[O1] Kierowniczki turbiny???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octavia1982
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] Kierowniczki turbiny???

    BORA, - Witaj, po pierwsze. Nie znam tego centrum. Opinia o całości nie jest do końca obiektywna, zawsze możesz trafić na jednego kolesia, który jest bardziej pobłązliwy (chojny) od drugiego.

    W sumie jedziesz, jak Ci nie spasi to lecisz do serwisu i robisz bezgotówkowo. Oni zrobią Ci tak byś był jak najbardziej zadowolony, bo im wiecej Ci zrobią tym więcej zarobią.
  • pemo23
    Drive
    • 2008
    • 78

    #2
    [O1] Kierowniczki turbiny???

    Witam wszystkich zrobiłem jak koledzy sugerowali po moim sprawdzeniu błędów Vagiem. Wyczyściłem N75 i sprawdziłem kierowniczki i proszę o podpowiedz jaki skok i jak tzn.ciężko czy lekko powinny ruszać się kierowniczki ponieważ bardzo ciężko się ruszały,palcem naciskałem ale naprawdę musiałem się wysilić żeby je nacisnąć i skok ok.pół centymetra . Psikałem WD 40 ale za bardzo nic nie dało.
    Skoda Octavia 1.9 TDI

    Komentarz

    • mojrzesz
      Drive
      • 2009
      • 89

      #3
      Jak naciskasz palcem to one ciężko chodzą bo sprężyna w gruszce daje opór.Kierownice powinny się ruszać na co najmniej 1cm i powinny się ruszać gładko bez żadnych oporów czy skoków.

      Komentarz

      • pemo23
        Drive
        • 2008
        • 78

        #4
        Czyli jak trzeba sie na siłować żeby je nacisnąć to są zapieczone,jak najlepiej potwierdzić diagnozę?
        Skoda Octavia 1.9 TDI

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez pemo23
          jak najlepiej potwierdzić diagnozę
          LOGI DYNAMICZNE :idea:

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10996
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            może być mieszek przerdzewiały
            zdejmij mieszek i zobaczysz jak chodzi - bez problemu z małym oporem sprężyny
            kierowniczki same (dzwigienka na turbinie) powinny chodzić lekuteńko - małym paluszkiem
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • pemo23
              Drive
              • 2008
              • 78

              #7
              Rozumiem zdjąć zawleczkę łączącą dzwigienkę turbiny z tą gruszką .??
              Skoda Octavia 1.9 TDI

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10996
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez pemo23
                Rozumiem zdjąć zawleczkę łączącą dzwigienkę turbiny z tą gruszką .??
                dokładnie i nie zgub
                potem wspornik gruszki - jest na dwóch śrubach - i masz ją w ręku
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • ozzi
                  Drive
                  • 2009
                  • 87

                  #9
                  Koledzy czy ktoś może ma zdjęcie jak demontować mieszek od turbiny u mnie za cholere nie moge tym ruszyć tylko nie wiem czy to to może dokładniejsze wyjaśnienia, gdzie psiknąć za co złapać żeby poruszac ???
                  Prawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10996
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    mieszek/gruszkę masz umocowaną do wspornika turbiny
                    cięgno/sztnaga jest za pomocą zawleczki połączona z dzwignią kierowniczek turbiny
                    odkręcasz dwie śruby mocujące mieszek i masz go w ręku
                    nie jest łatwy dostęp, ale się da
                    jak ciężko chodzi sztanga to albo mieszek zardzewiały, albo kierownice zapieczone
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    Pracuję...