[O1] Kodowanie hamulców VAG - Pompy ABS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PeterK
    Classic
    • 2007
    • 14

    [O1] Kodowanie hamulców VAG - Pompy ABS

    odgrzewam.

    (O2PL) polecana przez Was filia jacky ma różne szerokości.
    Jaka jest optymalna do słupków?
    A gdyby chciało sie użyc tej samej folii do progów - to folia jakiej szerokości tutaj jest najlepsza?
  • neox
    Drive
    • 2006
    • 65

    #2
    [O1] Kodowanie hamulców VAG - Pompy ABS

    Witam,
    mam zmienione hamulce z bębnowych na tarczowe z tyłu.

    Auto wyposażone jest w ABS i ASR czy należy zmienić kodowanie pompy?, dodam że na lato mam koła 17 nastki 215/45 i hamuje się gorzej niż na 15 tkach pedał miękki.

    MK60 tarcze 280 ATE PD + Ferodo Premier / 236 Brembo + ATE

    Znalazłem takie coś :
    Kod:
    http://forum.skodaclub.pl/vag-com/kodowanie-abs-esp-po-zmianie-hamulcy-felg-na-wi-ksze-itp-t1950.html
    ale nie wiem jak się do tego ustosunkować ? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia ?
    Podobno przy przesiadce na 17 i zmianie kodowania można uzyskać lepsze hamowanie.
    U mnie na 17 zalącza się za szybko abs.

    Komentarz

    • b-bar01
      Elegance
      • 2007
      • 985
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      Zamieszczone przez neox
      mam zmienione hamulce z bębnowych na tarczowe z tyłu.
      konieczna jest zmiana kodowania abs przy wszelkich zmianach.

      i jeszcze wszystko o hamulcach:
      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

      Komentarz

      • neox
        Drive
        • 2006
        • 65

        #4
        Zamieszczone przez b-bar01
        Zamieszczone przez neox
        mam zmienione hamulce z bębnowych na tarczowe z tyłu.
        konieczna jest zmiana kodowania abs przy wszelkich zmianach.

        i jeszcze wszystko o hamulcach:
        http://forum.superbclub.pl/tuning-me...itp-t1964.html
        ..tak tylko przy moim zacisku FSIII nie ma kodowania do felg 17"

        Komentarz

        • Czader
          Ambiente
          • 2005
          • 145

          #5
          Witam,

          ja tez jakis czas temu zmienilem tyl na tarczowy ale nie znalazlem jak zmienic kodowanie - we wszystkich opisach jest mowa o przednich zaciskach - nic o tylnych - wiec chyba nie trzeba zmieniac - ale moze ktos wie jak zmienic ?
          Czader

          OCTA COMBI 2003 ALH

          Komentarz

          • neox
            Drive
            • 2006
            • 65

            #6
            Okazuje się że po wymianie z bębnów na tarcze nie trzeba zmieniać kodowania bo jest takie samo.
            Ponieważ po zmianie felg na szerszy kapeć i niski profil abs załączał mi się zbyt wcześnie to zmieniłem kodowanie pompy na 0022017 czyli takie jak przy tarczach 288 i 312 i powiem że abs teraz łapie trochę później a hamowanie się znacznie poprawiło z prędkości powyżej 70km/h. Polecam potestować jak ktoś ma szersze oponki i nawet te mniejsze tarcze.

            Komentarz

            • chimek11
              Rider
              • 2007
              • 482

              #7
              sorki za odgrzewanie kotleta.

              zmieniłem w swoim ASV przód na ATE 288 mm. Tył został ten sam.

              czy musze zmienic kodowanie?

              dzieki za odp.

              Komentarz

              Pracuję...