Te listwy na tyl mozna normalnie zamowic, beda takie same jak przod, tylko bez napisu RS
Drgania przy przyspieszaniu a chip
Zwiń
X
-
Chciałbym dopisać się na listę, ale mam jedno pytanie. Mój samochód od nowości- od roku temu drga przy przyspieszaniu. Nie są to mocne drgania- ale wyczuwalne. Szczególnie objawia sie to na 4 i 5 biegu od 1.500rpm. Bylem autem już z 5 razy w Wimarze, ale na nic to się zdało. Wymieniane było- koło dwu-masowe, przepływomierz. W sumie auto było u nich na testach ok. 3tygodni. Nic z tego nie wynikło. W tym momencie mam 80.000 przebiegu. Moje pytanie czy w tym układzie chip wchodzi w grę, czy tuner się podejmie. Wiem, że pewnie napiszecie, pojedź to Ci to sprawdzą, ale nie chcę ich naciągać na robotę i diagnozę, jeśli nic z tego. Co radzicie? Drgania nie są mocne, ale wyczuwalne i na pewno nie świadczą o tym, że auto jest w 100% sprawne.
-
-
Jakiego rodzaju drgania?
Ostre wibracje niczym uszkodzona poduszka czy "miękkie" wibracje, trzęsienie całego nadwozia?www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
gregorianin, ja mam coś podobnego w moim aucie, ale zauważam to tylko na 4 biegu jak ostro wdepnę w podłogę , ale w podobym zakresie obrotów co mówi Eni. Auto mam po chipie już długo, nie pytałem o czy występowało wcześniej to. Nie przeszkadza w życiu, wszystko chodzi jak należy, ale takie drganie występuje...hm
Komentarz
-
-
Takie objawy miękkich wibracji (telepania aż dudni) powodują najczęściej przeguby wewn.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Potwierdzam. U mnie drgala cala buda zawsze w okolicach 80km/h przy przyspieszaniu, potem 130-140 km/h. Po wymianie przegubow wewnetrznych jak reka odjal. Warto by ta informacje gdzies uwypuklic bo to czesta usterka a mechanicy rzadko wpadaja na przguby wewnetrzna jako sprawce. Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Dokładnie mechanicy rzadko wpadaja że to przeguby wewnętrzne mówią że dwumasa itp najlepiej od razu by chcieli wszystko wymieniać
Ja też miałem taki przypadek przy przyspieszaniu drgała buda.
Najlepiej podnieść przód samochodu i reką sprawdzić czy jest luz na półosiach przynajmniej w moim przypadku był delikatny wyczuwalny luz. Po wymianie przegubów jak ręką odjął.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eni4cMartinoos, maysee, ckwietniewski, gregorianin, Malutki_27,
Przeguby wewnętrzne to nie są- wyeliminowane jako możliwa przyczyna. Ponad to wymieniono mi jakiś miernik i niestety dalej to samo.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Jak masz auto na gwarancji to po prostu muszą to zrobić, nie popuszczaj. Z dużym jednak prawdopodobieństwem skończy się właśnie na przegubach wewn. lub całych półosiach.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
A więc tak w ostatnich dniach w moim aucie zostały wymienione:
-półosie
-dwumasowe koło oraz sprzęgło kompletne
Ponad to został napisany nowy program, który zmieniał przebieg krzywej momentu obrotowego i mimo to drgania nie ustąpiły i dalej są w tym samym przedziale obrotów. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły?
Komentarz
-
-
Na jałowym drgań nie ma. Drgania występują, gdy zaczynam przyśpieszać od 1.500 obrotów na minutę i kończą się przy 2.000. Drgania czuć na kierownicy najbardziej, ale trzęsie też delikatnie całą budą. Pierwszy raz poczułem to jak miał samochód ok. 20.000 km przebiegu. Teraz po ośmiu miesiącach mam prawie 90.000km. Wydawało mi się, że nie nasilają się te drgania jednak gdy pierwszy raz je poczułem, dałem przejechać się ojcu, żeby mi podpowiedział co to może być. Powiedział, że prawie nie czuć- olać. Jechał znowu jakiś tydzień temu autem i już powiedział, że to nawet nie drgania, a szarpanie, także jest coraz gorzej, mimo, że ja tego jeżdżąc dzień po dniu, nie odczuwam.
[ Dodano: Nie 16 Maj, 10 12:33 ]
Perypetii ciąg dalszy:
- zostały wymienione pompo-wtryski, bez zmian.
- jutro zostawiam auto na wymianę głowicy.
Napiszę co i jak.
Komentarz
-
-
czy drga tylko przy przyspieszaniu? czy przy określonych obrotach ale bez przyspieszania?- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
kolego a nie masz przypadkiem za duzo nitona dołożonego z dołu obrotów? Z 1500 obrotów to raczej nie deptaj butem z podłoge :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
IMHO to mogą być półosie (przeguby), jedna bądź obie, przerabiałem coś podobnego w C5 drgania się pojawiały w okolicach 80km/h na 4-5 biegu, tym większe im mocniej przyspieszałem ustępowały natychmiast w momencie odjęcia gazu... przy czym ja lokalizowałem te drgania z prawej strona (jedna pół oś)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
Komentarz