[O1 TDI L&K] Kilka problemów...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daw9
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O1 TDI L&K] Kilka problemów...

    strazakp,
    Zablokowany tłoczek albo zapeiczony szkoda,że nie zerknołeś w trakcie wymiany klocków i tarcz w jakim stanie jest tłoczek można było go od razu przeczyścić i posmarowac pastą miedzianą.
    Pozdrawiam.
  • Deviant
    Drive
    • 2010
    • 46

    #2
    [O1 TDI L&K] Kilka problemów...

    Zacznę od tego, że problem z szyberdachem udało mi się rozwiązać z tematów, które znalazłem na forum, więc jeden problem mniej.

    1. Mam kluczyki w których wymieniłem baterie. Klucze działają, wnioskuję po świecącej diodce, lecz drzwi nie otwierają/zamykają się - co robić?

    2. Nie działa mi tylny spryskiwacz szyb. Pytanie, gdzie w ogóle jest dysza, bo nie widzę jej nigdzie i gdzie jest zbiornik do tylnego spryskiwacza?

    3. Temperatura cieczy chłodzącej cały czas stoi na 1/4 wartości. Do połowy dochodzi po jakimś czasie stania w korku, po czym w trakcie jazdy spada do 1/4 - zapewne termostat, czy może coś innego?

    4. Zastanawiam się jakie klocki hamulcowe kupić do nacinanych tarcz - jedni mówią twarde inni, że miękkie...?

    5. W trakcie redukcji np z 5 biegu na 4 przy puszczaniu sprzęgła słyszę coś jakby metaliczny, krótki szmer - jakby coś ocierało. Sprzęgło działa, biegi wchodzą bez problemu, więc co to może być?

    To chyba tyle - niedawno kupiłem ten samochód i jak widać ma kilka mniej lub bardziej poważnych usterek.
    Zasadniczo...

    Komentarz

    • oti
      Ambiente
      • 2009
      • 114

      #3
      Re: [O1 TDI L&K] Kilka problemów...

      [quote="Deviant"]Zacznę od tego, że problem z szyberdachem udało mi się rozwiązać z tematów, które znalazłem na forum, więc jeden problem mniej.

      >> 1. Mam kluczyki ...


      >> 2. Nie działa mi tylny spryskiwacz szyb. Pytanie, gdzie w ogóle jest dysza, bo nie widzę jej nigdzie i gdzie jest zbiornik do tylnego spryskiwacza?
      Zbiornik wspólny, pompka wspólna pod maską, dysza w kloszu 3 stopu.
      sprawdź czy pompa sika, może być też rozpięty wężyk po drodze do tyłu

      >> 3. Temperatura cieczy chłodzącej cały czas stoi na 1/4 wartości. Do połowy dochodzi po jakimś czasie stania w korku, po czym w trakcie jazdy spada do 1/4 - zapewne termostat, czy może coś innego?

      lub może czujnik

      Komentarz

      • NorMan2
        Drive
        • 2010
        • 63

        #4
        co do problemu nr 5 może poduszka/poduszki pod silnikiem są wyrobione ? Jak redukujesz bieg to silnik się silnie rusza, poduszka już słabo amortyzuje i jest hałas...

        Komentarz

        • KOSO
          Classic
          • 2010
          • 38

          #5
          mogą być poduszki (post wyżej) albo jeżeli masz 5-biegową skrzynie i wsteczny na pozycji szóstki to przy redukcji z 5 na 4 zębatka wsteczna może CI ocierać
          Skoda Octavia II Scout 2.0 TDI 2008 140KM 320 NM----> 177KM 430NM---->220KM 426NM
          Mercedes GLK 320 CDI 2008
          Mitsubishi Pajero 2.5 GLS 1996 pakiet offroad
          Suzuki Jimny 1.3 2012 pakiet offroad

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80592

          Komentarz

          • Deviant
            Drive
            • 2010
            • 46

            #6
            Z kluczykiem tylko częściowo udało się sprawę rozwiązać. Mianowicie kluczyk wyposażony jest w dwa przyciski (zamykanie/otwieranie) i zaprogramować się go udało tylko na otwieranie, choć to też nie zawsze zaskakuje, natomiast zamykać się kluczykiem nie udaje.
            Podjadę do serwisu, żeby coś tam po czarowali w tej sprawie.
            Klocki hamulcowe kupię AFT czy jakoś tak.
            Temperaturę (czujnik, termostat) sprawdzę w serwisie i to by było na tyle.
            Czy w Octavi Kombi L&K O1 ten spryskiwacz rzeczywiście jest w tylnym, trzecim świetle stop?
            Zasadniczo...

            Komentarz

            Pracuję...