Resetowanie liczników przy gaszeniu silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kris34
    Classic
    • 2010
    • 14

    Resetowanie liczników przy gaszeniu silnika

    grzane siedzenia fajna rzecz jak masz skóre to koniecznie jak nie masz to tez nie zaszkodzi
    Viv
  • smarcz
    Classic
    • 2008
    • 14

    #2
    Resetowanie liczników przy gaszeniu silnika

    Od jakiegoś czasu mam problem z moją SK. OC 1.9 TDi L&K - otóż bardzo często zgłasza mi się kontrolka ABSu z migającym znaczkiem hamulca ręcznego. Dodatkowy objaw to zanik radia w trakcie jazdy przy tej usterce oraz po dojechaniu na miejsce i gaszeniu silnika - resetują się zegary na desce rozdzielczej. Raz zaobserwowałem także że po czymś takim wyskoczył test kilimy! - Ktoś kiedyś mi podpowiadał, żebym szukał zaniku masy na silniku? Czy to możliwe?

    Czekam na jakieś sensowne podpowiedzi. Dziękuję

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Kontrolka ze znaczkiem h-ca ręcznego nie jest kontrolką ABS-u.Jeśli zapala się,a hamulec ręczny jest zwolniony,przyczyną może być zbyt niski poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku.
      Jeśli chodzi o resetowanie się wyświetlaczy na desce,to sprawdź bezpiecznik nr.15.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • Jeżyk
        Rider
        • 2009
        • 691

        #4
        smarcz, sprawdź też bezpieczniki na akumulatorze, czy dobrze dokręcone są kable na klemach no i masę :wink:
        Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

        Komentarz

        • smarcz
          Classic
          • 2008
          • 14

          #5
          Przed chwilą miałem kolejny reset - tym razem - zresetowało się radio i woła PIN -którego nie posiadam! Samochód sprowadzony 1,5 roku temu z Holandii.

          Co do ABSu o czym pisałem wcześniej - to wygląda to tak. W trakcie jazdy sporadycznie pojawia się żółta kontrolka z napisem ABS - po przejechaniu kilku bądź kilkunastu kilometrów pojawia się sygnał dźwiękowy (pisk) i wtedy zapasa się i mruga dodatkowo kontrolka hamulca ręcznego! Dodatkowy efekt - w momencie kiedy zapala się żółta kontrolka ABSu radio zacina się. Jeżeli zniknie kontrolka ABSu a czasem się tak zdarza to radio zaczyna znów normalnie grać.

          Poziom płynu jest ok - sprawdzałem na samym początku. Myślałem że może jest tu czujnik okładzin klocków - bo tak miałem w BMW - ale podobno tu czegoś takiego nie ma.

          Teraz co prawda nie gra w ogóle - bo nie mam pinu do radia (((((

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Co do ABS-u,to proponuję sprawdzić VAG-iem.Jeśli któryś czujnik niedomaga,to błąd jest zapisany w pamięci.Wyglada też,że radio podłączone jest pod zestaw wskaźników i teraz pytanie:czy radio powoduje zapalenie kontrolki ABS,czy to ABS powoduje wariowanie radia?
            W tym przypadku odłączył bym radio od obecnego zasilania i podłączył je tam,gdzie powinno być.Dobry zakład elektroniczny wydobędzie PIN z radia bez kłopotu.
            No i oczywiście kontrola ECU VAG-iem.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • smarcz
              Classic
              • 2008
              • 14

              #7
              Pytanie następujące - mam program VAG 2.5 czy nim mogę wydobyć PIN do radia? Zgłasza mi się bowiem test diagnostyczny radia z możliwością przekodowania i zalogowania się. Jest też możliwe usunięcie usterek, ale takie się nie pojawiają! Przy odczytywaniu sterownika zgłasza się jego numer nazwa oraz 0005 - czy to może być PIN? -> ten odczyt jest w jednej linii. Zaraz zrobię zdjęcię i go opublikuję.


              Po odczyszczeniu papierem ściernym znalezionych końcówek masy - narazie po jednym dniu nie mam żadnych autoresetów.

              Komentarz

              • Angel
                Rider
                • 2008
                • 503
                • Octavia III combi (5E5)
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Wpisz ten pin i zatrierdz w prawo srtzałką. Dwu krotne wpisanie złego pinu blokuje radio przynajmniej dance na godzine czasu
                Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                Komentarz

                • rogoz
                  Rider
                  • 2006
                  • 397

                  #9
                  Zamieszczone przez Jeżyk
                  sprawdź też bezpieczniki na akumulatorze, czy dobrze dokręcone są kable na klemach no i masę
                  W puszcze akumulatora oprócz klasycznych płytkowych bezpieczników są też tzw. bezpieczniki wysokoprądowe (płytki przykręcone śrubami). Często się zdarza, że śniedzieje styk płytki i występują spadki napięcia objawiające się m.in. przygasaniem oświetlenia, zaświecaniem się kontrolek ABS, sygnałem alarmowym ze zegarów itp.)
                  Aby rozwiązać temat należy:
                  - odłączyć aku
                  - odkręcić płyki i zeskrobać nalot
                  - przykręcić i podłączyć aku

                  Komentarz

                  • smarcz
                    Classic
                    • 2008
                    • 14

                    #10
                    ASO Kraków za rozkodowanie Radia powiedziało mi 120 zł

                    Podobno są kalkulatory pinów - podaje więc numer seryjny RADIA - może ktoś mi podeśle pin

                    *014VWZ1Z3Y4880872+*

                    Z góry dziękuję za pomoc

                    Komentarz

                    • kbjanek
                      Rider
                      • 2009
                      • 381

                      #11
                      smarcz, wklepalem w google i 1 lepszy link
                      Majsteria to portal z ogłoszeniami i zleceniami dla fachowców. Szukasz wykonawcy? Znajdziesz go na majsteria.pl

                      podobno od 30 zyli

                      Komentarz

                      Pracuję...