Wkładka zamka drzwi przednich

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ad225
    Drive
    • 2010
    • 79

    Wkładka zamka drzwi przednich

    Super, dzięki
    Niestety mechanik ze mnie żaden, więc bez fachowej pomocy i tak się nie obędzie, nawet nie wiem, jak wyjąć przełącznik świateł, żeby niczego nie zepsuć. Czy po prostu się go wyciąga?
    A, jeszcze gdzie jest ten sterownik i czy trzeba będzie coś przekodować?
    Dzięki jeszcze raz.
  • ahmed799
    RS
    • 2009
    • 6910
    • Ford

    #2
    Wkładka zamka drzwi przednich

    Witam!!!
    Ostatnio odkryłem w moim szkodniku, ze nie mam możliwości otwrcia auta kluczykiem (mam go tylko w drzwiach kierowcy). Problem jest w tym, że po włożeniu kluczyka mogę krecić sobie dowolnie w kazda strone, a nawet wyjąć wkładke. Powiedzcie mi czy musze wymienić cały zamek, czy też jakos to naprawic?? Widzialem na allegro zestawy naprawcze
    http://moto.allegro.pl/item926270239...a_octavia.html ale nie wiem czy to pomoże. Wole to zrobic bo jak padnie mi pilot nie dostane sie do autka.

    филип
    Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

    Komentarz

    • Jantok
      Drive
      • 2008
      • 42

      #3
      Jeśli wkładka da się wyjąć z drzwi tylko kluczykiem,
      to masz uszkodzoną tulejką, która nie jest w zestawach naprawczych.

      Specjalista od zamków (ale to było w Krakowie na ul. Malborskiej)
      zrobił to w 20 minut.

      Otworzył drzwi, poluzował kluczem torx tą część klamki w której znajduje się wkładka,
      wyciągnął bębenek i pokazał mi pokruszoną tulejkę.
      Pogrzebał w szufladzie i z innego zamka wyjął tą tulejkę, nasmarował
      i zmontował.

      Te elementy z zestawu naprawczego nie były potrzebne.

      Pozdrowienia

      Komentarz

      • sazad
        RS
        • 2008
        • 1531
        • Rapid Spaceback (NH1)

        #4
        ahmed - poczytaj sobie ten temat

        Sebastian

        Służbówka O2 FL 1.4 TSI CAXA

        www.sazad.spanie.pl - domek letniskowy do wynajęcia na lato

        Komentarz

        • ahmed799
          RS
          • 2009
          • 6910
          • Ford

          #5
          Jantok, dokładnie tylko kluczykiem da sie wkładkę wyciągnąć. Uspokoiłeś mnie bo już myślałem że będe musiał wymieniac zamek. Bede w domu za tydzien to poszukam w bydgoszczy kogoś co mi to naprawi. Jeżeli możesz napisz ile Cie wyniosła ta naprawa??
          Pozdrowionka

          филип
          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

          Komentarz

          • ruwado
            RS
            • 2009
            • 14935
            • Octavia IV (NX3)

            #6
            Zamieszczone przez ahmed799
            Ostatnio odkryłem w moim szkodniku, ze nie mam możliwości otwrcia auta kluczykiem (mam go tylko w drzwiach kierowcy).
            No właśnie u mnie też się po zimie posypało. Tyle tylko, że ja nie mogę przekręcić kluczyka. Ani w prawo ani w lewo. To co? Wkładka do wymiany? Jaki to koszt?
            pozdrawiam - Darek
            ​​

            Komentarz

            • Jantok
              Drive
              • 2008
              • 42

              #7
              ahmed799, 100 zł

              Komentarz

              • ahmed799
                RS
                • 2009
                • 6910
                • Ford

                #8
                Jantok, pozdrawiam

                филип
                Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                Komentarz

                • lubie.skode.pl
                  Classic
                  • 2007
                  • 34
                  • Octavia I (1U2)
                  • AGN 1.8 20V 125 KM

                  #9
                  Dwa nurtujące pytania odnośnie wkładki zamka i śruby Torx 20

                  Panowie prośba o poradę w dwóch sprawach.
                  Poczytałem na forum OCP co jest przyczyną wariowania centralnego zamka i jak wyjąć wkładkę zamka. W mojej Octavi od kilku dobrych lat nie daje się zamknąc otworzyć kluczykiem żadnego zamka. Bębenki są nieruchome. Postanowiłem je w końcu ponaprawiać.
                  Jakie było moje zdziwienie, gdy po minucie nieudanych prób odkręcania śruby T20 zajrzałem przez otwór i odkryłem, że gwiazdka śruby jest zerwana. Nie ma jej. Klucz obraca się luźno.
                  Zakląłem szpetnie i poszedłem do drzwi po drugiej stronie. Aby wyjąć bębenek wsadziłem klucz do zamka, aby po zluzowaniu bębenek wyciagnąć. Śrubę udało się odkręcać, ale baaardzo ciężko. Teraz moje zdziwienie było jeszcze większe. Zamek zaczął działać jak nowy.
                  Sprawa zdaje się być oczywista. W warsztacie, z którego "usług" zrezygnowałem rok temu (w wyniku "współpracy", którą na tym forum opisałem) świadomie spowodowano łatwe do naprawy uszkodzenia. Po pierwszym kolejne dwa zamki się pozacinały w przeciągu roku.
                  Teraz dwa pytania:
                  1. Jak odkręcić tą śrubę z zerwaną gwiazdką? Kupić lewoskrętne wiertło i wiercić? Może się wetnie skrawaniem i zacznie odkręcać śrubę? Spróbować wbić w śrubę większy rozmiar torxa?
                  2. Czy pozacinane w ten sposób zamki mogą oznaczać, że Skodę przygotowywano do kradzieży? Czy była to "tylko" próba nieuczciwego zarabiania pieniędzy?
                  --
                  Pozdrawiam Paweł
                  Mój 19 letni AGN pali mniej niż żony nowy 90TCe
                  Ktoś wie gdzie sie podziało 19 lat rozwoju silników ze spalaniem wewnetrznm?

                  Komentarz

                  • lubie.skode.pl
                    Classic
                    • 2007
                    • 34
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGN 1.8 20V 125 KM

                    #10
                    Dwa nurtujące pytania odnośnie wkładki zamka i śruby Torx 20

                    Panowie prośba o poradę w dwóch sprawach. ,,Poczytałem na forum OCP co jest przyczyną wariowania centralnego zamka i jak wyjąć wkładkę zamka. Ponieważ w mojej Octavi od kilku dobrych lat nie daje sie przekręcić kluczykiem żadnego bębenka, to postanowiłem je ponaprawiać. ,,Jakie było moje zdziwienie, gdy po minucie nieudanych prób odkręcania śruby T20, zajrzałem przez otwór i odkryłem, że gwiazdka śruby jest zerwana. Nie ma jej. Klucz obraca się luźno.,,Zakląłem szpetnie i poszedłem do drzwi po drugiej stronie. Aby wyjąć bębenek wsadziłem klucz, aby bębenkiem obracać. Śrubę udało się odkręcać, ale baaardzo ciężko. Teraz moje zdziwienie było jeszcze większe. Zamek zaczął działać jak nowy.
                    Sprawa zdaje się być oczywista. W warsztacie, z którego "usług" zrezygnowałem rok temu (w wyniku "współpracy", który na tym forum opisałem) świadomie spowodowano łatwe do naprawy uszkodzenia. Po pierwszym kolejne dwa zamki się pozacinały w przeciągu roku.
                    Teraz dwa pytania:
                    1. Jak odkręcić tą śrubę z zerwaną gwiazdką? Kupić lewoskrętne wiertło i wiercić? Może się wetnie skrawaniem i zacznie odkręcać śrubę? Spróbować wbić w śrubę większy rozmiar torxa?
                    2. Czy pozacinane w ten sposób zamki mogą oznaczać, że Skodę przygotowywano do kradzieży? Czy była to "tylko" próba nieuczciwego zarabiania pieniędzy?

                    [ Dodano: Nie 29 Sty, 12 22:17 ]
                    Panowie prośba o poradę w dwóch sprawach. ,,Poczytałem na forum OCP co jest przyczyną wariowania centralnego zamka i jak wyjąć wkładkę zamka. Ponieważ w mojej Octavi od kilku dobrych lat nie daje sie przekręcić kluczykiem żadnego bębenka, to postanowiłem je ponaprawiać. ,,Jakie było moje zdziwienie, gdy po minucie nieudanych prób odkręcania śruby T20, zajrzałem przez otwór i odkryłem, że gwiazdka śruby jest zerwana. Nie ma jej. Klucz obraca się luźno.,,Zakląłem szpetnie i poszedłem do drzwi po drugiej stronie. Aby wyjąć bębenek wsadziłem klucz, aby bębenkiem obracać. Śrubę udało się odkręcać, ale baaardzo ciężko. Teraz moje zdziwienie było jeszcze większe. Zamek zaczął działać jak nowy.
                    Sprawa zdaje się być oczywista. W warsztacie, z którego "usług" zrezygnowałem rok temu (w wyniku "współpracy", który na tym forum opisałem) świadomie spowodowano łatwe do naprawy uszkodzenia. Po pierwszym kolejne dwa zamki się pozacinały w przeciągu roku.
                    Teraz dwa pytania:
                    1. Jak odkręcić tą śrubę z zerwaną gwiazdką? Kupić lewoskrętne wiertło i wiercić? Może się wetnie skrawaniem i zacznie odkręcać śrubę? Spróbować wbić w śrubę większy rozmiar torxa?
                    2. Czy pozacinane w ten sposób zamki mogą oznaczać, że Skodę przygotowywano do kradzieży? Czy była to "tylko" próba nieuczciwego zarabiania pieniędzy?
                    --
                    Pozdrawiam Paweł
                    Mój 19 letni AGN pali mniej niż żony nowy 90TCe
                    Ktoś wie gdzie sie podziało 19 lat rozwoju silników ze spalaniem wewnetrznm?

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #11
                      Zamieszczone przez lubie.skode.pl
                      Czy pozacinane w ten sposób zamki mogą oznaczać, że Skodę przygotowywano do kradzieży
                      To sposób zabezpieczenia przed kradzieżą zostawia się tylko jeden sprawny wrazie gdyby padł centralny :wink:
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      Pracuję...