Moja pierwsza odpowiedź w tym temacie: "problemem może być niesprawna listwa elektryczna pompowtryskiwaczy. Koszt około 300-400zł..." Zamiast jeżdzić po pseudo mechanikach, miałeś poprostu poczytać to co Ci pisałem :roll: . Jeśli za niepotrzebną wymianę oringów i uszczelnienie wstryskiwaczy płacisz ASO 800zł to tym bardziej Ci się dziwię :shock: . Życzę bezawaryjnej jazdy 1,4 TSI
Na szczescie mnie ta wymiana nic nie kosztowala bo samochod od poczatku byl niesprawny, po prostu oddalem samochod do ASO i sami diagnozowali problem, wedlug nich tkwil on wlasnie w oringach pompowtryskiwaczy, nie potrafili prawidlowo zdiagnozowac tej usterki.
A jezeli chodzi o salon to Korczyk w Bielsku-Bialej.
[ Dodano: Pon 21 Cze, 10 08:28 ]
Zamieszczone przez batman_xp1
Zamieszczone przez lukas220
Moja pierwsza odpowiedź w tym temacie: "problemem może być niesprawna listwa elektryczna pompowtryskiwaczy. Koszt około 300-400zł..." Zamiast jeżdzić po pseudo mechanikach, miałeś poprostu poczytać to co Ci pisałem :roll: . Jeśli za niepotrzebną wymianę oringów i uszczelnienie wstryskiwaczy płacisz ASO 800zł to tym bardziej Ci się dziwię :shock: . Życzę bezawaryjnej jazdy 1,4 TSI
Czy można to jakoś samemu zrobić? Gdzie się znajduje ta listwa?
Jaki wpływ na uszkodzoną listę (rozumiem że elektryczną ) ma temperatura silnika?, bo u mnie na zimnym nie szarpie.
W zasadzie u mnie bylo podobnie, tzn jak silnik byl nierozgrzany to nie szarpalo, wystarczylo ze przejechal pare kilometrow i wtedy zaczynal sie problem, nawet na trasie po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow szarpal.
Komentarz