Witam.
Octavia 1.9 SDI 2001. Podczas przyspieszania, kiedy trochę mocniej nacisnę pedał gazu, coś zaczyna gwizdać pod maską. Kiedy przyspieszam bardzo delikatnie, to świstu raczej nie słychać. Dzieje się to na każdym biegu. Na luzie, bez obciążenia silnika dźwięk ten jest mniej intensywny. Nie odczuwam spadku mocy, ale gwizd jest bardzo irytujący i zdecydowanie chciałbym się go pozbyć.
Pozdrawiam.
Jeśli otwór mały, to moim zdaniem gwizd rzeczywiście może być głośny, a spadek mocy niekoniecznie odczuwalny.
Ponawiam jednak prośbę o zobrazowanie mi, które to węże lub połączenia należy sprawdzić.
arturro7, wszystkie połączenia i rury plastykowe począwszy od filtra powietrza do kolektora ssącego włącznie. Pamietaj że w SDI żadnego spadku mocy nie bedzie ponieważ jest to silnik wolnossący a nie doładowany turbiną (oczywiście wrazie nieszczelności układu dolotowego powietrza). Ja obstawiał bym na uszczelke między kolektorem a głowicą.
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
Komentarz