1.8t aum problemy z porannym uruchamianiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dworek34
    Classic
    • 2010
    • 11

    1.8t aum problemy z porannym uruchamianiem

    Zamieszczone przez RALF
    temp. oleju ja mam właśnie w misce. nie wkładaj czujnika w obudowę filtra bo będziesz miał przekłamania.
    w trasie zależy czy masz założoną płyte pod silnik czy nie , ja np mam i średnio pokazuje 50-60* C przy 120-160km/h
    EGT nie mam , zastąpiło ten wskaźnik ciśnienie oleju, boost był już zamontowany jak kupiłem auto
    50-60* masz temp. oliwy lecąc w trasie? Chyba troche za niska?
    Dworek
  • Robercik
    Drive
    • 2008
    • 91
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    1.8t aum problemy z porannym uruchamianiem

    Witam
    Pisałem juz wcześniej o moim problemie i z tego co widze nie ja jeden mam z tym problem
    auto nie odpala za pierwszym razem za 2-3 i jak odpali to ksztusi sie, przerywa. pocieszające jest to ze zimą było lepiej tj im większy mróz auto lepiej odpalało, teraz jest już cieplej i znowu to samo. Z chwilą gdy wyłączy się ssanie problem ustaje. Oczywiście na ciepłym silniku tego nie ma.
    wymieniłem już świece, filtry, czujnik temperatury, sprawdziłem szczelnośc układu dolotowego. Wczoraj wyczyściłem przepustnicę i zrobiłem adaptację. I narazie jest dobrze, ale wiem ze za dwa trzy dni bedzie to samo. Już to przerabialem
    Podłączając vag zauważyłem że wskazanie przepływomierza jakby zaniża dane, mianowice na wolnych obrotach pokazuje 2,5 g/s w vagu jest napisane od 5-12 g/s
    i moje pytanie czy mam uszkodzony przepływomierz czy nie??
    dodam że auto jeździ dobrze, chociaz zawsze mogło by lepiej
    i ma za niskie wolne obroty 670/min gdzie według ksążki powinno byś 700 -900
    może macie jakieś pomysly
    pozdrawiam
    Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
    Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
    Była O2 BXE
    Była O1 1.8T + automat

    Komentarz

    • rkb
      RS
      • 2008
      • 2152
      • Rapid Spaceback (NH1)
      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

      #3
      To moze byc przeplywka, bo to jest ostatnia nadzieja, wszystko inne co moze powodowac podobne objawy juz wymieniles
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz

      • Robercik
        Drive
        • 2008
        • 91
        • Octavia II (1Z3)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Dziś rozebrałem pół osprzetu silnika i znalazłem pęknętą odmę pod kolektorem ssącym byla cała w oleju także na pierwszy rzut oka pękniecia nie było ale jak ją tylko ruszyłem to sie rozleciała na pół
        mam nadzieje że to jes powó w poniedziałek jade do serwisu ciekawe ile kosztuje

        podrawiam
        Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
        Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
        Była O2 BXE
        Była O1 1.8T + automat

        Komentarz

        • kmicio
          Ambiente
          • 2008
          • 233

          #5
          Sprawdź cewki. Oraz świece. Czy na białej ceramice nie ma brązowo-czarnego nalotu. Jeśli jest ot któraś cewka ma przebicie na masę. Druga sprawa to przepustnica. Czy ona jest czysta ?
          *1B1B*1.8T*4x4
          *1B1B*1.9T*DSG

          Komentarz

          • rkb
            RS
            • 2008
            • 2152
            • Rapid Spaceback (NH1)
            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

            #6
            kmicio, jakbys przeczytal co napisal w pierwszym poscie a nie 2 pierwsze zdania to bys wiedzial
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz

            • kmicio
              Ambiente
              • 2008
              • 233

              #7
              Uło zaiste :lol: . Za dużo

              Hhehe... sorry panowie.

              A tak naprawdę to przeczytałem ostatni post nad moim :wink:
              *1B1B*1.8T*4x4
              *1B1B*1.9T*DSG

              Komentarz

              • prodriveteam
                Ambiente
                • 2007
                • 158

                #8
                napraw odme i zrob loga dynamicznego i bedziesz wiedzial czy przeplywomierz padl
                1,8T AGU RS Look
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

                Komentarz

                • Robercik
                  Drive
                  • 2008
                  • 91
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  no i wymieniłem odme okazało sie że jest cała sparciała i do wymiany.
                  Silnik jest teraz dużo mocniejszy , ma więcej momentu
                  zobaczymy jak bedzie z odpaleniem z rana
                  pozdrawiam
                  Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
                  Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
                  Była O2 BXE
                  Była O1 1.8T + automat

                  Komentarz

                  Pracuję...