Problem z nadmiarem oleju wystepuje wtedy gdy ECU widzi ze trzeba wlaczyc regeneracje a ta z roznych przyczyn (np temp) nie wykonuje sie poprawnie.
Jak mowilem w 8v polozonym wzdłuznie najbardziej to jest odczuwalne (podejrzewam ze przez usytuowanie DPF) wiec cykle sa zbyt czesto i zbyt dlugo.
Jako ze przy dopalaniu paliwo leje sie strumieniami to czeste procedury powoduja dostawanie sie oleju napedowego do oleju silnikowego.
Dokladnej natury zjawiska nie znam...mozemy tylko gdybac. Faktem jest ze 2mc temu reanimowalem takie cudo w ladnej A4 w ktorej walek rozrzadu wygladal jak by ktos go pilnikiem traktowal.
Jak mowilem w 8v polozonym wzdłuznie najbardziej to jest odczuwalne (podejrzewam ze przez usytuowanie DPF) wiec cykle sa zbyt czesto i zbyt dlugo.
Jako ze przy dopalaniu paliwo leje sie strumieniami to czeste procedury powoduja dostawanie sie oleju napedowego do oleju silnikowego.
Dokladnej natury zjawiska nie znam...mozemy tylko gdybac. Faktem jest ze 2mc temu reanimowalem takie cudo w ladnej A4 w ktorej walek rozrzadu wygladal jak by ktos go pilnikiem traktowal.
Komentarz