Nie będę opisywał tu dokładnie rajdów moim skromnym 1.9 TDI 110 koni, ale powiem tyle, że miałem dwa starty z pod świateł. Raz z Seatem Ibizą IIFL, który mnie zkilował, drugi raz Golf IV Kombi z oznaczenia na klapie 101, albo 110 koni i tutaj ja wygrałem. Ale co mnie zaciekawiło kierowcy tych dwóch samochodów to Panowie w wieku 50, ponad 50 lat, bo niestety siwe włosy na ich skroniach było widać I zero dziadkowego stylu jazdy tylko but w podłogę
[O1] Brak mocy powyzej 160km/h ...nie 'notlauf'
Zwiń
X
-
[O1] Brak mocy powyzej 160km/h ...nie 'notlauf'
Witam
Bardzo rzadko zdarza mi sie przekraczac predkosc 130 km/h... ostatnio jednak mialem okazje rozpedzic troche moja rakiete i pojawil mi sie bardzo dziwny problem. Mianowicie
powyzej predkosci ~160km/h auto nagle stracilo moc ...predkosc zaczela spadac, nie mial przyspieszenia [tak jakby z turbina bylo cos nie tak], na wszystkich biegach byl problem z przyspierzeniem.
Po wylaczeniu / wlaczeniu autka wszystko wrocilo do normy
Podpialem VAGa ...brak bledow.
Co to moze byc za dziwaczna usterka?
-
-
Zamieszczone przez RTPo wylaczeniu / wlaczeniu autka wszystko wrocilo do normy
Moja łapała notlaufa przy ostrym bucie w podłodze zaraz po przekroczeniu 140km/h, gdy delikatniej operowałem pedałem gazu udawało mi się dojść do 160km/h i zaraz potem brak werwy.
Musisz jeszcze raz złapać tego notlaufa i w tedy nie wyłączając silnika podpiąć kompa. Może coś pomoże.
Zamieszczone przez filipTz latami koniki uciekają i z tych 110 parę na pewno poszło w las
Zamieszczone przez filipTja swoją asv max wycisnąłem 180
Zamieszczone przez cycekMój AGR jakiś wsciekły musi być po prostej 200 pojdzie. Z wielkiej obwodnicowo-trójmiejskiej górki dobiłem do końca szafy.
Ja teraz nie mogę zamknąć szafy. A mam 164KM.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
też to miałem jadąc na święta A1ką(to nasza ziemia obiecana i tylko tam sobie tak pozwalamy)-najpierw szedł ładnie 190 a jak się odpuściło po dłuższym butowaniu z tą prędkością to już się nie wkręcał-podejżewam,że zapieczone kierowniczki..miałem już tak trzy razy(w przeciągu roku)-zawsze pojawiało się po odpuszczeniu po dłuższej jeździe z pedałem w podłodze i ustawało po ponownym uruchomieniu silnika..
Komentarz
-
-
dlaczego powyżej tej prędkości przyśpiesza wolniej to wiem tylko nie mam pewności dlaczego po dłuższej jeździe w okolicach 190 jak się gwałtownie przyhamuje bo ktoś zajedzie drogę lub w lusterku pojawi się podejrzane auto to później już nie przyśpiesza do czasu restaru-kierowniczki zapiekają się przy tym maksymalnym wychyleniu czy jaki diabeł?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wofekU mnie seryjny AHF z 99 roku smiga licznikowe 210 kmh
Zamieszczone przez caprimannie mam pewności dlaczego po dłuższej jeździe w okolicach 190 jak się gwałtownie przyhamuje bo ktoś zajedzie drogę lub w lusterku pojawi się podejrzane auto to później już nie przyśpiesza
Natomiast przy notlaufie jeśli zwolnimy do powiedzmy 100km/h to niezmiernie ciężko będzie przekroczyć 130km/h. Natomiast jadąc 180km/h łapiąc notlaufa i nie zwalniając jesteśmy w stanie utrzymać tą prędkość.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
mój przypadek to załóżmy 20 minut w okolicy 190,hamowanie do 120 i znów gaz w podłodze ale reakcja jest strasznie ociężała-jak ślimak rozpędza się do 140 i wyżej nie idzie..więc mniej więcej tak jak mówisz,i wszystkie 3 razy jakie miały miejsce pojawiały się w podobnych okoliczościach.. czy w takim wypadku szukać przyczyny w przepływce,N75 czy tak jak obstawiam zapieczone łopatki?coś można wykluczyć?
Komentarz
-
-
Mogę powiedzieć tylko tyle, że w przypadku mojej sytuacji, po wymianie turbinki, gdy swoją starą dostałem do ręki to zauważyłem, że sztanga od gruszki w ogóle się nie rusza, nic a nic. Tak więc na pewno była ona do wymiany. Czy samo turbo do czyszczenia również, ciężko mi powiedzieć. Kupiłem T-ARL, a starą sprzedałem za 300zł. Wymieniłem ją przy przebiegu 200 000km.
Najłatwiej jest zrobić logi dynamiczne.
Zamieszczone przez caprimanmój przypadek to załóżmy 20 minut w okolicy 190W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cycek220+ JEdna kreska.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cycekCzyli chyba pierwszy raz okazało się, ze mam coś fajnego Ale czy napewo?
Pamiętam jak starego Passata B3 ojca z silnikiem 1.9TD (75KM) rozpędziłem na czeskiej autostradzie do 200km/h. Trochę to trwało, ale dał rade skubany. :szeroki_usmiech
Ale OT. ops:W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
panowie cos za wolno jezdzicie tymi kapelusznikami skoro wam sie łopatki zapiekają :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez caprimanskoro klasyczny proszę o trafną diagnozę :lol:
notlauf to notlauf, przez internet się tego nie diagnozuje raczej :roll:
ale można oczywiście sobie pogdybać...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz