ale ten zapach nie przypomina raczej spalenizny oleju z kolektora/tłumika, zresztą oleju nie ubywa. A jak tą nieszczelność tłumika zlokalizować? Dziwna sprawa bo auto ma przejechane tylko 42 tysiaki. W punto kiedyś miałem nieszczelność na tej elastycznej siateczce w przedniej części układu chłodzenia i nie śmierdziało nic.
to w takim razie odkręć korek zbiorniczka z płynem chłodzącym, zachowując ostrożność, może to będzie ten zapach co i z nawiewów? a jeśli chodzi o nieszczelności, to już chyba masz wytłumaczone dokładnie, sprawdzić gdzie syczy po zatkaniu końcówki i już
Nieszczelność układu chłodzenia to już przerabiałem w punto jak na początku była nieszczelność układu chłodzenia a później doszła uszczelka pod głowicą i ten zapach to znam, tym bardziej że chłodzenie działa dobrze i nie ubywa płynu więc nieszczelność układu chłodzenia wykluczam. Ten zapach to na mój węch to raczej spaliny/benzyna ze wskazaniem na spaliny
Mam taki problem że moja octavia pokazuje max średnie spalanie ok 4L. Czy się butuje czy nie zawsze jest ok 3,6-3,8. Oczywiście chciał bym to zmienić by wynik był wiarygodny tylko nie wiem za bardzo jak?
Miał ktoś podobny problem?
Pozdrawiam
Komentarz