Nowy silnik - przekładka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • keczero
    Classic
    • 2011
    • 3

    Nowy silnik - przekładka

    Zamieszczone przez Deo
    paweł2, pokaż kto tu Kie/Hyundaia chwalił :twisted:
    szkoda, tylko wylanie wiadra wody na przednią szybę w Skodzie nie kończy się unieruchomieniem auta :wink: :P
    zobacz temat-Dylematy-OII-Mondeo czy Insignia.
  • jasiek13
    Classic
    • 2010
    • 8

    #2
    Nowy silnik - przekładka

    Czy ktoś się może orientuje jak to jest z tymi symbolami silnika. Szukam diesla do Octavii z roku 2000 110 km i słyszałem, że pasuje od VW Golfa IV oraz od Audi A3. Pytanie brzmi, czy musi się zgadzać koniecznie trzyliterowy kod silnika czy też możliwe jest zamontowanie silnika od innego modelu z innym kodem. Słyszałem w tym temacie różne opinie i za bardzo nie wiem, które są prawdziwe.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Chcesz kompletny silnik 110KM z glowica i osprzetem, czy szukasz tylko bloku silnika z glowica, a takie rzeczy jak wtryski, turbina skrzynia przelozysz sobie.

      Generalnie silnik AHF/ASV to jest to samo pod kazdym wzgledem. Sa one wlasnie w tamtych autach montowane.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • jasiek13
        Classic
        • 2010
        • 8

        #4
        Szukam silnika 110KM z głowicą i pompą, wtryski zostają ze starego silnika a turbinę oddaję do regeneracji, także też ją sobie pozostawiam. Ja mam silnik AHF i się zastanawiam czy mogą być też inne symbole czy muszą być zbieżne numery. Z góry dziękuję za pomoc.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          ALH,AHF,ASV, AFN (w sumie to ten sam silnik tylko obrocony o 90') Moglby tez byc AGR, ale on moze miec kolo jednomasowe, a nie dwumasowe i nie jestem pewien czy to potem tak P&P mozna zamienic, do tego AGRy to stare silniki wiec przebiegi tez beda miec zacne
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • rogoz
            Rider
            • 2006
            • 397

            #6
            Silniki był dedykowane do montażu poprzecznego różnią się detalami od silników montowanych wzdłużnie (m.in. ssak oleju). Z tego powodu nie można ich przekładać P&P.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              To akurat jest do przerobienia, bo jak mysle zostaje sprawne ze starego silnika. Jak kolega chce miec tylko sprawny blok i glowice, to jest mu wszystko jedno. Tylko AFN to tez stare silniki, ktore pewnie po 400kkm maja zrobione.

              Coraz trudniej kupic w miare swiezy silnik na pompie.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              Pracuję...