Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Kilka problemów na raz- octavia 2 2007

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Kilka problemów na raz- octavia 2 2007

    Te octavke na taksowce widze tam prawie za kazdym razem...

  • #2
    [O2] Kilka problemów na raz- octavia 2 2007

    cześć
    dziś zrobiłem trasę 600 km i powiem szczerze- dziwie się że udało mi się wrócić. jak dotąd skodą pokonywałem odcinki kilkanaście km do pracy i do domu i tego co dziś zauważyłem aż tak nie odczułem.
    po pierwsze:
    przyrozpędzeniu się do około 120-140 i hamowaniu czuje jak pedał "kopie/drga" drgania przechodzą na kierownicę i na całą budę. hamowanie oczywiście łagodne np przed foto...

    po drogie: jade sobie koniec pierwszej setki km trasy i wciskam gaz bo chę wyprzedzić- zero reakcji- tryb sport zero reakcji, tryb manual- po jakimś czasie zbija bieg ale też nie przyśpiesza. zjechałem na stację benzynową, wrzuciłem neutral, próbowałem przygazować- słabo szło. na włączonym silniku na parking (bo to DSG) poczekałem pare minut, potem przygazowałem i już wchodził na obroty. zostawiłem go na pół godziny i zjadłem obiad. podczas dalszej trasy miał momenty że słabiej przyśpieszał, ale kompletnego braku przyśpieszenia nie było- o co kaman?

    po trzecie:
    każde ruszenie. przyśpieszenie równa się trzęsienie budą jak sto pięćdziesąt i drgania przechodzą również na kierownie. gps tak skakał że ciężko było guzik wcisnąć- wymęczyło mnie to strasznie.

    po czwarte:
    zaobserowałem że pierwsze 300km mimo że jechałem spokojniej- delikatne ruszanie i utrzymywanie prędkości około 100-110 komputer pokazywał spalanie bezwzględnie 8.5-9.1
    w drodze powrotnej mimo że jechałem zdecydowanie agresywniej spalanie około 7.5 litra???

    nic już nie rozumiem, starałem sie opisać sprawę najdokładniej jak umiem, help koledzy, jakieś pomysły? dwumasa? turbina? skrzywiona ośka, powichrowane tarcze?
    mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez mishaq
      nic już nie rozumiem, starałem sie opisać sprawę najdokładniej jak umiem, help koledzy, jakieś pomysły? dwumasa? turbina? skrzywiona ośka, powichrowane tarcze?
      tzeba eliminować, sprawdź najpierw tarcze
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        mishaq, może to złośliwe pytanie...ale co to za auto cudowne? tyle na raz rzeczy się sypie? albo poprostu się wcześniej już sypał i późno się budzisz...whatever.
        więc proponuje tarcze sprawdzić jak mówi szkoda, pózniej sprawdzić szeroko opisywaną na forum problematykę turbin (użyj szukaj) - jeśli to nie problem dsg - ale w to wątpię, chociaż też przecież może się sypać przecież i to może być przyczyną drgań przy ruszaniu też, lub poduszki trzymające silnik wyrobione. powodzenia

        Komentarz


        • #5
          tak kolego
          udało ci się odpisać złośliwie
          samochód mam od 1,5 miesiąca, ma 214tys przebiegu, serwisowany w auto wimar, dwumasa wymieniana 50tys temu, rozrząd 2 tys temu.


          i jeszcze powiedz mi kolego gdzie napisałem że moje auto jest cudowne.
          gdyby poduszki silnika były wyrobione to na neutral po wkręceniu silnika na obroty chyba też bym czuł drgania? bo przy neutralu i wysokich obrotach nic nie czuć.
          mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez mishaq
            dwumasa wymieniana 50tys temu
            to nie zmienia faktu, że może być ponownie do wymiany.

            Zamieszczone przez mishaq
            przyrozpędzeniu się do około 120-140 i hamowaniu czuje jak pedał "kopie/drga" drgania przechodzą na kierownicę i na całą budę. hamowanie oczywiście łagodne np przed foto...
            Jeżeli, grubość tarcz jest OK to jest nic innego jak przegrzane tarcze od agresywnej jazdy. Tutaj chyba bez wymiany się nie obejdzie. Jak przetoczysz tarcze to bicie może wrócić po pierwszym ostrzejszym hamowaniu.

            Patrząc po zachowaniu twojego auta poprzedni właściciel raczej nie oszczędzał jej.

            A na wolnych obrotach silnik pracuje równo?
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez mishaq
              przyrozpędzeniu się do około 120-140 i hamowaniu czuje jak pedał "kopie/drga" drgania przechodzą na kierownicę i na całą budę. hamowanie oczywiście łagodne np przed foto...
              tarcze 100%

              Zamieszczone przez mishaq
              po drogie: jade sobie koniec pierwszej setki km trasy i wciskam gaz bo chę wyprzedzić- zero reakcji- tryb sport zero reakcji, tryb manual- po jakimś czasie zbija bieg ale też nie przyśpiesza. zjechałem na stację benzynową, wrzuciłem neutral, próbowałem przygazować- słabo szło.
              no tu uważaj bo może być turbina , sądzę zę szybko podjedź na sprawdzenie vagiem :!:



              Zamieszczone przez mishaq
              każde ruszenie. przyśpieszenie równa się trzęsienie budą jak sto pięćdziesąt i drgania przechodzą również na kierownie. gps tak skakał że ciężko było guzik wcisnąć- wymęczyło mnie to strasznie.
              ale jak , tak nagle to się stało :?: wygląda że przegub może być..., a może gdzieś śniegu/błota złapałeś... :?:


              Zamieszczone przez mishaq
              zaobserowałem że pierwsze 300km mimo że jechałem spokojniej- delikatne ruszanie i utrzymywanie prędkości około 100-110 komputer pokazywał spalanie bezwzględnie 8.5-9.1
              w połączeniu z pogorszeniem osiągów może być to przepływomierz a nie turbina


              Zamieszczone przez AdamB
              Jak przetoczysz tarcze to bicie może wrócić po pierwszym ostrzejszym hamowaniu.
              nie przetacza się tarcz wentylowanych :idea:
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez leszekmw
                nie przetacza się tarcz wentylowanych :idea:
                Czemu?
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz


                • #9
                  AdamB, nie wiem , nie znam się na technologi, wiem że się tego nie robi.
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz


                  • #10
                    mishaq, się zastanawiam tylko jak to auto natyrało tyle kilometrów przez 2 lata z hakiem..jakieś firmowe pewnie było co? a wiadomo jak firmowcy jeżdzą, albo bardzieh zajeżdzają auta

                    [ Dodano: Pią 19 Lut, 10 23:34 ]
                    AdamB, i pewnie tu odpowiedź , że poprostu ktoś (poprzednik) tyrał to auto, stąd te krzywe tarcze itp. mam nadzieję, że chociaż w dobrej cenie ją kupiłeś mishaq

                    Komentarz


                    • #11
                      jeździł nią od początku znajomy ojca, wiec samochód jest teoretycznie nam znany od pierwszego dnia. wiem że nie miał żadnego wypadku ani stłuczki i te 212 tys gość najechał (dziś 214)

                      a co to tarcz to sam nawet zwróciłem na to uwagę bo miałem tak w beczce (ale tam to tak waliło w kierownice ze coś niesamowitego)

                      więc najpierw się zajmę tarczami zobacze jak drgania budy się zmienią/ustaną

                      ile pi razy oko kosztuje renowacja turbiny (można? czy nówke trzeba?)
                      mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez mishaq
                        le pi razy oko kosztuje renowacja turbiny (można? czy nówke trzeba?)
                        około 1tyś jak nie jest zajechana za bardzo . o ile dobrze pamiętam , Turbo-tech
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • #13
                          cześć
                          mechanik uznał na początku że to dwumasa- mi to nie pasowało, gdyż ta była wymieniana pare miesięcy temu. co się okazało- okazało się dokładnie to co mówiłęm mechanikowi- przegub (lewy zajechany na śmierć), turbina (nowa gruszka), koolcki tarcze przód (tarcze pokrzywione i cienkie były)

                          samochód jeździ lepiej niż nowy
                          sprawa rozwaiązana, ciesze się wreszcie zasypiam spokojnie.....

                          zapraszam na lekcje tenisa w warszawie Link
                          mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X