[O1] n 75 czy to takie objawy??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek-736
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] n 75 czy to takie objawy??

    Zamieszczone przez markip
    Ostatnio trasa Bytom-Świnoujście (ok 700km) spalanie 7,2 srednia prędkosc 122km.
    hmmm...z jakimi prędkościami trzeba jechać żeby na tak długim odcinku wyszła średnia prędkość 122km/h .. :?:
    tak z mojego skromnego doświadczenia jazdy po polsce to przelotowa musiała dochodzić do 200 chyba.. :? ..albo i więcej...
    chyba ze tam jest jakaś autostrada...
    Mario
  • rafał88ocp
    Ambiente
    • 2009
    • 164

    #2
    [O1] n 75 czy to takie objawy??

    Auto chodzi normalnie do pewnego momentu, turbina chodzi a później jak by sie wyłącza i z TDI robi sie SDI po wyłączeniu i załączeniu auta wszystko chodzi poprawnie!

    Pytanie moje czy to wyglada na n75??
    Czy jest ktoś w okolicach Rybnika z Vagiem kto mógł by pomoc albo ktos kto ma AGR- a kto zamienił by sie na chwile n75 zęby sprawdzić czy to jest to! (150 zł droga nie chodzi zęby wymieniać n75 w ciemno)
    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Takie objawy w tym silniku,to na 80% N75.Rzuć jescze okiem na przewody podciśnienia,może któryś jest luźny.
      Na pewno znajdziesz w okolicy kogoś z AGR-em i zamienisz na chwilę N75.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • rafał88ocp
        Ambiente
        • 2009
        • 164

        #4
        JanuszSz Tez tak myślę ze to n 75 ale wole sie upewnić bo 150 zł w wywalić w błoto to trochę szkoda. A tak na marginesie to fajnie by było jak by sie ktoś znalazł żeby na chwile podmienić i sprawdzić bo z notlaufem raczej na chipa do Aligatora to nie bardzo wypada sie zapisać!
        POMOCY ! ! !
        MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

        Komentarz

        • ufo
          L&K
          • 2008
          • 1475
          • Octavia III combi (5E5)
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez rafał88ocp
          Pytanie moje czy to wyglada na n75??
          miałem ten silnik w leonie, ten sam problem, tylko za pierwszy razem namówili mnie na wymianę przepływomierza ale to nic nie pomogło. po 2 miechach wymieniłem N75 i problem znikł.

          Komentarz

          • rafał88ocp
            Ambiente
            • 2009
            • 164

            #6
            wiec najpierw trzeba podłożyć od kogoś n 75 a potem zakupić jak to da efekt
            MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Zrob bajpasa, przejedz sie, jesli dalej bedzie to samo to cos z turbina, sztanga WG, lub sam zawor WG. Jesli bedzie ok to prawdopodobnie n75.
              Lepiej podpiac komputer i sie przejechac to odrazu wiadomo czy problem jest z przeladowaniem czy niedoladowaniem.
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • wojciech_
                Ambiente
                • 2008
                • 164

                #8
                Zamieszczone przez bradley
                Lepiej podpiac komputer i sie przejechac to odrazu wiadomo czy problem jest z przeladowaniem czy niedoladowaniem.
                a co moze byc przyczyna tego drugiego? Chyba np zapieczone kierownice moga byc powodem zarowno przeladowania, jak i niedoladowania?

                Komentarz

                • JanuszSz
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 2835
                  • Superb II combi (3T5)

                  #9
                  Zamieszczone przez wojciech_
                  Zamieszczone przez bradley
                  Lepiej podpiac komputer i sie przejechac to odrazu wiadomo czy problem jest z przeladowaniem czy niedoladowaniem.
                  a co moze byc przyczyna tego drugiego? Chyba np zapieczone kierownice moga byc powodem zarowno przeladowania, jak i niedoladowania?
                  To jest wątek o silniku AGR :!:
                  Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                  Komentarz

                  • ufo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1475
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez rafał88ocp
                    wiec najpierw trzeba podłożyć od kogoś n 75 a potem zakupić jak to da efekt
                    dobry pomysł :wink:

                    Komentarz

                    • wojciech_
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 164

                      #11
                      To jest wątek o silniku AGR :!:
                      ops: nie doczytalem dokladnie

                      Komentarz

                      • rafał88ocp
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 164

                        #12
                        dziś coś odkryłem, aż wstyd się przyznać ale lukałem 2 razy i nie znalazłem a za 3 znalazłem. A mianowicie spadł mi 1 z wężyków podciśnienia i wydaje mi sie je jest nadpęknięty jutro z samego rana go wymienię a jak to nie pomorze to podpinamy inny n 75 i zobaczymy efekty. Na razie go wsadziłem na swoje miejsce ale notlauf i tak wystąpił a wężyk jest na 99 % przełamany na zgięciu wiec nałozenie jego i i tak mi nic prawdopodobnie nie dało a skrócić nie da rady bo za krotki jutro wymienię ten wężyk. Wydaje sie to prawdopodobna przyczyna. Dodam ze był to wężyk (tak mi sie wydaje) idący od n 75

                        [ Dodano: Wto 02 Lut, 10 23:32 ]
                        nie jestem az tak zorientowany stąd pytanie czy w AGR w turbinie nie ma kierownic?? z tego co słyszałem to nie jest to silnik z zmiennymi fazami pracy turbiny czy sie mylę??
                        MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                        Komentarz

                        • vasko
                          Classic
                          • 2007
                          • 27

                          #13
                          Zamieszczone przez rafał88ocp
                          dziś coś odkryłem, aż wstyd się przyznać ale lukałem 2 razy i nie znalazłem a za 3 znalazłem. A mianowicie spadł mi 1 z wężyków podciśnienia i wydaje mi sie je jest nadpęknięty jutro z samego rana go wymienię a jak to nie pomorze to podpinamy inny n 75 i zobaczymy efekty. Na razie go wsadziłem na swoje miejsce ale notlauf i tak wystąpił a wężyk jest na 99 % przełamany na zgięciu wiec nałozenie jego i i tak mi nic prawdopodobnie nie dało a skrócić nie da rady bo za krotki jutro wymienię ten wężyk. Wydaje sie to prawdopodobna przyczyna. Dodam ze był to wężyk (tak mi sie wydaje) idący od n 75

                          [ Dodano: Wto 02 Lut, 10 23:32 ]
                          nie jestem az tak zorientowany stąd pytanie czy w AGR w turbinie nie ma kierownic?? z tego co słyszałem to nie jest to silnik z zmiennymi fazami pracy turbiny czy sie mylę??
                          Masz rację, nie ma kierowniczek. Ale mieszek jest. Sprawdź położenie dzwigni mieszka przy zgaszonym i odpalonym mochodzie, również po przegazowaniu.
                          Od siebie dodam, że ja też miałem poprzecierane [przewody podciśnienia. Awarię znalazłem dmuchając dymem z fajka kolejno w każdy przewodzik ) 1m przewodu = 10pln. 3m wystarczą aby wymienić wszystkie, tylko dobrze dobierz średnice, bo są różne.

                          Komentarz

                          • bradley
                            L&K
                            • 2008
                            • 1465

                            #14
                            W AGR n75 jest sterowany cisnieniem a nie podcisnieniem.
                            Pasuja przewody od przelewow do wtryskiwaczy 3,2mm.
                            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                            Komentarz

                            • vasko
                              Classic
                              • 2007
                              • 27

                              #15
                              Zamieszczone przez bradley
                              W AGR n75 jest sterowany cisnieniem a nie podcisnieniem.
                              Pasuja przewody od przelewow do wtryskiwaczy 3,2mm.
                              W zasadzie masz rację, ale wydatek na przewody niewielki, więc lepiej zainwestować całe 30pln w przewody ciśnieniowe, bo te od przelewów może i pasują, ale się zbyt szybko przecierają/przegrzewają/ topia i takie tam. Te ciśnieniowe są dwa razy grubsze

                              Komentarz

                              • bradley
                                L&K
                                • 2008
                                • 1465

                                #16
                                Jezdze juz rok na takich przewodach i nic sie nie zsuwa, przeciera, peka, przegrzewa ani topi
                                Te oryginalne szmaciane tez sa przeciez gumowe. A bardziej bym ufal tym od przelewow bo jednak paliwo tez ma swoje cisnienie i gdyby przewody byly slabe to by nie znalazly zastosowania jako do przelewow. Czy te oryginalne sa 2x grubsze? Powiedzialbym, ze te od przelewow sa 2x grubsze Cale z gumy i zbrojone w srodku. Oryginalne sa gumowe i polowa przekroju to szmaciane zbrojenie, ktore i tak sie przeciera. Wybieram jednak te 2x grubsze gumowe.

                                Nawet chcialem kupic oryginalne ale nie bylo gdzie ich dostac po ludzkiej cenie. Kazdy wybierze sobie co bedzie chcial
                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                Komentarz

                                • rafał88ocp
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 164

                                  #17
                                  Wężyk wymieniony i nadal nic nowego jutro będę kombinował dalej do południa
                                  MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                  Komentarz

                                  • vasko
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 27

                                    #18
                                    Zamieszczone przez rafał88ocp
                                    Wężyk wymieniony i nadal nic nowego jutro będę kombinował dalej do południa
                                    Wymień wężyki a nie wężyk W sumie jest ich chyba z 6.

                                    Komentarz

                                    • bradley
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1465

                                      #19
                                      I znajdz kogos z vagiem, a jak nie to zrob bajpasa i sprawdz czy pomoglo
                                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                      Komentarz

                                      • rafał88ocp
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 164

                                        #20
                                        bradley ale jak bajpasa?? a po wezyki to zaraz jadę do sklepu
                                        MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                        Komentarz

                                        • bradley
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1465

                                          #21
                                          Laczysz bezposrednio wezyk idacy z turbiny z wezykiem ktory idzie do gruszki zaworu wastegate. W ten sposob omijasz n75, doladowanie bedzie mniejsze od faktycznego, jakies 0,6bar. W ten sposob jesli ma sie przeladowanie mozna dojechac do celu troszke szybciej niz przy odcinanych 120km/h
                                          Najlepiej jakbys znalazl kogos z komputerem ze swoich okolic.
                                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                          Komentarz

                                          • rafał88ocp
                                            Ambiente
                                            • 2009
                                            • 164

                                            #22
                                            czyli z tego co rozumiem jeśli zrobię bajpas i auto nie przejdzie w tryb pracy awaryjnej to jest to wina n75 a jeśli dalej będzie to samo to winna będzie pewnie gruszka czy moje rozumowanie jest właściwe??
                                            MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                            Komentarz

                                            • bradley
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1465

                                              #23
                                              Prawidlowe jesli powodem notlaufu jest przeladowanie przez zepsuty n75. Jesli po bajpasie dalej jest przeladowanie to znaczy, ze wina jest po stronie turbiny (zawor wastegate).
                                              Ale najpierw powymieniaj te przewody.
                                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                              Komentarz

                                              • rafał88ocp
                                                Ambiente
                                                • 2009
                                                • 164

                                                #24
                                                podpiołem dzis auto pod vag i wyszło to

                                                17958 - Charge Pressure: Control Deviation
                                                P1550 - 35-10 - - - Intermittent
                                                MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                                Komentarz

                                                • pemo23
                                                  Drive
                                                  • 2008
                                                  • 78

                                                  #25
                                                  Mam ten sam błąd, robiłem próby dynamiczne i statyczne.Wyszło w skrócie pisząc zapieczone łopatki,ale u ciebie to nie wiem jak jest w silniku AGR.Aczkolwiek w trakcie prób się rozruszały i na dwa dni żaden błąd sie nie pojawił,a potem to samo,więc muszę jechać to naprawić. :cry: :cry:
                                                  Załączone pliki
                                                  Skoda Octavia 1.9 TDI

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...