Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z hamulcem tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z hamulcem tył

    Zamieszczone przez Mihau
    No właśnie dziwne, że Ci tuner nie dał wykresu
    michał, nie dziwne bo tuner nie ma jeszcze własnej hamowni, obenie korzysta z mahy w Gliwicach w Elprosys
    Nowa Octavia Tour 2011

  • #2
    problem z hamulcem tył

    Witam,

    Dziś byłem na przeglądzie i okazało się, że w tylnym lewym kole niemalże nie mam hamulca ani zasadniczego ani ręcznego. Założone są tam bębny i ten, który nie działa był cały pokryty bodajże w płynie hamulcowym. Pewności nie mam bo nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym
    Niestety próbowałem szukać na forum, ale nie znalazłem tematu, który opisywałby mój problem.
    Zastanawiam się czy może być to cylinderek, lecz ja jestem laikiem w tym temacie więc pewności nie mam...

    Wobec tego byłbym wdzięczny za radę od kogoś kto miał podobny problem lub kogoś kto po tych objawach jest w stanie stwierdzić co może być usterką.

    Z góry dziękuje

    Komentarz


    • #3
      Witaj Masz rację to będzie wina cylinderka teraz tylko rozebrać i wymienić

      Komentarz


      • #4
        Dzięki, utwierdziłeś mnie w moich przypuszczeniach postaram się zrobić co w mojej mocy, akurat jak wymienić cylinderek jest wiele tematów na forum więc na pewno przydadzą się

        Komentarz


        • #5
          A opłaca Ci się samemu? Cylinderek kosztuje 70 zł, do tego 15 minut roboty dla mechanika. Mi to zrobili za 100 całość - czyli cylinderek + robota. Ważne jest by dobrze hamulce odpowietrzyć.
          Zawsze szanuję ulicę i ludzi z niej.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Esdes
            Cylinderek kosztuje 70 zł, do tego 15 minut roboty dla mechanika
            cylinderek jakies 30 zeta a w 15 minut tego nie zrobi

            Komentarz


            • #7