozniej szybko sie podniosła
piramida: koledzy piszą o benzynie - na tej samej trasie moje TDI dojdzie do pierwszej kreski gdzie TSI osiągnie 90 - tak więc dieselek zawsze wolniej się nagrzewa - ale przy takich temp. to normalne
piramida: koledzy piszą o benzynie - na tej samej trasie moje TDI dojdzie do pierwszej kreski gdzie TSI osiągnie 90 - tak więc dieselek zawsze wolniej się nagrzewa - ale przy takich temp. to normalne
u mnie (jak już wielokrotnie pisałem) ciepłe powietrze z nawiewów leciało po ~6km od ruszenia, ale to jeszcze nie jest 90st (miasto, światła itd). Odkąd mam webasto, i ruszam z temp początkową ~50-60 st. to do 90~nagrzewa się na dystansie ~1-2 km a ciepłe powietrze z nawiewów leci cały czas
u mnie (jak już wielokrotnie pisałem) ciepłe powietrze z nawiewów leciało po ~6km od ruszenia, ale to jeszcze nie jest 90st (miasto, światła itd). Odkąd mam webasto, i ruszam z temp początkową ~50-60 st. to do 90~nagrzewa się na dystansie ~1-2 km a ciepłe powietrze z nawiewów leci cały czas
Kolego ile kosztował montaż tego webasto i czy robiłeś w ASO???
odgrzebuje troche temat
u mnie po przejechaniu 20 km silnik ma temp 45 stopni. (jezeli wskazówka pionowo ma 90 to u mnie dochodzi do 45) Czy to czujnik?
mechanik wymienial go niedawno
"...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
A.M. Neville "Właściwości betonu"
może termostat
kiedyś w Vectrze B 2.0 DTI niby wszystko działało dobrze tylko termostat był zawsze otwarty bo na przylgni grzybka był kamienń i przez szczelina szła woda.
jak sie samochod nie dogrzewa, tzn ze walniety termostat. W o2 2004, z manualna klimatyzacja powiedziano mi, ze ma 2 termostaty: jeden odpowiada za temperature do 21*C a drugi od 21*C w gore i padl ten pierwszy, dlatego wolno sie dogrzewal
Komentarz