Nie pali!! ratunku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebu
    L&K
    • 2008
    • 1304
    • Octavia II (1Z3)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #26
    Zamieszczone przez jakop
    Układ się zapowietrzył akumulator zbyt słaby nie mógł sobie poradzić
    nawet jak jest ciepło to trzeba trochę pokręcić jak układ się zapowietrzy niektórzy koledzy pisali że trwało prawie godzinę
    Zamieszczone przez jakop
    samostartu odpaliłem to zaczął klekotać
    to normalne bo samostart jest dość suchy sam w sobie
    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
    jak pomogłem to daj punkcik
    sprzęgło od G 60

    Komentarz

    • immax
      Classic
      • 2009
      • 10

      #27
      Tak w ramach przypomnienia problem został rozwiązany po miesiącu. Winowajcą był tłoczek (plastikowy) przy turbinie-egr, po wymianie zapala do dzsiaj.

      Komentarz

      • gifek
        Drive
        • 2010
        • 43

        #28
        Proponuję sprawdzić czy przepustnica,klapka odcinająca powietrze czy jak ją zwał nie zablokowała się w pozycji zamkniętej po wyłączeniu silnika.

        Też to miałem w golfie - dźwięków nie było - jeszcze mogła być jedna przyczyna - przytkania czegoś tam sadzą zbieraną przez miesiące. W golfie miałem taki sam scenariusz (regeneracja rozrusznika, aku, świece, filtr itd) pięknego dnia nie zapalił i laweta do mechanika. Na szczęście się rozpoznał na czym rzecz polega i za 200 pln zostało wszystko przeczyszczone - palił jak nowy. Co to było nie pamiętam

        Komentarz

        Pracuję...