pompa wody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • polo 7
    Classic
    • 2008
    • 24

    pompa wody

    zpluta, eeeee.... pare autek :P spokojnie, dojdziemy i do takiego wyniku
  • kristophe
    Ambiente
    • 2007
    • 149

    #2
    pompa wody

    czy wymiana pompy wody wiąze sie z demonatarzem paska rozrzadu ?

    1.9 TDI 2ooo r
    Elegance 1,9 TDI 90 KM

    Komentarz

    • Matuwoj
      Classic
      • 2010
      • 4

      #3
      Pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu więc to wiąże się z demontażem paska.
      Matuwoj

      Komentarz

      • kristophe
        Ambiente
        • 2007
        • 149

        #4
        prosze o rade , za 20 tys km mam wymianę rozrządu , wczoraj padła mi pompa wody , zaczęłą puszczać wodę . Czy wymienic tylko pompę ? czy wydać dużo kasy i wymienic w komplecie z rozrządem ???
        Elegance 1,9 TDI 90 KM

        Komentarz

        • Lashlo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1455

          #5
          rob wszystko,unikniesz 2 razy placenia za robocizne.

          Komentarz

          • Matuwoj
            Classic
            • 2010
            • 4

            #6
            Popieram kolegę. Mi walnęła pompa 10 tys przed wymianą rozrządu i też wymieniłem wszystko od razu.
            Matuwoj

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3774
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              w tej sytuacji trzeba wymienić wraz z rozrządem, będzie to ekonomicznie :idea: .
              u mnie ori. pompa ma nalatane (tak jak i fura) 138 kkm. I planuję już wymianę rozrządu (II-a wymiana) wraz z pompą (nie inaczej) :idea: .
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              • ufo
                L&K
                • 2008
                • 1475
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez kristophe
                prosze o rade , za 20 tys km mam wymianę rozrządu
                na twoim miejscu wymieniłbym rozrząd przy okazji, czyli wcześniej niż planujesz. 20kkm to nie tak dużo a płacić dwa razy więcej za tę samą robotę...musisz sam wiedzieć :wink:

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3774
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  czy oprócz wymiany rozrządu i pompy wymienialiście koło pasowe z wału korbowego :?: Czy mechanicy weryfikowali stan tego koła z chwilą wymiany rozrządu :?:
                  Pytam, bo jestem po rozmowie z mechanikiem znającym się na rzeczy, który powiedział , że nieliczni mechanicy (nie robią tego w ASO) sprawdzają stan tego koła i wymieniają go wraz z rozrządem.
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • _Monika_
                    Elegance
                    • 2009
                    • 909
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez endryu
                    planuję już wymianę rozrządu (II-a wymiana)
                    endryu, a pamiętasz może przy jakim przebiegu robiłeś pierwszą?
                    www.detailingclub.pl :chytry
                    1.9TDi Elegance by _Monika_

                    Komentarz

                    • endryu
                      RS
                      • 2006
                      • 3774
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11
                      60 tyś. km. Robiłem to w ASO sześć lat temu i po sprawdzeniu po nr silnika powiedzieli, że wymiana jest na 60 kkm ze względu na stosowany w tym silniku "starszego" typu paska i napinacza. Po wymianie na 90 kkm.
                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                      =================================================

                      Komentarz

                      Pracuję...