Ja miałem bardzo podobny, a właściwie identyczny objaw, jechałem do Wrocławia, i zrobiłem sobie chwile przerwy, dopompowałem koła i jazda. W pewnym momencie doszedłem do ok 160i więcej nie poszedł, stracił zupełnie moc, aczkolwiek nie było problemu z utrzymaniem prędkości, ale o przyśpieszaniu nie było mowy. Wyłączyłem silnik i do dzisiaj nic podobnego się nie zdarzyło. Żadna kontrolka się nie zapaliła, nie wiem co zostało w pamięci bo nie mam jak podpiąć
[O1] Brak mocy powyzej 160km/h ...nie 'notlauf'
Zwiń
X
-
a ja jednak na chwile wrócę - przepraszam za OT...bo śmiać mi się chce jak widzę te przechwalanki prędkościowe:
niektórzy to chyba mają jakieś dziwne opony założone, coś z licznikiem nie tak, z pionowej górki się rozpędzają..albo bujną wyobraźnie.
moje pojazdy licznikowo - na mniej więcej PŁASKICH dwupasmówkach wyciskał (y)
1. octavia asz (6 biegowa!) - 130 koni mocy (myśle że miała gifta od fabryki koło 140 kucy) - 215 km/h
2. superb awx (5 biegów) - 169 koni (chip) - 220 km/h
Więc przepraszam..ale słabo wierze w te opowieści że ktoś w wersji 90 konnej albo 110 konnej zamyka licznik w octavii...itp, itd przynajmniej na prostej...lub leci powyżej 205 circa about. chyba że to pionowa góra, bo z takich gór to ja też zamykałem liczniki - cc 700 - 160 km/h - myślałem że się rozleci :szeroki_usmiech
i sc 1100 - 180 km/h....ale czy tu chodzi o góry? czy proste? Panowie litości....
Komentarz
-
-
Panowie, nie ma co się tutaj rozdrabniać...
Auta nasze mają prędkość katalogową rzędu 185-195 km/h lub coś koło tego. Najczęściej mają już po parę lat i na co dzień nikt nie jeździ z prędkościami rzędu 160 w górę. Trzeba się przecież ciskać przez miasto z zawrotnymi prędkościami rzędu 40-60 km/h i hebel... Cisnąć autostradą ponad 160,180 trzeba ładnie już silnik ścisnąć, żeby tą prędkość uzyskać, potem przychodzi temperatura oleju, niedoładowanie, bądź przeładowanie turbiny, lekko zagrzybiałe (czyt. podrdzewiałe bądź zapieczone) kierowniczki turbawki i dziękuję. Komp blokuje nadmierne przeciążanie silnika, blokując go, do następnego "restartu" lub dłużej.
Moim kombiakiem udało mi się wycisnąć ok 195 km/h (w/g zegara 205), utrzymałem to przez ok 10 min, po czym notlauf, i wstyd przed merasiem, który mnie gonił przez chwilę, po czym mogłem go tylko powąchać :cry: Pozostał szybki restart kompa (czyli wyłączenie zapłonu podczas jazdy bez zrzucania biegu) i dalej ogień, ale merasia już nie złapałem...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RTusterka zaobserwowana podczas przyspieszania [gaz w podlodze, stale przyspiesza] az do 160 kiedy nagle traci moc i juz nie ma przyspieszenia na wszystkich biegach.
Komentarz
-
-
witam kolegów, a ja mam taki problem 2 tygodnie temu regenerowałem turbinę bo na A4 padła. Wcześniej auto było bardziej dynamiczne i spokojnie mogłem 180-190 pojechać a teraz dobijam tylko do 160. Ci co regenerowali mi turbinę powiedzieli że ją ustawili na 0.6 bara -- moje pytanie czy to jest prawidłowe ustawienie ( fabryczne ) i czy takie ustawienie ma wpływ na zachowanie auta ??
Proszę o sugestie w temacie bo jesli to ma związek to jadę na reklamacjęPrawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ozziProszę o sugestie w temacie bo jesli to ma związek to jadę na reklamacjęZamieszczone przez ozziją ustawili na 0.6 bara
ozzi, sory ale jak czytam takie rzeczy to mi się nóż w kieszeni otwiera.
Na jakiej podstawie jakiś baran ustawia turbinę na 0.6bara i w ogóle skąd wie że turbo pompuje 0.6bara.
Jeśli ustawiał sztangę z vag-iem to jest tym większym imbecylem ponieważ w programie ma jak wół namalowane wartości zadane. W przypadku AHF jest to z reguły 0.95bara.
ot
moja seryjna alh z pełnym bagażnikiem i 4 osobami na pokładzie, podczas jazdy przez Chorwację, koła 225/45R17 pokazała na liczniku 215km/h - udokumentowane na filmie
[ Dodano: Pon 07 Cze, 10 22:16 ]
ps
czemu w tytule tematu jest napisane "...nie 'notlauf'" ? skoro większość przypadłości związanych z brakiem mocy to właśnie notlauf
[ Dodano: Pon 07 Cze, 10 22:18 ]
Zamieszczone przez 4techPozostał szybki restart kompa (czyli wyłączenie zapłonu podczas jazdy bez zrzucania biegu)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa
dzięki bardzo za rozjaśnienie sprawy, ja nie znam się na turbinach dlatego chciałem się poradzić. Czy zrobienie logwania dynamicznego auta pokaże jak zachowuję się turbina czyli jakie jest ciśnie doładowania. Jeśli tak to na jakich kanałach mam to zrobić. Jeśli uda mi się to zrobić to w sobotę będe mógł podjechać do firmy, która robiła turbinę żeby poprawili. ( czyli jest to związane ze złym ustawieniem sztangi?)
pozdrawiamPrawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży
Komentarz
-
-
Jeśli zrobili tak jak napisałeś to sztanga jest na pewno źle ustawiona.
Log robisz na 11 kanale.
Auto po ustawieniu zadanego ciśnienia powinno śmigać ok pod warunkiem że nic więcej nie stało się z motorowniąNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
Komentarz
-
-
Podłącze się pod temat.
U mnie wymienili sztangę jakoś koło lutego marca. Z racji warunków pogodowych nie miałem możliwości przetestowania auta. Teraz jechałem na Śląsk i sprawdziłem ile fura pójdzie i ku mojemu zdziwieniu tylko 190 - kiedyś bez problemu do 210 dobijała i nie był to koniec.
Pytanko - jak sprawdzić vagiem na postoju czy sztanga jest wyregulowana poprawnie.
Rozumiem że log dynamiczny zrobić na kanale 11...
Mechanik powiedział mi ze ustawił mi sztangę na górna granicę (zrobił to na postoju i na kompie patrzył ale nie wiem czy vagiem) - może teraz przewala i dlatego takie jaja.
Komentarz
-
-
Witam kolegów w sobotę byłem w serwisie gdzie robili mi moją turbinę. Panowie z manometrem wpinali się po koleji zaczynając od gruch poprzez zawory - i diagnoza wyszła następująca -- na wyjściu z vacum pompy mam 0.3 bara i wskazówka manometru dostaje drgawek. Do tego hamulec robi sie twardy chyba że przygazuję to wtedy odpuszcza. Jakie mam objawy z powodu że grucha dostaje za małe ciśnienie nie domykają się łopatki w turbinie i mam strsznego muła na niskich obrotach. Teraz szukam sprawnej vacum pompy.Prawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży
Komentarz
-
Komentarz