Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

POLIURETAN czy guma ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Trzeba kupować tylne tuleje przedniego wahacza od Seata Leona 1M Cupra.Są pełne,takie jak w TT i komplet kosztuje ok.90 zł w ASO.
    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

    Komentarz


    • #27
      panowie, doradźcie laikowi - jak rozumiem, przy wymianie tulei i tak trzeba rozpinać wszystko i robić zbieżność?
      jakie jeszcze elementy nabyć do ew. wymiany zużywalnych elementów w przednim zawieszeniu? - zależy mi na tym, żeby zrobić raz a dobrze niż zaoszczędzić teraz 100PLN i za miesiąc coś znów dłubać. wolałbym się obkupić w dobre elementy sam i zlecić wymianę niż ufać "mechanikom", że kupią to, co ja chcę. z góry dzięki

      Komentarz


      • #28
        -po dwie tuleje na wachacz (przednia i tylna-warto założyć wzmocnione z Audi TT lub Leona Cupra) opis wcześniej
        -sworznie zwrotnicy 2 szt.
        -łączniki stabilizatora 2szt.
        -obejmy-gumowe poduszki stabilizatora 2 szt., sprawdzenie jakości miejsc montażowych poduszek na stabilizatorze (wytarcia, korozja-wżery)

        do weryfikacji sprawność amortyzatorów, sprężyn, osłony i odbojnika-bałwanka, poduszki z łożyskiem amortyzatora. Sprawdzenie układu hamulcowego.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz


        • #29
          endryu, dzięki, szkoda, że nie mogę kliknąć "pomógł"

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez czernobyl
            panowie, doradźcie laikowi - jak rozumiem, przy wymianie tulei i tak trzeba rozpinać wszystko i robić zbieżność?
            jakie jeszcze elementy nabyć do ew. wymiany zużywalnych elementów w przednim zawieszeniu? - zależy mi na tym, żeby zrobić raz a dobrze niż zaoszczędzić teraz 100PLN i za miesiąc coś znów dłubać. wolałbym się obkupić w dobre elementy sam i zlecić wymianę niż ufać "mechanikom", że kupią to, co ja chcę. z góry dzięki
            trzeba rozbic zbieżność niestety
            www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

            Komentarz


            • #31
              Nie bardzo widzę zasadność i konieczność ustawiania zbieżności po wymianie tulei Link elementy trafiają w miejsca,w których wcześniej były,nic się nie zmienia w geometrii.
              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

              Komentarz


              • #32
                Dokładnie tak, chyba że wcześniej robiliśmy zbieżność na zużytych, miękkich, albo naderwanych tulejach, i wtedy po założeniu nowych trochę sie pozmienia. I druga kwestia to jak odkręcamy połączenie sworznia z wahaczem i zwrotnicą, jeśli śrubą ze zwrotnicy to ok, ale jeśłi 3 śrubami wahacza, to wtedy trzeba ucelować w te same miejsca, bo może zmienić się kąt pochylenia koła.

                Komentarz


                • #33
                  nastawiam się i tak na zrobienie zbieżności - dla rzekomych ~100PLN oszczędności mogę tylko zedrzeć opony warte ~450. a wtedy i tak zrobię zbieżność/geometrię. sam tego nie zrobię, bo się nie znam, a do mechaników, jak dobrzy by nie byli, mam w pewien sposób ograniczone zaufanie

                  na razie czekam na dostawę części - zamówiłem wszystko u gościa z linku z tulejami z s3 podanego na poprzedniej stronie - na poziomie kontaktu mailowego i domawiania części spoza aukcji szybko i konkretnie, oby części też takie były

                  Komentarz


                  • #34
                    Panowie mam do wymiany tuleje wachacza - tylne, gumy już tam nic praktycznie nie ma. Rozumiem że mam założyć te z Cupry. Podałby ktoś numer tych tulei.
                    Czy przednie też warto zmienić? I rozumiem, że te z Cupry też pasują? Również prosiłbym o numer.
                    Zamawiał ktoś te tuleje u naszych forumowych sprzedawców, czy muszę jechać specjalnie do ASO? Pytam bo mam trochę daleko, ewentualnie w przyszłym tyg wybieram się do Poznania to najwyżej tam podjadę

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamów sobie te tylne od Audi TT tu masz numer LEMFÖRDER LMI27132
                      a przednie kup orginale takie jak do Octavi LEMFÖRDER LMI10203

                      Komentarz


                      • #36
                        Te tylne na pewno dobre podałeś? bo nie znajduje mi ich jedynie takie

                        Link

                        czy te tylne będą tak samo sztywne jak te z Cupry? Mam seryjne amory opony 225/45/17 i chodzi mi o to by się lepiej auto prowadziło na zakrętach.
                        Czy z tyłu też są jakieś tuleje czy tam są jedynie amortyzatory i sprężyny?

                        Komentarz


                        • #37
                          Na 100% tu masz link

                          Link

                          To są pełne tuleje a te Ty znalazłeś to zwykłe do Octavi kup według tego numeru który podałem one kosztują ok 40 zł i są bardzo sztywne będziesz zadowolony

                          A jeśli chodzi o tylną belke to są tam Tuleje tylnej belki

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X