Skrzynia DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas220
    Ambiente
    • 2006
    • 120

    #26
    Zamieszczone przez TomRS
    Kolega ma tez superba 170 z dsg, ale nie kombi. Skrzynia przłacza bez szarpnięć, ale zaobserwowałem tam inny fenomen - jak postoi przez noc na mrozie, to po dopaleniu silnika, rzuceniu wstecznego i dodaniu gazu auto nie jedzie - obroty rosną, a samochód stoi. Trzeba mu dac dobrą chwilę na luzie i dopiero zaczyna działać jak należy. Cos tam faktycznie chyba pomajstrowali, bo koleżanka ma 6 bieg dsg w golfie mk5 i tam działa idealnie. Mam momantami nawet wrażenie że lepiej niż moje dsg 7.
    To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia szkrzyni... o turbinie nie wspominając :twisted:
    Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI

    Komentarz

    • jago7270
      Elegance
      • 2008
      • 816

      #27
      To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia szkrzyni... o turbinie nie wspominając
      słuszna racja
      Jacek

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #28
        Zamieszczone przez lukas220
        To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia skrzyni... :twisted:
        spokojnie , zapewne ten koleżka nie pałuje samochodu tylko próbuje normalnie ruszyć a auto nie jedzie i tutaj coś jest nie tak najprawdopobniej. chyba że mówimy o tych dużych mrozach 20st , to wtedy może jej się nie chcieć wystartować od razu. zaobserwowałem u siebie ze 2 razy takie coś że po włączeniu wstecznego spokojnie wyjechałem z garażu , ale po włączeniu zaraz D musiało minąć około 2 sekund zanim auto ruszyło do przodu . wszystko oczywiście na małym gazie , manewry pod garażem. niestety nie pamietam jakie były temperatury , na pewno minusowe. inna rzecz że zazwyczaj nie robię takiego czegoś i nie wiem czy tak jest zawsze , chodzi mi o to podjerzanie troszkę do przodu . zazwyczaj wyjeżdzam tyłem z garażu , włączam N lub P i idę zamykać garaż , zdejmuję kurtke itd a więc jak ruszam to auto stoi już przynajmniej ok 3 min i niema problemu po włączeniu D. natomiast mimo silnych mrozów nie zaobserwowałem problemu z ruszaniem po włączeniu R .odpalam auto , odczekuję 10-15 sekund , włączam wseczny i auto zawsze rusza od razu , nawet chyba bez gazu. z tym że w garazu mimo mrozów temperatura nie spadała poniżej 9stopni.

        Zamieszczone przez lukas220
        o turbinie nie wspominając :twisted:
        jak będzie miała ochotę to i tak odleci , obojętne jakbyś ja grzał i studził , wiem coś o tym :diabelski_usmiech
        a jak będzie miała ochote to będzie jeździła 150 tyś i więcej , obojętne jak bedziesz ją traktował , o tym też coś wiem :szeroki_usmiech
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • TomRS
          Ambiente
          • 2005
          • 151

          #29
          Zamieszczone przez lukas220
          To niech dalej startuje zaraz po odpaleniu na mrozie i może spodziewać się fenomenu szybkiego uszkodzenia szkrzyni... o turbinie nie wspominając :twisted:
          Nie przykładaj do wszystkich miarki idioty wciskającego gaz do oporu zaraz po odpaleniu silnika. Człowiek chce NORMALNIE wycofać z parkingu i NORMALNIE pojechać przed siebie - to chyba nie są zbyt wygórowane wymagania ?? A temperatura w nocy spadła do ca -10 C, wieć żadne extremum.
          Golf VI TSI TwinCharged
          powered by fabryka

          Komentarz

          • borowik18
            Classic
            • 2009
            • 8

            #30
            Zamieszczone przez olejek
            Info od znajomego z serwisu Skody: w 2009 cos zostało zmienione w DSG i powoduje pewne problemy (ale za mało na akcję, reagują jak się zdarzy). Objawia się to stukami przy ruszaniu i szarpnięciami na niskich biegach. Wymieniany jest jakiś element sterujący, ale nie wiem dokładnie co. U niego w OII przed FL, 2009, 1.9TDI + DSG też było wymieniane.
            Trzeba jechać do serwisu.
            prawdopodobnie do wymiany mechatronika

            Komentarz

            • lukas220
              Ambiente
              • 2006
              • 120

              #31
              Proponuję poczytać strony poświęcone asb

              Zamieszczone przez Leszek
              jak będzie miała ochotę to i tak odleci , obojętne jakbyś ja grzał i studził , wiem coś o tym :diabelski_usmiech
              a jak będzie miała ochote to będzie jeździła 150 tyś i więcej , obojętne jak bedziesz ją traktował , o tym też coś wiem :szeroki_usmiech
              Leszek, wybacz, ale to tak jakbyś komuś radził: pij, pal do woli i tak umrzesz :roll:
              A tak do pewności, wystaw sobie trochę oleju na -20 mróz i sprawdz jaką ma konsystencję. Kazać Ci wypić przez rurkę 0,5L shek'a z Mc Donalda w 10 sekund? :szeroki_usmiech
              Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                #32
                Zamieszczone przez borowik18
                Leszek, wybacz, ale to tak jakbyś komuś radził: pij, pal do woli i tak umrzesz :roll:
                wybaczam :wink:
                ale po prostu z moich obserwacji i doświadczeń wynika że jeżeli chodzi o turbiny z grupy vw tak po prostu jest.
                sadzę ze paru kolegów z forum również może to potwierdzić.
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • ckwietniewski
                  Drive
                  • 2007
                  • 59

                  #33
                  Potwierdzam
                  Dbałem jak o własną d... a i tak padła i jescze katalizator rozwaliła :/
                  Co nie znaczy że teraz nie dbam :wink:

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Bo prawda jest taka, ze ten rodzaj turbiny w BKD nigdy nie powinien sie znalezc. Jakos wsadzenie tej z BMNa rozwiazuje wszystkie problemu z puchaczem, karetka itd - ciekawe czemu :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    Pracuję...