[O1] dymienie po wymianie turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zawieja
    Classic
    • 2009
    • 17

    [O1] dymienie po wymianie turbiny

    Jasne że mam ochote sie kolegowac :twisted: mozemy sie styknac gdzies na weekendzie. Ja logi musiałem robic sam :roll: i je jeszcze rozkminiac. A wy chłopaki macie serie?? czy po czipsie??
  • gamblerpl
    Drive
    • 2008
    • 56

    #2
    [O1] dymienie po wymianie turbiny

    Witam
    Ostatnio mialem problemy z turbina ..przez ktora przelecial mi olej silnikowy;/ ..
    w koncu uporalem sie i dosc tanio udalo mi sie zakupic ta sama turbine (z tego samego kodu silnika.. i rocznika)
    Ostatnio jak samochod jest rozgzany zaobserwowalem dluzszy start ..dluzej musze krecic przez kluczyk aby odpalil .. przy zimnym silniku odpala normalnie

    Dodatkowo na autostradzie powyzej 100km/h zaczyna mi dosc mocno dymic ..mechanik mowil ze moze mi dymic, ale przejechalem juz od wymiany turbiny 100km ;/

    Uszczelka jest wpozadku... sprawdzalem olej -nie ubywa.. ,.. korek Ok ,.. a dymi tylko powyzej 90km/h

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez gamblerpl
      Dodatkowo na autostradzie powyzej 100km/h zaczyna mi dosc mocno dymic ..mechanik mowil ze moze mi dymic, ale przejechalem juz od wymiany turbiny 100km ;/
      prawdopodobnie dymi bo masz olej w wydechu :idea:
      będzie się wypalał jeszcze dosć długo i nie jest to nic niepokojącego, zakładam, że dymi "olejem"

      [ Dodano: Pią 26 Lut, 10 19:20 ]
      po tym padzie katalizator wywalony?
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • dj_lawa23
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 127

        #4
        Dokładnie jak wyżej... Też wymieniałem turbawkę i po wymianie mój magik wywalił katalizator bo był zapchany olejem. A autko jeszcze dość długo dymiło, to normalne po takiej usterce.

        Komentarz

        • ozzi
          Drive
          • 2009
          • 87

          #5
          Witam i ja mam problem u siebie już jestem 8tys km po regeneracji turbiny bo mi się wysrała. Już opisywałem to w innym wątku ale po krótce po ostrej jeździe na a4 jak wjechałem do wrocka to na wolnych obrotach w ruchu miejskim zaczoł mi dymić taki kolorek olejowy. Podejżewam, że uszczelniacze w turbinie ale jutro auto idzie na podnośnik i zobaczę dokładnie co i jak bo widać wyciek oleju na osłonie silnika - co ciekawe auto ma nadal moc dobrze sie zbiera i rozpędza nie ma błędów silnika -- zobacze i dam znać co i jak. Ale jeśli to wina turbiny to będe robił gwarancję.
          Prawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży

          Komentarz

          • gamblerpl
            Drive
            • 2008
            • 56

            #6
            a mniej wiecej da sie okreslic przez ile km jeszcze tak bedzei dymic?
            Jesli policja mnie zatrzyma, to czy uwieza ze turbina byla robiona?

            Komentarz

            • ozzi
              Drive
              • 2009
              • 87

              #7
              tak naprawdę dobry serwis powinien wyczyścić układ wylotowy po awarii turbiny dlatego myślę, że w takim ekstremalnym przypadku miśki cie wyśmieją . Bo co ich to obchodzi, że ty miałeś coś robione .Auto ma być na drodze sprawne. Mi przeleciało przez tłumiki około litr oleju auto wtedy miało 220 tys przebiegu. Kata wywaliłem i pojechałem na wakacje bo 200km już mi nie dymiło . Też trzeba się zastanowić czy oby takie długie dymienie nie jest spowodowane inną usterką ?
              Prawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                pojeździj jeszcze, obserwuj, jak nie ustanie szukaj przyczyny.
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • gregorianin
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 215
                  • Octavia II (1Z3)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  a co do startu na ciepło, temat stary jak silniki TDI. Trzeba zrobić korektę softu i problem nie powróci nigdy więcej i przy okazji zrobić jakiś program. Jeśli nie chcesz tego robić możesz zalogować się do sterownika (12233) i w kanale 5 zwiększać wartość z fabrycznej 32768 do max (33200 o ile dobrze pamiętam, ale to nie ma znaczenia bo jeśli wpiszesz większą to sterownik i tak przyjmie maksymalną), poprawi to na jakiś czas start na ciepło ale nigdy tak nie będzie jak po przerobieniu mapki startowej. Możesz też regenerować rozrusznik, wymieniac akumulator i na chwile będzie... na chwile.
                  www.DURASOFT.pl

                  -Hamownia podwoziowa
                  -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                  -Diagnostyka
                  -Filtry FAP/DPF

                  Komentarz

                  • gamblerpl
                    Drive
                    • 2008
                    • 56

                    #10
                    w jaki sposob moge zalogowac ten sterownik?
                    Mam VAG-com ..z podstawowym kabelkiem
                    Dzieki z gory

                    Komentarz

                    Pracuję...