Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[G4TDI] Proźba o analize logów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [G4TDI] Proźba o analize logów.

    Mihau, powiem Ci szczerze że wolałbym mieć takie fotki niż jeździć na skuterze, dobra ale znowu zaczynam sie nad sobą użalać

  • #2
    [G4TDI] Proźba o analize logów.

    Pacjent to Golf 4 1.9 TDI AJM, 2000r., o przebiegi 220 000km.
    Objaw:
    - samochód jest słabszy pod czas niskich temp., przyczyna nieznana, domyślna to coś z przeładowaniem turbo.
    Logi:
    Zostały przeprowadzone na 3 biegu w zakresie 1500 - 4200rpm w temp. 3'C.
    RTNET - Software House - IT dla Firm
    RTNET - Software House - IT dla Firm

    Samochód naszego kolegi, Artiksa
    W Polsce nie ma kryzysu.
    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

    Komentarz


    • #3
      Re: [G4TDI] Proźba o analize logów.

      Zamieszczone przez Udesky
      - samochód jest słabszy pod czas niskich temp., przyczyna nieznana, domyślna to coś z przeładowaniem turbo.
      przeładowanie to to nie jest, cacy reguluje.
      od 3500rpm jest przepływka ciut słaba

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez slavi
        od 3500rpm jest przepływka ciut słaba
        Ale czy temp. miała by wpływ na to? Bo właściciel samochodu czuję wyraźną różnicę w mocy po między cieplejszymi i chłodniejszymi dniami. Szczególnie przy ok 1600rpm.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz


        • #5
          jak by w lecie był słabszy to bym zrozumiał, ale że w zimie to dziwne trochu :shock:

          Komentarz


          • #6
            No właśnie dziwne. Artiks coś wspominał, że po zmianie oleju zaczęło mu się tak dziać. Bo zamiast 5w40 zalał 10W40 (przez niekompetencję w informowaniu z niemieckiego serwisu :evil: ).
            Więc nie wiem czy tu gęstość oleju może mieć wpływ, a może wtryski, bo ponoć, któryś ma lekki odchył, coś ok 60 (cokolwiek to znaczy), ale mieście się w normie i vaccu pompa była po niemieckiej akcji serwisowej, więc to wszystko to szukanie po omacku. Błędów jako tako nie ma i mieliśmy nadzieje, że może logi coś powiedzą.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz


            • #7
              korekta doładowania w zależności od temperatury i ciśnienia otoczenia jest jak najbardziej, ale żeby to były jakieś kolosalne różnice w mocy to bym nie powiedział

              Komentarz


              • #8
                Witam czy ten problem temperatur może być spowodowany uszkodzoną gruszką podciśnień ?? Bo jak rozumiem turbo dmucha ok ?? I te BS 011 -czy nie powinno być tak że dla ON=100 % ??

                ]"]404 Not Found

                ]"]404 Not Found

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X