[O1] tdi AGR czy to wina przepływomierza?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • quebec
    Classic
    • 2010
    • 34

    [O1] tdi AGR czy to wina przepływomierza?

    Zamieszczone przez Big
    Czy kupując auto uzywane np. 2 letnie z przebiegiem np. 40 tys km masz pewnośc ze było ono dbane, nie butowane na zimno, a jeździł nim TYLKO własciciel??
    Kluczowe jest tutaj slowo "wlasciciel".
    Reszta - jak poprzednicy.
    Your choice.
  • Busku
    Rider
    • 2009
    • 655

    #2
    [O1] tdi AGR czy to wina przepływomierza?

    Witam serdecznie Niedawno byłem u znajomego mechanika i zdziwiło mnie jak spytał czemu mam odłączony przepływomierz... Wydaje mi się że odłączyli go na przeglądzie no ale to jest mało ważne. Kolega powiedział mi żebym go podłączył i sprawdził czy dzieje się coś niepokojącaego (czy zacznie kopcić itd) no więc podłączyłem przepływke i jakież było moje zdziwienie, auto nareszcie jedzie :szeroki_usmiech Pojeździłem ok 5 dni i niby wszystko ok, nie kopci,wkońcu fajnie się zbiera... No ale wyjeżdżam ze stacji i na luzie zaczynają falować obroty (nagle do 2000 obrotów) tak jak bym szybko dodawał gazu. Zgasiłem samochód i zacząłem się zastanawiać, jedyne co mi przyszło do głowy to przepływka, tak więc odpiąłem, odpaliłem i do dzisiaj obroty nie skaczą... No i właśnie czy może to być wina przepływomierza? Jeśli tak to wymienie od razu na oryginał bo z tego co czytałem to zamienniki nie są zbyt dobre... Bardzo prosze o porade :wink: Pozdrawiam
    Pozdrawiam
    Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
    Mercedes W210 290 Turbodiesel
    Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

    Komentarz

    • Misiekoctavia
      Elegance
      • 2005
      • 891

      #3
      Raczej niejest to wina przeplywki no ale wszystko mozliwe.
      Falujace obroty to najprawdopodobniej wina czujnika temperatury cieczy chlodzacej.
      A kopcenie to raczej dlatego, ze syf sie zebral w turbinie jesli dlugo jezdziles z odpieta przeplywka.
      Jak odpiales przeplywke to na bank masz blad w komputerze wiec musisz go wykasowac, a wiec przy okazji sprawdz czy niema bledu czujnika cieczy i sytuacja bedzie jasniejsza.
      Poszukaj na forum, a napewno znajdziesz cos na temat przeplywki i falujacych obrotow bo juz o tym bylo.

      Komentarz

      • Busku
        Rider
        • 2009
        • 655

        #4
        Dziekuje bardzo za odpowiedź, czujnik temperatury rzeczywiście może być przyczyną bo jak pamiętam w jednym serwisie wyskoczył mi właśnie taki błąd i mechanik mówił że jak się powtórzy to wymienić... No to chyba sprawa jasna ale podjade na vagowanie :wink: Oczywiście punkcik za pomoc dla kolegi :wink:
        Pozdrawiam
        Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
        Mercedes W210 290 Turbodiesel
        Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

        Komentarz

        • phrix
          L&K
          • 2007
          • 1000
          • Audi
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Busku, podepnij tą przepływkę bo niepotrzebnie męczysz siebie i silnik. :szeroki_usmiech
          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

          _

          Komentarz

          Pracuję...