Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2- Problem z regulacja wysokosci xenonow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2- Problem z regulacja wysokosci xenonow

    Odnośnie wymiany rozrządu. Producent dopuszcza eksploatację rozrządu do 120 ,150 czy 180 tys km ale jest jedno ale. Przy serwisie na 90 tys ASO jest zobowiązane ocenić pasek i dopuścić lub nie do dalszej eksploatacji. Wszystko fajnie jak jest to w ramach trwania gwarancji, natomiast po jej upływie to ASO odpowiada za dalszą eksploatację i jak się coś stanie np. przy 120 000 nie na gwarancji to nikt wam nie pomoże.
    Co więcej instrukcja naprawy mówi że aby ocenić pasek należy go zdemontować i obejrzeć ???!!! Wiadomo że po demontażu nie zamontujesz starego paska nawet jak będzie ok. Troche to kwadratura koła ale tak jest.
    Srebrna O2 1,9 BXE Elegance
    ----------------------------------
    Było: 114 KM - 277 nm
    Jest: 142 KM - 329 nm by Rogalotti

  • #2
    O2- Problem z regulacja wysokosci xenonow

    Witam! Zauwazylem ze regulacja wysokosci swiatel nie dziala jak nalezy a konrektnie gdy obciaze tyl samochodu swiatla nie reguluja automatycznie wysokosci! Odpalam samochod swiatla podnosza sie do gory po sekundzie powracaja do pozycji nazwe ja "zero" i koniec rzadnej reakcji na pozycje samochodu!
    Czy ktos moze pomoc?!

    Komentarz


    • #3
      Michi81, będzie problem, bo głównie u nas na forum mamy regulację ręczną

      A tak poważnie to sprawdź najpierw mocowanie czujnika na tylnym wahaczu. Pewnie bez podmiany czujnika się nie obejdzie jak mocowanie będzie OK.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz


      • #4
        Mam tez taki zamiar, tyle ze pogoda do D. i nie chce mi sie wlazic pod samochod!!!
        Po ktorej stronie szukac - lewa czy prawa?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Michi81
          Po ktorej stronie szukac - lewa czy prawa?
          A tego to ja nie wiem, ale jak wejdziesz pod auto to na pewno go zauważysz.

          Ja mam regulację ręczną tylko. ops:
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz


          • #6
            Taka wystarczy i przynajmniej sie nie je...! Dzieki!!!

            Komentarz


            • #7
              Michi81, przydałoby się podpiąć pod VAG-a, wtedy szybko będzie wiadomo, czy czujniki ( lewy przód / lewy tył ), czy sterownik ( jest pod deską, mniej więcej za popielniczką ). Skoro światła robią ruch przy starcie to teoretycznie silniczki w lampach można wykluczyć. W VAG-u będzie widać, czy czujniki reagują ( VAG pokazuje w % i mm uchyłu ) i czy pokazują prawdę, czy wartości "z kosmosu".

              EDIT

              TUTAJ masz fotki z umiejscowieniem czujników ( co prawda z Jetty, ale w OII są w tym samym miejscu ).
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X