Napisałeś jedynie 225/45/17, ale co z ET i jaka szerokość felgi?
Nie znam tych parametrów. Gość co mi sprzedał felgi ma mi podesłać te informacje. Ale tak na oko, to opona jest na równi z nadkolem i na pa pewno się w nim nie schowa.
Z tyłu znowu wydaje się, że by się schowała w razie dobicia do nadkola.
Witam wszystkich mam nastepujący problem nie działa mi spriskiwacz reflektorów. Nie wysuwaja sie dysze i nie leci płyn. Czy ktoś juz miał tego rodzaju usterkę.
Witam wszystkich mam nastepujący problem nie działa mi spriskiwacz reflektorów. Nie wysuwaja sie dysze i nie leci płyn. Czy ktoś juz miał tego rodzaju usterkę.
pozdrawiam
sprawdz bezpiecznik od pompki. Jezeli dobry to posłuchaj czy pompka chodzi. Dojscie do pompki po wyjeciu halogena od strony pasazera.
Jeśli masz włączony tzw tryb skandynawski to spryskiwacze reflektorów będą pełnić swoją funkcję dopiero po załączeniu przełącznika świateł w pozycję ON
była O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
powiem tak...spryskiwacz przednich szyb i tylnej działa wiec jakies szumy pompki tam słychac. Zastanawiam sie tylko czy spryskiwacz reflektorów dziala na całkiem osobnej pompie??
do reflektorow masz druga pompke, zacznij od bezpiecznika (25amper), pozniej wsluchaj sie czy "glosniejsza" pompka tez dziala (od reflektorow), moze sama wtyczka zasilania pompki wyskoczyla... jednak na 99% obstawiam bezpiecznik - dojscie do nich od lewej strony od drzwi kierowcy na wysokosci kierownicy.
A jak się okaże, że bezpiecznik spalony to najprawdopodobniej też masz spaloną pompkę spryskiwaczy reflektorów. Wymiana samego bezpiecznika pewnie nic nie da.
Pozdro!
A jak się okaże, że bezpiecznik spalony to najprawdopodobniej też masz spaloną pompkę spryskiwaczy reflektorów. Wymiana samego bezpiecznika pewnie nic nie da.
Pozdro!
do tej pory wydawało mi się, ze bezpieczniki są po to zeby zabezpieczyc.....urzedzenie.... :diabelski_usmiech a Ty jakams dziwna teorie piszesz....
do tej pory wydawało mi się, ze bezpieczniki są po to zeby zabezpieczyc.....urzedzenie.... :diabelski_usmiech a Ty jakams dziwna teorie piszesz....
W pompce mogło się zrobić zwarcie, na skutek wewnętrznej korozji (z takimi przypadkami się spotkałem), i dlatego spalił się bezpiecznik zabezpieczając resztę instalacji elektrycznej.
To tak samo jakbyś zrobił zwarcie, np. przy żarówce. Żarówka padnie i bezpiecznik.
Najlepsza diagnoza pompki to taka: Dobierz się do zbiorniczka do tej pompki, i podepnij ją bezpośrednio np, z prostownika i zobacz czy działa. Możliwe też jest, że bezpiecznik będzie cały, a pompka spalona..
może też tak być, ze w pompce była woda i rozwaliła ją od środka na tych mrozach, miałem tak kiedyś w passacie z ksenonami. ale wtedy wylatywał mi płyn troszkę przez tą zepsuta rozwaloną pompkę. nie ubywa Ci trochę więcej płynu nie cieknie pod spodem przy zbiorniczku, jak psikasz? ja poprostu półśrodkiem wyjąłem zesputą pompę i dziurkę od niej zatkałem śrubką z uszczelką, nie psikało, ale miałem spokój.
Komentarz