Zamieszczone przez TomRS
Skrzynia DSG
Zwiń
X
-
spokojnie , zapewne ten koleżka nie pałuje samochodu tylko próbuje normalnie ruszyć a auto nie jedzie i tutaj coś jest nie tak najprawdopobniej. chyba że mówimy o tych dużych mrozach 20st , to wtedy może jej się nie chcieć wystartować od razu. zaobserwowałem u siebie ze 2 razy takie coś że po włączeniu wstecznego spokojnie wyjechałem z garażu , ale po włączeniu zaraz D musiało minąć około 2 sekund zanim auto ruszyło do przodu . wszystko oczywiście na małym gazie , manewry pod garażem. niestety nie pamietam jakie były temperatury , na pewno minusowe. inna rzecz że zazwyczaj nie robię takiego czegoś i nie wiem czy tak jest zawsze , chodzi mi o to podjerzanie troszkę do przodu . zazwyczaj wyjeżdzam tyłem z garażu , włączam N lub P i idę zamykać garaż , zdejmuję kurtke itd a więc jak ruszam to auto stoi już przynajmniej ok 3 min i niema problemu po włączeniu D. natomiast mimo silnych mrozów nie zaobserwowałem problemu z ruszaniem po włączeniu R .odpalam auto , odczekuję 10-15 sekund , włączam wseczny i auto zawsze rusza od razu , nawet chyba bez gazu. z tym że w garazu mimo mrozów temperatura nie spadała poniżej 9stopni.Zamieszczone przez lukas220To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia skrzyni... :twisted:
jak będzie miała ochotę to i tak odleci , obojętne jakbyś ja grzał i studził , wiem coś o tym :diabelski_usmiechZamieszczone przez lukas220o turbinie nie wspominając :twisted:
a jak będzie miała ochote to będzie jeździła 150 tyś i więcej , obojętne jak bedziesz ją traktował , o tym też coś wiem :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Nie przykładaj do wszystkich miarki idioty wciskającego gaz do oporu zaraz po odpaleniu silnika. Człowiek chce NORMALNIE wycofać z parkingu i NORMALNIE pojechać przed siebie - to chyba nie są zbyt wygórowane wymagania ?? A temperatura w nocy spadła do ca -10 C, wieć żadne extremum.Zamieszczone przez lukas220To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia szkrzyni... o turbinie nie wspominając :twisted:Golf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
prawdopodobnie do wymiany mechatronikaZamieszczone przez olejekInfo od znajomego z serwisu Skody: w 2009 cos zostało zmienione w DSG i powoduje pewne problemy (ale za mało na akcję, reagują jak się zdarzy). Objawia się to stukami przy ruszaniu i szarpnięciami na niskich biegach. Wymieniany jest jakiś element sterujący, ale nie wiem dokładnie co. U niego w OII przed FL, 2009, 1.9TDI + DSG też było wymieniane.
Trzeba jechać do serwisu.
Komentarz
-
-
Proponuję poczytać strony poświęcone asb
Leszek, wybacz, ale to tak jakbyś komuś radził: pij, pal do woli i tak umrzesz :roll:Zamieszczone przez Leszekjak będzie miała ochotę to i tak odleci , obojętne jakbyś ja grzał i studził , wiem coś o tym :diabelski_usmiech
a jak będzie miała ochote to będzie jeździła 150 tyś i więcej , obojętne jak bedziesz ją traktował , o tym też coś wiem :szeroki_usmiech
A tak do pewności, wystaw sobie trochę oleju na -20 mróz i sprawdz jaką ma konsystencję. Kazać Ci wypić przez rurkę 0,5L shek'a z Mc Donalda w 10 sekund? :szeroki_usmiechByła Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem
Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI 
Komentarz
-
-
wybaczam :wink:Zamieszczone przez borowik18Leszek, wybacz, ale to tak jakbyś komuś radził: pij, pal do woli i tak umrzesz :roll:
ale po prostu z moich obserwacji i doświadczeń wynika że jeżeli chodzi o turbiny z grupy vw tak po prostu jest.
sadzę ze paru kolegów z forum również może to potwierdzić.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz