[O1] Problem ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomba7
    Drive
    • 2009
    • 96
    • Mercedes-Benz

    [O1] Problem ASV

    Witam! Wczoraj w moim szkodniku zapaliła się kontrolka układu kontroli składu spalin. Jeździłem wczoraj i dzisiaj i samochód nie ma żadnego spadku mocy ani nic, wszystko chodzi dobrze. Kontrolka zapala się za każdym razem kiedy odpalam silnik, mam taki przypadek cały czas. Tankuje paliwo na ORLEN i cały czas leje Verve. Powiedzcie co z tym cudem zrobić, jak wiecie gdzie to we Wrocku moge zrobić to prosze o pomoc.

    Proszę o pomoc i serdecznie pozdrawiam.
    W wolnym czasie dwa koła
  • olo2411
    Drive
    • 2008
    • 53

    #2
    [O1] Problem ASV

    Witam,
    Jakiś m-c temu pojawił się problem z mocą, kod błędu
    (17965 cisnienie doladowani-przekroczona granica regulacji)
    Udało mi się zgrać logi http://img517.imageshack.us/img517/4042/nowyf.jpg
    Logi na kanałach 003, 008, 011
    Multi dramatycznie, spalanie na poziomie 11-13l w mieście.
    Przebieg 234000 km.
    Proszę o pomoc.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

    Komentarz

    • b-bar01
      Elegance
      • 2007
      • 985
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      kod błędu wskazuje na przeładowanie:
      - zapieczone kierowniczki turbiny ( poruszaj sztangą, czy lekko chodzi)
      - przycinajacy sie mieszek (j/w)
      - na próbę zamień miejscami n75 z n18, to sa te dwa elektrozawory na grodzi, jeden z białą kopulką(n75) , drugi z czarną od EGR(n18).
      - sprawdź szczelność wężyków, a w szczegolnosci tego co idzie do mieszka( zassij , powinna sie ruszać sztanga)
      - czujnik cisnienia doładowania/temp. w dolocie (rzadko), to ten zaraz za IC

      te logi to robione w czasie jazdy ?? jak nie to na 3-ce ustabilizuj 1500 obrotów, wł. log i gaz do dechy do odcięcia
      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

      Komentarz

      • olo2411
        Drive
        • 2008
        • 53

        #4
        Witaj,
        Piękne dzięki za odpowiedz.
        Znajomy podpowiadał mi iż, duże jest prawdopodobieństwo że to przepływka.
        Logi pierwszy raz w życiu robiłem, ale na 2 biegu. Obroty max 3000 i notlauf.
        W sobotę będę miał dostęp do garażu to sprawdzę wszystkie punkty.
        I postaram się zrobić logi na 3-ce.
        Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

        Komentarz

        • MarcinP13
          Classic
          • 2010
          • 16

          #5
          Witam!!!
          Miałem niedawno podobny problem, przyczyną okazały się zapieczone kierownice turbo. Jak masz dostęp do jakiegoś garażu proponuję to sprawdzić, zwłaszcza jeśli nie były dawno czyszczone. Kilka uwag co do czyszczenia turbo:



          Bo lepiej uczyć się na cudzych błędach :P
          Powodzenia.

          Komentarz

          • olo2411
            Drive
            • 2008
            • 53

            #6
            Od nowości niebyła czyszczona ....... przebieg prawie 240tys.
            A może mógłby ktoś polecić warsztat godny polecenia w 3-miescie.
            Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

            Komentarz

            • b-bar01
              Elegance
              • 2007
              • 985
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              jak juz sprawdzisz wszystko i nie uda sie nic zlokalizowac to poszukaj u nas na forum kolegi z nickiem Zoltar i napisz do niego, on jest z 3m
              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10960
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                olo2411, daj znać, podjedziesz izobaczymy co się dzieje
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • olo2411
                  Drive
                  • 2008
                  • 53

                  #9
                  Zgodnie z wytycznymi ( 3 bieg i petarda) wklejam prawidłowe logi
                  Proszę o odczytanie info.
                  Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                  Komentarz

                  • cysterniarz
                    RS
                    • 2008
                    • 1887
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Ostre przeladowanie, prawie 1,6 bara to za duzo, prawdopodobnie lopaty w turbo stoją.
                    Podmień od kogoś n75, posprawdzaj węże a na koniec jak nie pomoże turbo do czyszczenia.

                    co to za daty w tych logach? coś sie posraczyło chyba w excelu

                    Komentarz

                    • olo2411
                      Drive
                      • 2008
                      • 53

                      #11
                      Problem załatwiony, sztanga zmieniała poz w zakresie 0.5cm, turbina dramatycznie zasyfiona. Po wyczyszczeniu śmiga jak złoto. Zastanawia mnie jedynie dźwięk metaliczny przy przyśpieszaniu, tylko na zimnym silniku.
                      Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                      Komentarz

                      Pracuję...