Witam serdecznie .
Mam problem z Turbo , jadąc ok 120-140 km/h wyłącza mi sie turbo i robi mi sie z 110 kM SDI
strasznie uciąliwy i niebezpieczny przypadek bo można sie zdziwić przy wyprzedzaniu np TIRA. pozdrawiam .
niestety jeszcze nie podpinałęm go pod kompa mam jeszcze jeden problem mianowicie chodzi o ABS poniewasz pali mi sie kontrolka i po ruszeniu zapala sie alarm i słychać 3 krotne piśnięcie ;( ale o tym pisałem na forum i tez nikt nie potrafi narazie pomóc pozdrawiam
hehe oki mam nadzieje że jutro będę wiedział bo szczerze to już mnie denerwuje ... kupiłem to auto 3 miesiące temu i cieszyłem sie z zakupu a teraz takie usterki ... najbardziej denerwuje mnie brak ABS i tej kontroli układu różnicowego bo piszczy i lampka miga podczas jazdy.
Tomek140286, spox. Nie ma co się martwić na zapas. Notlaufy to raczej standart zimą przy "emeryckiej" jeździe. A ABS się prześwietli i zobaczy co go boli.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
17958 charge pressure control deviation p1550-35010 intermintet
słuchaj, to jest ogólny błąd układu podciśnienia
może być mieszek, może N75, może turbina
posprawdzaj rurki podciśnienia, czy są podłączone, potrafi spdać rurka kończąca się w obudowie filtra powietrza
podmień N75 na sprawny od kogoś
jak mieszek zardzewiał w środku to podciśnienie wyciąga z niego rdze i zapycha
zaworek zwrotny w rurce podciśnienia podłączonej do serwa
sprawdź czy podczas zapalania rusza się sztanga mieszka - powinna drgnąć około 1cm
no nie wiem co jeszcze?
Komentarz