Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nierówna praca silnika - AGR 1.9 TDI 99'r.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • nierówna praca silnika - AGR 1.9 TDI 99'r.

    ww991, według mnie ten osad odsedymentował z paliwa i normalnie w nim występuje.
    piotrek_os,
    dobra rada. Standardowo nie dodają takiego lejka do takiego kanistra ale można sobie dokupić na stacji.

    Pozdrav

  • #2
    nierówna praca silnika - AGR 1.9 TDI 99'r.

    Jestem szczęśliwym posiadaczem Octavii I z motorem AGR 1.9 TDI rocznik 99. Ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko polegające na falowaniu obrotów silnika podczas powolnej jazdy np. w korku, przy wysprzęganiu silnika. Po zatrzymaniu się silnik zaczyna równo pracować. Wczoraj doszło kolejne zjawisko, tocząc się z prędkością około 20km/h na tzw. luzie, bez wciśniętego sprzęgła, przy lekkim hamowaniu (bez wciskania pedału sprzęgła) również pojawiają się falowanie silnika. Po zatrzymaniu się wszystko wraca do normy. Auto nie ma problemów z odpalaniem, przy silnym mrozie po odpaleniu zimnego silnika nie słychać żadnych podejrzanych dźwięków. Jazda tj. rozpędzanie się, zmiana biegów przebiegają prawidłowo.
    Czekam na podpowiedź co może być przyczyną takiego działania.

    Komentarz


    • #3
      nierówna praca silnika - AGR 1.9 TDI 99'r.

      U mnie występują podobne objawy - jak wcisnę sprzęgło (np. na dwójce, podczas dojeżdżania do świateł, albo wtaczania się na parking), czuje takie delikatne falowanie obrotów i pulsowanie sprzęgła. Znajomy mechanik ostatnio stwierdził, że takie objawy świadczą o zużytym docisku sprzęgła - jedna, lub kilka dźwigienek sprężyny talerzowej ugięły się bardziej w stosunku do pozostałych(np. na skutek zużycia, a co za tym idzie mniejszej sprężystości), a to powoduje szarpanie, falowanie, ponieważ sprężyny nie równo łapią.
      Wirus by http://soft-car.pl/

      Komentarz


      • #4
        A mechanik brał może pod uwagę dwuczęściowe koło zamachowe ?

        Komentarz


        • #5
          Od tego właśnie się zaczęła cała dyskusja, czy te objawy czasem nie świadczą o kończącym się kole dwumasowym, ale według mechanika objawy te wskazują na zużyty docisk sprzęgła.
          Wirus by http://soft-car.pl/

          Komentarz


          • #6
            u mnie jak był walnięty docisk to nie mogłem wogole operować biegami...(w ostatnich momentach żeby zmienić np. z wstecznego na jedynke musiałem auto zgasić zmienić bieg,odpalić i kulać sie dalej...) ale takich objawów jak falowanie obrotów nie było wogole

            Komentarz


            • #7
              Sprawdź czy objawy nie są identyczne z opisanymi w tym temacie
              Forum - Octavia Club Polska
              Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X