Zamieszczone przez Agamek12
Obroty na maxa podczas jazdy-nie odpala
Zwiń
X
-
Obroty na maxa podczas jazdy-nie odpala
Witam dzisiaj mi się przytrafiło coś dziwnego podczas wyprzedzania prędkość koło 140km/h patrze a obrotomierz momentalnie znalazł się na czerwonym polu czyli wskazówka dobiła do końca. Momentalnie zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik. Jak zjechałem na pobocze to za mną była niewielka chmura dymu. Ale teraz jest problem bo silnik nie odpala.Podłączyłem do kompa i są dwa błędy :
18062-Please check DTC MEMORY of Instrument Cluster
P1654- 35-00--
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowałem je ale w dalszy ciągu samochód nie odpala.
Proszę o jakieś porady co mam sprawdzić.
-
-
Zamieszczone przez wojciech_a np cos takiego (generalnie turbo puszcza olej do dolotu i nie mozna zgasic silnika, tu na forum tez byly opisywane takie przypadki):
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zdusic na najwiekszym mozliwym biegu (lepiej zeby cos w skrzyni poszlo niz silnik).
Mozna tez wepchnac w dolot jakas szmate (przy odrobinie szczescia nie zassa jej, nie przemieli i moze zdlawi silnik).
Jest jeszcze opcja modlitwy i szybkiego przyjazdu strazy pozarnej
http://www.youtube.com/watch?v=qkWaxSztbBg tu troche inna historia.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Man nadzieje ze to tylko turbo, ale bez problemu zgasilem silnik przekrecajac kluczyk normalnie zgasl, trwalo to wszystko mniej wiecej kolo 10 sekund, patrzylem olej jest w normie moze minimalnie mniej niz mialem. Wiec co mi pozostaje wyjecie turbiny zalozenie drugiej,sprawdzanie kompresji i cos jeszcze?
Komentarz
-
-
Dzisiaj dostałem się do turbiny, zblokowane były kierownice(niby) wiec wyjąłem gruszkę, a co się okazuje złapałem za ten króciec od kierownic, bez problemu bardzo ładnie chodzi gorą-dol, wiec naciskam gruszkę a ona ani wzab nie chce się wcisnąć, wiec zaniosłem ja do domu, będąc pewny ze jest zepsuta, biorę ja do reki po jakiś 20 minutach i naciskam a tu zaskoczenie gruszka chodzi bez problemu, tylko ze wylewa się ze środka dużo wody pod naciskiem. Pytanie skąd woda w niej!!
Komentarz
-
-
Pozdrawiam
Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
Mercedes W210 290 Turbodiesel
Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25
Komentarz
-
-
Panowie w jaki jeszcze inny sposób można sprawdzić elektrozawór N109 na pompie. Dzisiaj sprawdzałem czy jest tam napięcie po przekręceniu kluczyka 12V i jest ale po 3s spada prawie do zera, no i właśnie czy tak ma być??. Lampka świec się świeci tez po przekręceniu kluczyka to chyba wyklucza przekaźnik 109, bo gdyby był zły to by nie świeciła ta lampka od tych świec żarowych. Czy dobrze kombinuje?
Komentarz
-
Komentarz