Trzeba kupować tylne tuleje przedniego wahacza od Seata Leona 1M Cupra.Są pełne,takie jak w TT i komplet kosztuje ok.90 zł w ASO.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
POLIURETAN czy guma ???
Zwiń
X
-
panowie, doradźcie laikowi - jak rozumiem, przy wymianie tulei i tak trzeba rozpinać wszystko i robić zbieżność?
jakie jeszcze elementy nabyć do ew. wymiany zużywalnych elementów w przednim zawieszeniu? - zależy mi na tym, żeby zrobić raz a dobrze niż zaoszczędzić teraz 100PLN i za miesiąc coś znów dłubać. wolałbym się obkupić w dobre elementy sam i zlecić wymianę niż ufać "mechanikom", że kupią to, co ja chcę. z góry dzięki
Komentarz
-
-po dwie tuleje na wachacz (przednia i tylna-warto założyć wzmocnione z Audi TT lub Leona Cupra) opis wcześniej
-sworznie zwrotnicy 2 szt.
-łączniki stabilizatora 2szt.
-obejmy-gumowe poduszki stabilizatora 2 szt., sprawdzenie jakości miejsc montażowych poduszek na stabilizatorze (wytarcia, korozja-wżery)
do weryfikacji sprawność amortyzatorów, sprężyn, osłony i odbojnika-bałwanka, poduszki z łożyskiem amortyzatora. Sprawdzenie układu hamulcowego.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Zamieszczone przez czernobylpanowie, doradźcie laikowi - jak rozumiem, przy wymianie tulei i tak trzeba rozpinać wszystko i robić zbieżność?
jakie jeszcze elementy nabyć do ew. wymiany zużywalnych elementów w przednim zawieszeniu? - zależy mi na tym, żeby zrobić raz a dobrze niż zaoszczędzić teraz 100PLN i za miesiąc coś znów dłubać. wolałbym się obkupić w dobre elementy sam i zlecić wymianę niż ufać "mechanikom", że kupią to, co ja chcę. z góry dziękiwww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
Dokładnie tak, chyba że wcześniej robiliśmy zbieżność na zużytych, miękkich, albo naderwanych tulejach, i wtedy po założeniu nowych trochę sie pozmienia. I druga kwestia to jak odkręcamy połączenie sworznia z wahaczem i zwrotnicą, jeśli śrubą ze zwrotnicy to ok, ale jeśłi 3 śrubami wahacza, to wtedy trzeba ucelować w te same miejsca, bo może zmienić się kąt pochylenia koła.
Komentarz
-
nastawiam się i tak na zrobienie zbieżności - dla rzekomych ~100PLN oszczędności mogę tylko zedrzeć opony warte ~450. a wtedy i tak zrobię zbieżność/geometrię. sam tego nie zrobię, bo się nie znam, a do mechaników, jak dobrzy by nie byli, mam w pewien sposób ograniczone zaufanie
na razie czekam na dostawę części - zamówiłem wszystko u gościa z linku z tulejami z s3 podanego na poprzedniej stronie - na poziomie kontaktu mailowego i domawiania części spoza aukcji szybko i konkretnie, oby części też takie były
Komentarz
-
Panowie mam do wymiany tuleje wachacza - tylne, gumy już tam nic praktycznie nie ma. Rozumiem że mam założyć te z Cupry. Podałby ktoś numer tych tulei.
Czy przednie też warto zmienić? I rozumiem, że te z Cupry też pasują? Również prosiłbym o numer.
Zamawiał ktoś te tuleje u naszych forumowych sprzedawców, czy muszę jechać specjalnie do ASO? Pytam bo mam trochę daleko, ewentualnie w przyszłym tyg wybieram się do Poznania to najwyżej tam podjadę
Komentarz
-
Te tylne na pewno dobre podałeś? bo nie znajduje mi ich jedynie takie
Link
czy te tylne będą tak samo sztywne jak te z Cupry? Mam seryjne amory opony 225/45/17 i chodzi mi o to by się lepiej auto prowadziło na zakrętach.
Czy z tyłu też są jakieś tuleje czy tam są jedynie amortyzatory i sprężyny?
Komentarz
Komentarz