[O1] Gwizd podczas przyspieszania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zysiek
    Classic
    • 2011
    • 1

    [O1] Gwizd podczas przyspieszania

    sesik, pewnie ze pojedziemy

    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
    szkoda że łeb zostawiłeś seryjny bo można by śmocy zrobić więcej i w wyższym zakresie
    no ale jeszcze przecież masz na pokładzie NX-a
    głowica to temat na zimę :wink:
  • arturro7
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    [O1] Gwizd podczas przyspieszania

    Witam.
    Octavia 1.9 SDI 2001. Podczas przyspieszania, kiedy trochę mocniej nacisnę pedał gazu, coś zaczyna gwizdać pod maską. Kiedy przyspieszam bardzo delikatnie, to świstu raczej nie słychać. Dzieje się to na każdym biegu. Na luzie, bez obciążenia silnika dźwięk ten jest mniej intensywny. Nie odczuwam spadku mocy, ale gwizd jest bardzo irytujący i zdecydowanie chciałbym się go pozbyć.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • Lashlo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1455

      #3
      chyba turbinka ten gwizd powoduje

      Komentarz

      • arturro7
        Classic
        • 2010
        • 6

        #4
        Ale Skoda jest bez turbinki

        Komentarz

        • Lashlo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1455

          #5
          no tak,SDI...

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            to pewnie gdzies lewe powietrze ucieka, posprawdzaj węże i przewody.
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • arturro7
              Classic
              • 2010
              • 6

              #7
              Ba, ale jakie, bo ja laik jestem

              Komentarz

              • Iwan89
                Ambiente
                • 2009
                • 183

                #8
                Jak są nieszczelności w układzie dolotowym, to chyba jakiś spadek mocy powinien być?
                Ja mam podobne objawy i dlatego pytam.

                Komentarz

                • arturro7
                  Classic
                  • 2010
                  • 6

                  #9
                  Jeśli otwór mały, to moim zdaniem gwizd rzeczywiście może być głośny, a spadek mocy niekoniecznie odczuwalny.
                  Ponawiam jednak prośbę o zobrazowanie mi, które to węże lub połączenia należy sprawdzić.

                  Komentarz

                  • Romekm76
                    Rider
                    • 2008
                    • 392
                    • Opel

                    #10
                    arturro7, wszystkie połączenia i rury plastykowe począwszy od filtra powietrza do kolektora ssącego włącznie. Pamietaj że w SDI żadnego spadku mocy nie bedzie ponieważ jest to silnik wolnossący a nie doładowany turbiną (oczywiście wrazie nieszczelności układu dolotowego powietrza). Ja obstawiał bym na uszczelke między kolektorem a głowicą.
                    Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
                    Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
                    A mówiła mama -
                    "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
                    http://campaign.scania.com/v8/

                    Komentarz

                    Pracuję...