Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

uszkodzona chłodniczka paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • uszkodzona chłodniczka paliwa

    A po ilu Panowie gracie?
    Pozdrawiam serdecznie

  • #2
    uszkodzona chłodniczka paliwa

    Witam,
    ostatnio kamien na drodze uszkodizl mi chlodniczke paliwa tzn powgniatal mi blaszki od chlodniczki cyz z tym mozna jezdzic czy kwalifikuje sie do wymiany wczoraj jak wymienialem opony to zauwazylem ze chlodniczka jest goraca czy to normalny objaw

    Komentarz


    • #3
      nie wiem jak bardzo jest to pogięte, ale podejrzewam, że można jeździć (wiekszość ludzi nawet nie wie, że jest cos takiego, gdzie tego szukać i czy jest pogięte czy nie, a pewnie w wielu przypadkach jest ), to że gorąca to jest normalne.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        Do czego służy chłodniczka paliwa ?

        Tzn. wiem, że pewnie do chłodzenia - ale po co chłodzić paliwo ?

        To w każdym samochodzie występuje ?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez loyd
          Tzn. wiem, że pewnie do chłodzenia - ale po co chłodzić paliwo ?
          paliwo wracające do baku jest naprawdę całkiem gorące, nagrzewa się przy silniku.
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz


          • #6
            andriu79, pewnie masz pogięte parę finów (służących do rozpraszania ciepła), kanały przez które przepływa paliwo zapewne są nienaruszone, także nie masz się o co martwić.
            Pozdrawiam,
            Grzesiek


            Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
            Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


            Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

            Komentarz


            • #7
              andriu79, zależy jak pogniotłeś, bo jeżeli tylko radiatory to nie ma potrzeby wymieniać. W swojej OII pogiąłem ją w pierwszym miesiącu, w ASO powiedzieli aby olać i tak już jest przez 2,5 roku.

              Zamieszczone przez loyd
              Tzn. wiem, że pewnie do chłodzenia - ale po co chłodzić paliwo ?
              Chłodzi paliwo wracające do baku, gdyż jest mocno ciepłe.

              Zamieszczone przez loyd
              To w każdym samochodzie występuje ?
              W każdym TDI na pewno i w SDI pewnie też. W benzynach ( w grupie VW) tego nie ma ponieważ przelew jest na filtrze paliwa który znajduje się koło baku.
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz


              • #8
                pare radiatorow jest pogietych ale nic poza tym nie widac zadnych uszkodzen
                jakby byla uszkodzona to by ciekła?

                [ Dodano: Pią 26 Mar, 10 20:42 ]
                dzis patrzylem u kumpla on ma vw passata w combi 3 letniego i u niego nie znalazlem chlodniczki paliwa

                Komentarz


                • #9
                  Witam, też mam radiator w tej chłodnicy przygięty nie przejmował bym sie tym za bardzo pozdrawiam.
                  Octavia 2 FL 2.0BKD DSG L&K

                  Komentarz


                  • #10
                    łe tyle lat człowiek po ziemi chodzi a nie wiedział że takie coś jest, w oplu nie było. Gdzie to znajdę pod maską w moim aucie?
                    pozdrawiam Krzysztof

                    Komentarz


                    • #11
                      se@l, pod przednim siedzeniem pasażera od spodu auta.

                      [ Dodano: Pią 26 Mar, 10 21:29 ]
                      Zamieszczone przez andriu79
                      dzis patrzylem u kumpla on ma vw passata w combi 3 letniego i u niego nie znalazlem chlodniczki paliwa
                      Jest na pewno, tylko może w innym miejscu.
                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez szkoda
                        Zamieszczone przez loyd
                        Tzn. wiem, że pewnie do chłodzenia - ale po co chłodzić paliwo ?
                        paliwo wracające do baku jest naprawdę całkiem gorące, nagrzewa się przy silniku.
                        Przy silniku to dziwne określenie. ops:
                        To od cisnienia jakie jest wytwarzane w układzie wtryskowym.
                        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez AdamB
                          W każdym TDI na pewno i w SDI pewnie też
                          w O 1 na pompie nie ma chłodnicy paliwa.
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz


                          • #14
                            a im chłodniejsze tym efektywniejsze, analogicznie jak powietrze :P
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz


                            • #15
                              Wytwarzane w pompowtryskiwaczu wysokie ciśnienie powoduje tak mocne podgrzanie paliwa, że musi być ono schłodzone przed powrotem do zbiornika.Ma ona schładzać paliwo z układu powrotnego chroniąć w ten sposób zbiornik paliwa i czujnik poziomu paliwa przed napływem gorącego oleju napędowego.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez robekcool
                                a im chłodniejsze tym efektywniejsze, analogicznie jak powietrze :P
                                To co kolega powie o podgrzewaczach paliwa z samochodów ciężarowych Renault lub Mercedes?? I nie są to podgrzewacze w wersjach skandynawskich czy też zapobiegające zamarzaniu paliwa Hę??

                                Komentarz


                                • #17
                                  no nie,

                                  powietrze chłodzi się po to aby było go więcej, gorące powietrze jest rozrzedzone,

                                  a paliwo to darek1971 wyjasnił
                                  pozdrawiam Krzysztof

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Odgrzeje kotleta.

                                    Zamieszczone przez endryu
                                    Zamieszczone przez AdamB
                                    W każdym TDI na pewno i w SDI pewnie też
                                    w O 1 na pompie nie ma chłodnicy paliwa.
                                    A jednak jest, spotkałem się już dwa razy z chłodnicą paliwa w O1 TDI ALH 90 KM AUTOMAT - pompa VP 11ka.
                                    Pytanie, dlaczego przy pompie 11ce również zamontowana jest chłodnica paliwa na powrocie?

                                    Drugie pytanie, bardzo szybko można zamienić przewody i na dolocie paliwa była by chłodnica? W teorii chłodniejsze paliwo dociera do pompy, ale czy to by coś dało na plus ?
                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Samiec, w którym dokładnie miejscu ona jest bo nie raz czy dwa oglądałem moje auto od spodu, boku i nic takiego po drodze do baku nie zauważyłem

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez petras
                                        Samiec, w którym dokładnie miejscu ona jest bo nie raz czy dwa oglądałem moje auto od spodu, boku i nic takiego po drodze do baku nie zauważyłem
                                        Dokładnie pod siedzeniem pasażera w wersji TDI ALH automat.
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Bo to jest automat. Automat mial wieksza pompe, jakby ktos przewidywal ze to auto bedzie duzo bardziej obciazone. W sumie to nie wiadomo po co takie rzeczy jak to dalej marne 90KM zmulone 4 biegami :lol:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            Bo to jest automat. Automat mial wieksza pompe, jakby ktos przewidywal ze to auto bedzie duzo bardziej obciazone. W sumie to nie wiadomo po co takie rzeczy jak to dalej marne 90KM zmulone 4 biegami :lol:
                                            No właśnie, większa pompa, większy smic.
                                            Może kwestia ilości spalanego paliwa jest przyczyną, automat spala powiedzmy ~ 1l ON więcej, więc większy pobór paliwa i pewnie większy powrót ciepłego paliwa do zbiornika.
                                            Ale czy aż tak dużo jest go więcej, aby była potrzebna chłodnica? :roll:
                                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              A jakie wtryski seryjnie posiada ALH w automacie ?? Moze to jest faktycznie maksymalnie zdlawione auto, w ktorym od zawsze lezaly mozliwosci zwiekszenia mocy bez stresu o osprzet
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                A jakie wtryski seryjnie posiada ALH w automacie ?? Moze to jest faktycznie maksymalnie zdlawione auto, w ktorym od zawsze lezaly mozliwosci zwiekszenia mocy bez stresu o osprzet
                                                No właśnie na korpusach wtrysków jest oznaczenie 220/300 bar, ale jak próbowałem znaleźć info po numerach to wychodzi, że są jak w normalnym ALH.
                                                Ale sprawdzę w drugim komplecie, bo może tam były zmieniane.
                                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X