W swojej Octavi mam inny model Sony ale o podobnym wyglądzie i u mnie radio działa bez zastrzeżeń. Mam uruchomioną opcją AF w RDSie i po sprawie. Dodam że radio już był jak kupowałem, bo osobiście wolałbym Alpine. :-)
nie wiem o co chodzi w OIIFL
Zwiń
X
-
nie wiem o co chodzi w OIIFL
witam
Nie wiem o co chodzi,ale niby w OIIFL jest pare systemow wspomagajacych hamowanie,ruszanie itd.Jak jade po śniegu i zaczynam ostro przyśpieszać to załącza się jeden z systemów i autko nie "zamieli kołami".Jednak dzisiaj podjeżdżając pod stromą lekko oblodzoną górke auto zaczęło boksować kołami i nie załączył się ani ten ani żaden inny system.Najprościej mówiąc:"paliłem laka na lodzie".Nie wiem czy to normalne :shock: ,może ktoś wie o co chodzi?
pozdrawiamRespect All,Fear No One!
-
-
Jak sypało tak strasznie śniegiem, a potem przyszło - 20 stopni na kostce pod blokiem była jedna wielka ujeżdżona przez auta tafla lodu. Facet przede mną się zatrzymał. Potem ruszył a ja zostałem na delikatnym podjeździe ( na odcinku 5 metrów różnica wysokości może wyniosła 10cm). Mam ten system pomocy przy ruszaniu pod górkę + 7 innych systemów. I co -> jedynka, dwójka - systemy nie pozwalają mi przekroczyć 3 tysięcy obrotów, czuje, że silnik zaczyna się dusić przez te systemy i w końcu zdechł. Nie pozostało nic innego jak lekko cofnąć wyłączyć zabezpieczenia, dwójka i pulsacyjna zabawa gazem. I wyjechałem. Dlatego nie masz się co dziwić, że auto nie podjechało na oblodzonej drodze. To tak jakbym Ci kazał zatrzymać się z ABS na zamarzniętym jeziorze. Jedyne co będziesz mógł zrobić to kręcić kierownicą, a to i tak nic nie da. Systemy nie zwiększą przyczepności, ale pomogą rozłożyć siłę na koła tak aby żadne z nich nie kręciło się chociaż nie w każdych warunkach jest to możliwe.
Był temat o tym czy systemy typu esp, asr rzeczywiście pomagają. Są sytuacje, kiedy trzeba wyłączyć elektryczne kagańce a pedał gazu wcisnąć do podłogi 8)
Komentarz
-
-
Nie mrugał żółty trójkącik od ESP? To były krótkie uślizgi czy na liczniku miałeś 50km/h, koła kręciły się jak szalone a samochód stał w miejscu?
Jeżeli to były krótkie uślizgi to nie ma się co martwić. Może nie wyczułeś działania systemu, a on zadziałał a kontrolka nie zamrugała. Gorzej jak koła kręciły się a system nie działał.
Komentarz
-
-
fan, ASR czy ESP mają wspomagać kierowcę a nie łamac prawa fizykiZamieszczone przez fanNie chodziło mi o to,że auto nie podjechało pod górke,ale o to,że boksowało kołami.
Czego Ty oczekujesz od tych systemów na lodzie??? Przeciez na lodzie nic ci nie pomoże, no chyba że porządne zimówki z kolcami, ale tych używać w naszym kraju nie wolno.
Najprawdopodobniej żólta kontrolka od ASR mrugała ci na desce, wiec system działał, ale auto mieliło kołami gdyż nawet ASR nie jest w stanie poradzić sobie z podjazdem pod wzniesienie gdzie nawierzchnia pokryta jest lodem !!Zamieszczone przez fanJednak dzisiaj podjeżdżając pod stromą lekko oblodzoną górke auto zaczęło boksować kołami i nie załączył się ani ten ani żaden inny systemCzarny Elegance
Komentarz
-
-
powinno byc tak ze system potrafi to co kierowca albo wiecej. Czyli jak kierowca po wylaczeniu systemow potrafi jechac, to z systemami tez powinno sie dac. Jak sie nie da to systemy sa do dupy. No bo skoro kierowca na lodzie pojedzie kontrolujac tylko gazem i hamulcem, to system tym bardziej powinien dac rade bo moze kontrolowac jedno i drugie, tyle ze osobno kazde kolo...
Komentarz
-
-
to "powinno" to tylko pobozne życzenia bo z testów wynika, że chyba tylko ESP potrafi wiecej niż kierowca, z resztą przypadków dobry kierowca poradzi sobie lepiej, ale dobrych jest znikoma ilość, stąd systemy.Zamieszczone przez Marxpowinno byc tak ze system potrafi to co kierowca albo wiecej
poza tym szczerze mówiąc w normalnych sytuacjach jest to wygodne, po cholerę mam dozować siłę hamowania czy ilość "gazu", skoro nie muszę się nad tym zastanawiać.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No to kolego widzę cię na stanowisku głównego inżyniera w SkodzieZamieszczone przez MarxCzyli jak kierowca po wylaczeniu systemow potrafi jechac, to z systemami tez powinno sie dac. Jak sie nie da to systemy sa do dupy. No bo skoro kierowca na lodzie pojedzie kontrolujac tylko gazem i hamulcem, to system tym bardziej powinien dac rade bo moze kontrolowac jedno i drugie, tyle ze osobno kazde kolo...
Składaj CV bo myslę ze powinni cie bez probelmów zatrudnić.
znajdz mi kierowcę który podjedzie pod wzniesienie pokryte LODEM uywając gazu i hamulca (oczywiście bez opon z kolcami).Zamieszczone przez MarxNo bo skoro kierowca na lodzie pojedzie kontrolujac tylko gazem i hamulcem,Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Marx, to spójrz o czym jest ten wątek i o jakim przypadku pisał jego autorZamieszczone przez MarxBig, nie pisalem nic o jezdzie pod gore, czytaj uwazniej
Chciałoby się powiedzieć "czytaj uważniej"Zamieszczone przez fanJednak dzisiaj podjeżdżając pod stromą lekko oblodzoną górke auto zaczęło boksować kołami
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
nie wiem czy zauwazyles ale rozmowa nie zawsze odnosi sie do pierwszego postu, tu akurat zeszla na skutecznosc systemow wogole. Ale jak ktos sie chce przyp...lic to zawsze znajdzie powod...Zamieszczone przez BigMarx, to spójrz o czym jest ten wątek i o jakim przypadku pisał jego autorZamieszczone przez MarxBig, nie pisalem nic o jezdzie pod gore, czytaj uwazniej
Chciałoby się powiedzieć "czytaj uważniej"Zamieszczone przez fanJednak dzisiaj podjeżdżając pod stromą lekko oblodzoną górke auto zaczęło boksować kołami
Komentarz
-
Komentarz