1,8T padanie/wymiana cewek zaplonowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adi747
    L&K
    • 2008
    • 1138

    #26
    ja pojechałem do aso do wieliczki mówie co jest a gosc do mnie aaaaaa to ja musze przyjąc auto na warsztat otworzyć zlecenie sprawdzić czy przysługuje czy nie :evil:sama diagnoza 250zł i powiedzialem dziekuje do widzenia cewki kupilem sam narazie dwie
    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
    była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
    2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
    JEST
    megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
    octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
    octavia 2 2.0TDI BKD

    Komentarz

    • sito
      Drive
      • 2009
      • 69

      #27
      ja bym złożył skargę na pracownika serwisu skoro ja nie miałem problemu a tobie wymyslaja to cos jest nie tak. wszystkich obowiazuje te same standardy a nie sądzę że u mnie dołożyli 250 do interesu i zrobili za free. akcja serwisowa jest darmowa i nie trzeba płacić dodatkowo za jakies diagnozy. trzeba tępić takie praktyki pseudo dilerów.

      Komentarz

      • adi747
        L&K
        • 2008
        • 1138

        #28
        podjade do krakowa do serwisu i tam zapytam o akcje i jeśli tam nie zrobią problemu to wróce do wieliczki i tam zrobie tak jak mówisz
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
        JEST
        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
        octavia 2 2.0TDI BKD

        Komentarz

        • andru123
          Elegance
          • 2010
          • 783
          • Toyota
          • ATF 2.0 MPI 120 KM

          #29
          moje cewki maja numer 06B90115G, czyli wynika ze obejmuje je akcja serwisowa , tak ?
          zresztą , zaraz dzwonie do ASO , dowiem się


          właśnie sie dodzwoniłem do skody w grudziądza, pan niemiły , zaczął kręcić że tylko w superbach to było , a pozniej ze teraz nei ma czasu i musi sprawdzić i że niezbedna jest książka serwisowa .... dzwonie teraz do ganska , ciekawe co tam powiedzą


          drugi telefon, tym razem do Wejcherowa ... no i tu całkiem inna rozmowa
          pan od razu chce numer nadwozia , dla pewności numer cewki ktore mam teraz
          i stwierdza że silniki 132 kW maja do wymiany cewki , chyba że numer cewki jest z końcówką R , wtedy nie podlega wymianie
          tu pełna kompetencja , Pan miły , profesjonalna obsługa

          teraz zostaje dzwonić do grudziądza żeby się na akcję serwisową z przymusu umówic , ale tez chyba rozmawiał będę bezpośrednio z kierownikiem
          albo zobie zrobię wycieczkę do gdańska
          jest O1 RS 1.8T XENON
          była O1 1.9 TDI AGR

          Komentarz

          • adi747
            L&K
            • 2008
            • 1138

            #30
            ja mam dwie wyjete i mam na nich numer 06B 905 115G
            a na drugiej 06B 905 115L
            nie wiem jak na pozostałych dwóch
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
            JEST
            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
            octavia 2 2.0TDI BKD

            Komentarz

            • asthor
              Classic
              • 2012
              • 22

              #31
              Silnik AUM, zadna cewka nie padla, przy 190 tys zalozony lpg, profilaktycznie silnik dostal 4 nowe cewki Beru - 0 problemow dalej, przerwe na swiecy smiejszylem na 0,6 - lepiej mi chodzi z moim programem i lpg...
              A dla autora tematu sugestia standardowa - szczelnosc wszelaka 1.8t to podstawa + sprawne zaworki. Dlatego te niepotrzebne proponuje usunac, zostawic konieczne. W moim przypadku /auto dobilo 200 tys/ praktycznie wiekszosc wezy podcisnienia, sterujacych itd mam nowe, zainwestowalem w dobre sylikony zbrojone i mam spokoj, a tak praktycznie nie bylo miesiaca zeby znowu jakis dziurek, przedmuchow nie szukac nowych... w tej chwili 0 bladow...

              Komentarz

              • gregor10
                Ambiente
                • 2013
                • 104

                #32
                Silnik pewniej pracuje jak ma wiekszą szczeline na świecy. zmiejszenie szczeliny pogarsza reakcje na pedal gazu.
                www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                Komentarz

                Pracuję...