Problem z silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Fuksiarz
    Classic
    • 2011
    • 8

    Problem z silnikiem

    Zamieszczone przez kowal 2002
    To jest o ile pamiętam czujnik ciśnienia spalin na DPF-ie. Masz filtr cząstek stałych ( DPF ) ?
    Tak mam, A mogę tak jeździć czy nie za bardzo
  • dred17
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    Problem z silnikiem

    Witam
    No dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka.Otóż jadąc sobie na drodze jakieś 100 km/h
    chciałem wbić na 5 ,a tu silnik obroty na maxxxa i zgasł.Spokojnie zjechałem na pobocze.Próbuje go ponownie odpalic a tu nic.Wszystkie kontrolki się świecą,a silnik nie kreci tylko tak jakby .Po prostu nie daje znaków życia.Wiem,że nikt mi tu dokładniej diagnozy nie postawi,ale pytam czy cos podejrzewaće.Ktoś miał podobny problem.Proszę odp.
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • pablo_doctor
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 791

      #3
      czary mary ... diagnostyka prawde Ci powie.

      Bez podpiecia mozna wrozyc z fusow - niestety.
      pablo_doctor

      Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

      CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

      http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

      Komentarz

      • dred17
        Classic
        • 2010
        • 20

        #4
        Tak myślałem.
        Ehh oby to nie było coś poważniejszego.

        Komentarz

        • pablo_doctor
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2007
          • 791

          #5
          trzymamy kciuki ...
          pablo_doctor

          Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

          CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

          http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            Zamieszczone przez dred17
            a tu silnik obroty na maxxxa i zgasł
            dlugo to trwalo?? czarny dym z rury pojawil sie??bo cos mi swita

            Komentarz

            • dred17
              Classic
              • 2010
              • 20

              #7
              Nie,wysokie obroty trwały jakies 3 sek moze 4 sek ,a dymu z rury niestety nie widziałem.
              Trochę się boję ,że będe na minusie kilka kafli.Już stoi w serwisie.Diagnoza jutro.No to nieprzespana noc ;//

              Komentarz

              • endryu
                RS
                • 2006
                • 3773
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                Zamieszczone przez marekzu
                bo cos mi swita
                bebechy turbinki poszły na spacer do silniczka :?: :?: :?:
                ...tfu :!: :!: :!:
                ...odpukać w niemalowane i splunąć trzy razy przez lewe ramię :!: :!: :!:
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Ale zgasl sam ?? czy go zdusile ??

                  Jak auto po gwarancji to koszt turbiny w ASO wyrwie z butow :diabelski_usmiech
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • dred17
                    Classic
                    • 2010
                    • 20

                    #10
                    Już jest diagnoza.Przypadek dziwny,zdarzający się raz na milion.Silnik trzeba wyciągnąć,wygięty korbowód i nie wiadamo co dokładnie z tłokami.Kurde samochód z 03 roku ,przejechane około 100 tys. i szlag go jasny trafił.Chyba bedzie lepiej kupić nowy sam silnik,niz go naprawiać.
                    Powiem tylko ja pier*****... ehh

                    Komentarz

                    • filipT
                      Rider
                      • 2010
                      • 554

                      #11
                      raczej na pewnie nie nowy, no chyba że masz luźne 25k
                      Mój Szkodnik

                      Komentarz

                      • marekzu
                        L&K
                        • 2007
                        • 1412
                        • Superb II combi (3V5)

                        #12
                        a ktory to silnik bo na pewno nie BKC

                        Komentarz

                        • dred17
                          Classic
                          • 2010
                          • 20

                          #13
                          Nie chodzi mi o wymianę całego silnika,tylko część blok+wał+tłoki.Słyszałem,że nie jest on drogi.Właśnie orientuje się ktoś ile może takie coś kosztować? i jak to dostać?
                          ps.
                          własnie nie wiem co oznaczaja te skróty
                          jest to silnik 1.9 TDI 110 KM-tyle o nim wiem

                          Komentarz

                          • filipT
                            Rider
                            • 2010
                            • 554

                            #14
                            110 było kilka, oznaczenie silnika potrzeba
                            Mój Szkodnik

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #15
                              Zamieszczone przez dred17
                              Przypadek dziwny,zdarzający się raz na milion.
                              to znaczy jaki, bo czegoś chyba nie zrozumiałem :roll:
                              poszła ta sprężarka czy nie :?:
                              czy ten korbowód to tak sam z siebie :?: :!:
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • dred17
                                Classic
                                • 2010
                                • 20

                                #16
                                Turbo w porządku.Prawdopodobnie pompa przekazała za dużo paliwa,zacięła się czy coś.Narazie nie wiadomo ,są wieksze problemy z silnikiem i obecnie to tym się zajmuje servis.Przewalone na całej lini....


                                edit.
                                Jednak to wina turbo,silnik cały rozJ**** .Pozostało tylko kupic uzywany i wsadzić!!
                                eh... życie

                                Komentarz

                                Pracuję...