No cóż ja też dorzucę coś od siebie.
Miałem już Poloneza 1.6 +LPG I gen
Felicia 1.3 +lpg II gen
Astrę 1.4 16V +lpg II gen
Teraz mam Octavie tour 1.6 +lpg IV gen
Ale uwaga siostrze doradziłem aby nie montowała lpg do Astry III 1.4.
Ludzie poprostu trzeba umieć liczyć. Ja instalacje lpg dostałem za darmo (tj za 2tyś zl - bo tyle mógłbym mieć rabatu jakbym brał bez lpg) mam przejechane 23 tyś km i te 2 tyś zł już mi się zwróciło i jeżdżę teraz za 20 zł za 100 km. Ale siostra jak miała dać prawie 4 tyś zł za instalację stracić gwarancję i robić rocznie 8 tyś km to się nie opłaca.
Aha za diesla u mnie musiałbym dać 8 tyś zł więcej. kiedy bym to przejeździł?
Aha2 W tych wszystkich autach nie miałem większych problemów z lpg poza drobnymi naprawami wynikającymi z niedbalstwa monterów. Najdroższa naprawa to wymiana reduktora za 350 zł po przejechaniu felicią 70 tyś km.
o rany SZKODA po coś Ty zaczynał tą dyskusje
Miałem już Poloneza 1.6 +LPG I gen
Felicia 1.3 +lpg II gen
Astrę 1.4 16V +lpg II gen
Teraz mam Octavie tour 1.6 +lpg IV gen
Ale uwaga siostrze doradziłem aby nie montowała lpg do Astry III 1.4.
Ludzie poprostu trzeba umieć liczyć. Ja instalacje lpg dostałem za darmo (tj za 2tyś zl - bo tyle mógłbym mieć rabatu jakbym brał bez lpg) mam przejechane 23 tyś km i te 2 tyś zł już mi się zwróciło i jeżdżę teraz za 20 zł za 100 km. Ale siostra jak miała dać prawie 4 tyś zł za instalację stracić gwarancję i robić rocznie 8 tyś km to się nie opłaca.
Aha za diesla u mnie musiałbym dać 8 tyś zł więcej. kiedy bym to przejeździł?
Aha2 W tych wszystkich autach nie miałem większych problemów z lpg poza drobnymi naprawami wynikającymi z niedbalstwa monterów. Najdroższa naprawa to wymiana reduktora za 350 zł po przejechaniu felicią 70 tyś km.
o rany SZKODA po coś Ty zaczynał tą dyskusje
Komentarz