[G4TDI] Proźba o analize logów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bikej78
    Classic
    • 2009
    • 32

    [G4TDI] Proźba o analize logów.

    Mihau, powiem Ci szczerze że wolałbym mieć takie fotki niż jeździć na skuterze, dobra ale znowu zaczynam sie nad sobą użalać
  • Udesky
    RS
    • 2007
    • 1692
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [G4TDI] Proźba o analize logów.

    Pacjent to Golf 4 1.9 TDI AJM, 2000r., o przebiegi 220 000km.
    Objaw:
    - samochód jest słabszy pod czas niskich temp., przyczyna nieznana, domyślna to coś z przeładowaniem turbo.
    Logi:
    Zostały przeprowadzone na 3 biegu w zakresie 1500 - 4200rpm w temp. 3'C.
    RTNET - Software House. Zajmujemy się integracjami i produkcją oprogramowania.

    RTNET - Software House. Zajmujemy się integracjami i produkcją oprogramowania.


    Samochód naszego kolegi, Artiksa
    W Polsce nie ma kryzysu.
    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #3
      Re: [G4TDI] Proźba o analize logów.

      Zamieszczone przez Udesky
      - samochód jest słabszy pod czas niskich temp., przyczyna nieznana, domyślna to coś z przeładowaniem turbo.
      przeładowanie to to nie jest, cacy reguluje.
      od 3500rpm jest przepływka ciut słaba

      Komentarz

      • Udesky
        RS
        • 2007
        • 1692
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zamieszczone przez slavi
        od 3500rpm jest przepływka ciut słaba
        Ale czy temp. miała by wpływ na to? Bo właściciel samochodu czuję wyraźną różnicę w mocy po między cieplejszymi i chłodniejszymi dniami. Szczególnie przy ok 1600rpm.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz

        • chimek11
          Rider
          • 2007
          • 482

          #5
          jak by w lecie był słabszy to bym zrozumiał, ale że w zimie to dziwne trochu :shock:

          Komentarz

          • Udesky
            RS
            • 2007
            • 1692
            • Octavia I (1U2)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            No właśnie dziwne. Artiks coś wspominał, że po zmianie oleju zaczęło mu się tak dziać. Bo zamiast 5w40 zalał 10W40 (przez niekompetencję w informowaniu z niemieckiego serwisu :evil: ).
            Więc nie wiem czy tu gęstość oleju może mieć wpływ, a może wtryski, bo ponoć, któryś ma lekki odchył, coś ok 60 (cokolwiek to znaczy), ale mieście się w normie i vaccu pompa była po niemieckiej akcji serwisowej, więc to wszystko to szukanie po omacku. Błędów jako tako nie ma i mieliśmy nadzieje, że może logi coś powiedzą.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz

            • slavi
              Rider
              • 2004
              • 422

              #7
              korekta doładowania w zależności od temperatury i ciśnienia otoczenia jest jak najbardziej, ale żeby to były jakieś kolosalne różnice w mocy to bym nie powiedział

              Komentarz

              • Artiks
                Ambiente
                • 2007
                • 143

                #8
                Witam czy ten problem temperatur może być spowodowany uszkodzoną gruszką podciśnień ?? Bo jak rozumiem turbo dmucha ok ?? I te BS 011 -czy nie powinno być tak że dla ON=100 % ??



                Komentarz

                Pracuję...