zajcu_89, generalnie wg mnie w zawieszeniu masz wszystko wporzadku( oceniajac po geometrii, troche to dla mnie nie 3ma sie kupy ale ok), Najwazniejsze zbieznosc przod-tył i katy PK, bo WSZ masz minimalnie za mały ale wazne że oba sa w miare porowno.
Co bys nie zmienił w zawieszeniu to wszystko bedzie podobnie, obnizajac zawias, prawdopodobnie PK pojdzie jeszcze na minus(co poniektorzy celowo robia duzo na minus ,bo sie duzo lepiej drogi trzyma na ostrych zakretach, lecz jak sie przecholuje to opony zdziera)
PS: widze że to wydruki Seacika?? A nie Szkodnika?
Co bys nie zmienił w zawieszeniu to wszystko bedzie podobnie, obnizajac zawias, prawdopodobnie PK pojdzie jeszcze na minus(co poniektorzy celowo robia duzo na minus ,bo sie duzo lepiej drogi trzyma na ostrych zakretach, lecz jak sie przecholuje to opony zdziera)
PS: widze że to wydruki Seacika?? A nie Szkodnika?
Komentarz