Przybywa oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pbar
    Classic
    • 2010
    • 1

    Przybywa oleju

    dwururka jest częścią tzw. tłumika- przykręcana jest do kolektora

    [ Dodano: Wto 08 Cze, 10 22:30 ]
    w całości
    pozdrawiam,
    pbar
  • marcins990
    Classic
    • 2009
    • 5

    #2
    Przybywa oleju

    Witam wszystkich na forum i proszę o radę. Problem wygląda następująco-w mojej Octavii 1.9 Tdi zwiększył się poziom oleju(na bagnecie przekroczyło max. i doszło do zgięcia). Dodam,że płynu chłodniczego nie ubywa i nie ma białej mazi pod korkiem, olej nie śmierdzi też ropą. Od wymiany oleju przejechałem 5 tys. km. Z góry dziękuje za pomoc.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      marcins990, rozumiem, że po przeglądzie sprawdzałeś i było mniej? Pytam o to, bo np. na przeglądach w ASO uwielbiają przelać olej i to konkretnie ( zazwyczaj właśnie co najmniej do zagięcia, a nawet więcej )...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • marcins990
        Classic
        • 2009
        • 5

        #4
        Oczywiście,że sprawdzałem(nie raz)...było pod max. przez dłuższy czas,a potem stopniowo się podniosło.Dodam,że pomiar zawszę robię na zimnym silniku na poziomym podłożu.

        Komentarz

        • fan
          Elegance
          • 2009
          • 760

          #5
          Mialem kiedys cos podobnego ale w innym samochodzie,paliwo(diesel) dostawało się do oleju.Przyczyną tego było mikroskopijne pęknięcie w gniezdzie pompowtryskiwacza,inną przyczyną może być pęknięcie w jednym z kanalików dolotowych w głowicy gdzie przepływa paliwko.
          Respect All,Fear No One!

          Komentarz

          • marcins990
            Classic
            • 2009
            • 5

            #6
            pompowtryskiwacze odpadają,bo z tego co wiem to AHF jest na pompie....

            Komentarz

            • jakubd
              Ambiente
              • 2009
              • 165

              #7
              Jeżeli to nie jest jakaś standardowa "awaria", to może to ten sam problem, co kiedyś w TVN Turbo jakiś gość miał z Seatem z dieslem (jeździł na taksówce, nie miał przebiegów długich "w trasie") - filtr cząstek stałych się zapycha z powodu sposobu eksploatacji - nie pamiętam kiedy filtr "wypala" to, co się w nim zbierze, ale zdaje się, że trzeba dłużej jednym ciągiem na wyższych obrotach pojechać - taki odcinek cyklu "w trasie".
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=562238

              Komentarz

              • Zoltar
                Rider
                • 2005
                • 722

                #8
                Zamieszczone przez jakubd
                Jeżeli to nie jest jakaś standardowa "awaria", to może to ten sam problem, co kiedyś w TVN Turbo jakiś gość miał z Seatem z dieslem (jeździł na taksówce, nie miał przebiegów długich "w trasie") - filtr cząstek stałych się zapycha z powodu sposobu eksploatacji - nie pamiętam kiedy filtr "wypala" to, co się w nim zbierze, ale zdaje się, że trzeba dłużej jednym ciągiem na wyższych obrotach pojechać - taki odcinek cyklu "w trasie".
                To auto jest wyprodukowane 10 lat temu O filtrach cząstek nikt wtedy nie słyszał
                www.soft-car.pl
                www.chiptuning-gdansk.pl


                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                - Wyłączanie DPF
                - Hamownia Obciążeniowa

                Komentarz

                • tomaszeg
                  Drive
                  • 2008
                  • 51

                  #9
                  Zamieszczone przez jakubd
                  Jeżeli to nie jest jakaś standardowa "awaria", to może to ten sam problem, co kiedyś w TVN Turbo jakiś gość miał z Seatem z dieslem (jeździł na taksówce, nie miał przebiegów długich "w trasie") - filtr cząstek stałych się zapycha z powodu sposobu eksploatacji - nie pamiętam kiedy filtr "wypala" to, co się w nim zbierze, ale zdaje się, że trzeba dłużej jednym ciągiem na wyższych obrotach pojechać - taki odcinek cyklu "w trasie".

                  To nie był seat tylko Chevrolet


                  Była O1 134,6KM i 305Nm

                  Komentarz

                  • rowters
                    Classic
                    • 2008
                    • 11

                    #10
                    witam problem moze byc z lejacym wtryskiwaczem lub zlej jakosci paliwem pozd
                    rowters

                    Komentarz

                    • phoneman
                      RS
                      • 2008
                      • 3374
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Potwierdzam to co mówi rowters, możesz łatwo to sprawdzić powąchaj bagnet czy nie śmierdzi olejem napędowym
                      .

                      Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                      Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                      Komentarz

                      • robekcool
                        RS
                        • 2009
                        • 2041
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Przecież płynu chłodniczego nie ubywa, więc musi ''pachnieć'' ropą. Przybywanie oliwy raczej ma przyczynę w przedostawaniu się paliwa pod tłoki. Przyczyny: zużyte, przegrzane pierścienie, dziura w tłoku, ...
                        www.k-mot.pl
                        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                        Autoholowanie.
                        Robert Kulma

                        Komentarz

                        • marcins990
                          Classic
                          • 2009
                          • 5

                          #13
                          Bagnet nie śmierdzi paliwem.....rzeczywiście ostatnio leję ,,tańsze" paliwo....może rzeczywiście to jest przyczyna....

                          Komentarz

                          Pracuję...