[O2] Szarpanie silnika 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BartekT
    Classic
    • 2010
    • 32

    #26
    Zamieszczone przez lukas220
    Moja pierwsza odpowiedź w tym temacie: "problemem może być niesprawna listwa elektryczna pompowtryskiwaczy. Koszt około 300-400zł..." Zamiast jeżdzić po pseudo mechanikach, miałeś poprostu poczytać to co Ci pisałem :roll: . Jeśli za niepotrzebną wymianę oringów i uszczelnienie wstryskiwaczy płacisz ASO 800zł to tym bardziej Ci się dziwię :shock: . Życzę bezawaryjnej jazdy 1,4 TSI
    Na szczescie mnie ta wymiana nic nie kosztowala bo samochod od poczatku byl niesprawny, po prostu oddalem samochod do ASO i sami diagnozowali problem, wedlug nich tkwil on wlasnie w oringach pompowtryskiwaczy, nie potrafili prawidlowo zdiagnozowac tej usterki.
    A jezeli chodzi o salon to Korczyk w Bielsku-Bialej.

    [ Dodano: Pon 21 Cze, 10 08:28 ]
    Zamieszczone przez batman_xp1
    Zamieszczone przez lukas220
    Moja pierwsza odpowiedź w tym temacie: "problemem może być niesprawna listwa elektryczna pompowtryskiwaczy. Koszt około 300-400zł..." Zamiast jeżdzić po pseudo mechanikach, miałeś poprostu poczytać to co Ci pisałem :roll: . Jeśli za niepotrzebną wymianę oringów i uszczelnienie wstryskiwaczy płacisz ASO 800zł to tym bardziej Ci się dziwię :shock: . Życzę bezawaryjnej jazdy 1,4 TSI

    Czy można to jakoś samemu zrobić? Gdzie się znajduje ta listwa?

    Jaki wpływ na uszkodzoną listę (rozumiem że elektryczną ) ma temperatura silnika?, bo u mnie na zimnym nie szarpie.
    W zasadzie u mnie bylo podobnie, tzn jak silnik byl nierozgrzany to nie szarpalo, wystarczylo ze przejechal pare kilometrow i wtedy zaczynal sie problem, nawet na trasie po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow szarpal.
    O2FL 1.4 TSI AMBIENTE

    Komentarz

    Pracuję...