Totalna załamka.nowe i stłuczka,poradźcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ASGARD
    Ambiente
    • 2008
    • 123

    #26
    Sorrki za małe OT ale musze


    Przyłącze do tematu ale troche z innej bajki.Moja mama miała skode fabie w niemczech przytarła cały bok, w dojczach za naprawe kupe kasy chcieli wiec zdecydowała w polsce podjechac do SKODA ASO Koszalin.Co się okazało a chodzi o kase ze około 4 tys naprawa czyli lakierka całego boku z wymiana przedniego błotnika, spawanie zderzaka przedniego i jego lakierka.Zaznaczam że auto było nie na gwarancji i kupione w dojczach - książke serv. prowadziła cały czas.Wczesniej kolega z pracy lakierował swoja skode octavie I w ASO w koszalinie i pokazał mi ich robote to sie przerzegnałem.Wiec podjechałem z fabką do FORDA ASO w Słupsku.Auto oddałem powiedzieli mi co beda robic i kiedy oddadza auto.Mineło 3 dni dzwoni gosciu z forda i mowi prosze odebrac autko.Wpadam z mama po odbiór i powiem tak NOWKA niedosc ze lakierka bez zarzutu to i nadomiar tego stare czesci pokazane co było wymienione np.listwy boczne drzwi bo niestety przy zdejmowaniu poszły zaczepy ale wymiana była za darmo, blotnik stary tez pokazany ze nie bylo klepania.A co najlepsze to zdjecia uszkodzenia auta porobione na plycie cd i wbite w ksiazke z opisem napraw.Koszt naprawy 2650 zł .He a co smieszniejsze to w niemczech przy oddaniu auta do autohausu roboty zrobione przez servis forda były jak najbardziej honorowane.

    Ten mały wywód to tak dla tych co maja stłuczki i niemaja gwarancji i ze nieraz oplaca sie oddac autko nie tylko do serv gdzie auto kupowalismy .Wiec jak gwarancja bankowo ASO a po gwarancji lepiej szukac i pytac sie ludzi gdzie auto kto robil hyba ze jest jeszcze jedno wyjscie ma sie znajomych w ASO
    CO NOWE AUTO TO NOWE..ALE MONDEO TEZ BYLO DOBRE

    Komentarz

    • irek6
      Classic
      • 2009
      • 35

      #27
      Podłączę się z pytaniem. Czy można rozpoznać czy do naprawy został użyty oryginalny błotnik Skody czy zamiennik? Ponoć oryginał kupuje się ocynkowany a zamienniki nie.

      Komentarz

      • Tippo
        L&K
        • 2009
        • 1349
        • Octavia III (5E3)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

        #28
        Zamieszczone przez irek6
         





        Podłączę się z pytaniem. Czy można rozpoznać czy do naprawy został użyty oryginalny błotnik Skody czy zamiennik?
        Zaminennik zwykle jest chu... przypasowany, siostra w O2 tak miala...


        Zamieszczone przez migdał
        Skutek taki że z przodu uszkodzony błotnik i jeszcze z lamp odskoczyły plastiki, jedna lampa rozbita, troszeczkę wygięta blacha od strony tej lampy (lewa strona).
        Wyglada, ze poszly sie kochac elementy wymienialne, jakbys dostala w tylni blotnik to co bys zrobila?? Tylko sie pchlastac

        Robcie w ASO z AC, najszybciej i najlatwiej bezgotowkowo, co uszkodzone wywala i dadza nowe, np ta nieszczesna maske...
        Po robocie jechac na odbior z blacharzem, jak sie nie znacie na tym i poprosic o okazanie rozbitych elementow, szczegolnie tej szczypnietej maski.

        Poza tym ,jak mowia koledzy, nie stracicie gwar na lakier i blache.

        Komentarz

        Pracuję...