Odnośnie wymiany rozrządu. Producent dopuszcza eksploatację rozrządu do 120 ,150 czy 180 tys km ale jest jedno ale. Przy serwisie na 90 tys ASO jest zobowiązane ocenić pasek i dopuścić lub nie do dalszej eksploatacji. Wszystko fajnie jak jest to w ramach trwania gwarancji, natomiast po jej upływie to ASO odpowiada za dalszą eksploatację i jak się coś stanie np. przy 120 000 nie na gwarancji to nikt wam nie pomoże.
Co więcej instrukcja naprawy mówi że aby ocenić pasek należy go zdemontować i obejrzeć ???!!! Wiadomo że po demontażu nie zamontujesz starego paska nawet jak będzie ok. Troche to kwadratura koła ale tak jest.
Co więcej instrukcja naprawy mówi że aby ocenić pasek należy go zdemontować i obejrzeć ???!!! Wiadomo że po demontażu nie zamontujesz starego paska nawet jak będzie ok. Troche to kwadratura koła ale tak jest.
Komentarz