Jak wyzej w moim poscie... na 1 stronie... tam tez masz numer pod ktory zadzwon....
[O1] trzepanie silnikiem
Zwiń
X
-
[O1] trzepanie silnikiem
WITAM WSZYSTKICH.
W MOJEJ SKODZIE MAM TAKI PROBLEM:
w zasadzie od kiedy ją nabyłem występuje "trzepanie silnikiem" na biegu jałowym.
Dokładniej:
nie ważne czy zimny czy ciepły silnik.Ruszam 1 , 2 i wrzucę na luz słyszę i czuję takie dziwne (terkotanie-trzepanie silnikiem) Przeważnie na ciepłym silniku , chociaż nie ma reguły.
Czy ktoś z was spotkał sie z taką anomalią
Dodam,że wskazania parametrów z komputera są w normie,wtryski też były sprawdzane.
[glow=red:cab9bf4b87][/glow:cab9bf4b87]
-
-
faktycznie magik
Jaką masz wartość wolnych obrotów?
Auto miało dzwona?www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Do "gregorianin"
wartość na wolnych wynosi 903obr/min
co do dzwonka - nie wygląda
masz jakieś propozycje?
Do "radek123"
co do dawek na pompie to według w/w magika(w kilku tematach konkretnie pomógł)
to fabryczne.
chyba że faktycznie trzeba podkręcić wkońcu auto ma 197000km na zegarku.
[ Dodano: Pią 05 Mar, 10 19:32 ]
Generalnie nie przeszkadza mi to tak bardzo,bo wychamowuję prawie do końca silnikiem,
ale nie wiem czy mogą z tego powodu wyniknąć jakieś kosekwencje w przyszłości.
Poza tym Żonka czasem śmiga jak Ja chcę zaliczyć bombkę,a wtedy wiecie:
co trochę na luz i wtedy mnie to irytuje . Od razu wiem że z piciem mam spokój
na najbliższe pół roku. :lol:
[ Dodano: Pią 05 Mar, 10 19:34 ]
A tak poważnie to lubię jak wszystko chodzi tak jak ma chodzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radek123Miałem podobny problem z moją o1 agr ustawiłem dawki na pompie wtryskowej i chodzi jak zegarek
[quote="leo111180"]Do "gregorianin"
wartość na wolnych wynosi 903obr/min
co do dzwonka - nie wygląda
masz jakieś propozycje?
Propozycji żadnej :-) Miałem podobny przypadek w polówce, wibracje na wolnych obrotach były tak uciążliwe że można było w aucie ogłuchnąć. Pomiar punktów bazowych wykazał silne odstępstwa od tolerancji, w konsekwencji poduszki pracowały pod silnymi naprężeniami i nie spełniały do końca swojej roli przenosząc wibracje na karoserię. Auto jak przeszło ponownie przez ramę dopiero ucichło, ale to trochę skrajny przypadek.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Aha.Czyli z poduszkami "na oko to pacjent wszpitalu...."
No to narazie muszę z tym żyć.
A co do tych dawek:
Ja i zapewne połowa tego forum jest głównie tylko użytkownikami skody.
Ty w moim mniemaniu i odczuciu znasz się lepiej na mechanice czy też elektromechanice pojazdów,więc wiele tematów dla Ciebie jest prostych.
Za to "SZACUN"
Ale nie możesz się bulwersować tym że ja piszę o dawkach,ponieważ ktoś mi ten
temat tak przedstawił.
Ja chcę sprawdzić jak inni do tego podchodzą?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 05 Mar, 10 20:20 ]
Aha kolego "gregorianin" dorzuciłem Ci "pomagasa" za wczoraj.
Bo zapomniałem z wrażenia.
Komentarz
-
-
Ależ ja sie nie bulwersuje! Gwoli wyjaśnienia, silnik diesela pracuje z dużym nadmiarem powietrza więc zmiana dawki powoduje zmianę oddawanej mocy, jeśli silnik nie jest obciążony... zmianę obrotów. To co inni zmieniają to jak wspomniałem wcześniej dawka wyliczona (w dodatku odwrotnie do tego co się widzi w vag-u), można nią wpłynąć na realną ale podczas pracy poza obrotami wolnymi, dlatego jesli ktoś nie wie dokładnie po co to chce zrobić, lepiej niech tego nie robi.
Pozdrawiamwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
leo111180, gwoli ścisłości podaj proszę (zmień w profilu) jaki masz dokładnie silnik.
Zaznaczyłeś BXE a w tej motorowni nie ma pompy o której piszesz powyżej względem "przestawienia dawki"
Zamieszczone przez octikombimiałem podobnie jak dwumasa zaczynała się kończyć
Zamieszczone przez TwelviSprawdz pompowtryskiwacze.
lecz niestety nie wiadomo co za serducho tam siedziNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Do "octikombi"
A co do dwumasy:
może o tym świadczyć również dżwięk tak jakby opona z tyłu otarła o coś przy wrzucaniu piątego biegu( występuje to rzadko)
A jeśli chodzi o ruszanie 1, 2 i np luz to miałem identycznie. Takie właśnie niby terkotanie - tak samo to określiłem kiedyś jak szukałem porady na forum. Do tego rzucanie silnikiem. Dojeżdżałem np do świateł - to nie ważne czy hamowałem silnikiem i luz w ostatniej chwili - czy dawałem na luz wcześniej - to zawsze to występowało. Skończyło się nagle - niestety trochę niebezpiecznie - bo w czasie wyprzedzania na trasie. Po prostu sprzęgło jakby się skończyło na zawołanie. Dalsza jazda była niemożliwa - nie dało rady wrzucić biegu żadnego.
Pompowtryski to inna bajka i tu się nie wypowiadam bo nie mam :lol:
Komentarz
-
-
witam. u mnie to samo DRGANIA SILNIKA. najbardziej je czuc jak dojeżdżam do świateł wrzucam na luz i czuc drgania silnika do tego slychac z silnika tykanie taką nierówną prace silnika, ale problem znika jak juz ustane pod swiatłami, silnik po 3sekundach stania uspokaja sie i znikaja drgania i tykanie dochodzace z silnika i słychac ładna prace tdi. podczas jazdy tez odczówam drgania najbardziej przy 80km/h raz sie pojawiaja raz jest normalnie. prosze o porade. octavia 01 99r 19tdi glx 150000tyś z góry dziekuje
Komentarz
-
-
U mnie jest to samo... Ale ja czuję, że drgania są dużo wyraźniejsze na zimnym silniku. Jak się toczę pomału (nie ważne czy trzymam sprzęgło czy nie) to szarpie, ale jak tylko się zatrzymam to cisza. Chociaż wczoraj pierwszy raz zdarzyło mi się, że po zatrzymaniu jeszcze chwile się telepała motorownia. Różne już słyszałem diagnozy: Luz na łączeniu wału z kołem pasowym, luz na rolkach w pompie wtryskowej. O dwumasie też słyszałem tylko dalej nie wiem czy AGR ma dwumase czy nie??
A co do pomysłu pompy to się wkrótce okaże, bo kumpel miał taki sam problem w Golfie. I właśnie sprzedał swoją pompe (11) drugiemu znajomemu. Jeżeli u tego drugiego pojawi się szarpanie to znaczy, że jednak pompa. Czekam na montaż.Skodżitsu AGR+ by Dynosoft
Komentarz
-
-
Witam
Mam podobny problem jak LEO.
W moim AGR po wyhamowaniu auta, tudzież w innych wypadkach na wolnych obrotach (bieg jałowy) pojawia się dziwne tyrkotanie silnika. Wydaje się jakby Octavka nie pracowała na wszystkie gary - jednak silnik nie gaśnie. Po lekkim muśnięciu gazu problem ustaje. Nie wiem co to jest - na VAG-u nic nie wyszło. Nie ma problemy z jazdą ale jest to strasznie irytujące....
Pozdrawiamsofix
Komentarz
-
Komentarz